Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Pasażerowie z Edynburga domagają się odszkodowania od easyJet po uderzeniu pioruna w samolot

Pasażerowie z Edynburga domagają się odszkodowania od easyJet po uderzeniu pioruna w samolot

Małżeństwo podróżujące z Polski do Edynburga domaga się odszkodowania od easyJet po odwołaniu lotu.

75-letni James i 74-letnia Margaret Dickens mieli odlecieć z Krakowa do Edynburga 14 kwietnia, ale ich lot został odwołany i wrócili do stolicy w celu naprawy po uderzeniu pioruna.

Powiedzieli, że zostali pozostawieni w ciemności przez easyJet, gdy szukali odpowiedzi o 22:00 w piątek – a personel podobno powiedział, że następny lot będzie w następny poniedziałek 17-go.

Czytaj więcej: Edynburg otrzymuje nową wioskę mieszkaniową z nowymi niedrogimi domami, mieszkaniami i kamienicami

Niestety, James i Margaret musieli wrócić do domu w Dunfermline na urodziny swojej wnuczki w niedzielę.

James powiedział, że linie lotnicze umieściły parę na noc w hotelu po drugiej stronie ulicy od lotniska, ale nie skontaktowały się z nimi w sprawie alternatywnych rozwiązań.

READ  Właściciel Poundland, Pepco London, jest na szczycie listy z 4 miliardami polskich IPO
READ  Vestas i Port Gwinei przygotowują się na morską bryzę w Polsce

READ  Polska mówi, że zaakceptuje niemiecki system obrony powietrznej Patriot