Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Oui by Yoplait współpracuje z essie i aktorką Busy Philipps, aby zachęcić ludzi do priorytetowego traktowania samoobsługi poprzez wprowadzenie kolekcji OuiFresh

Odmłodź się z grupami OuiFresh, aby świętować Światowy Dzień Samoopieki

Minneapolis, 19 lipca 2021– (drut roboczy) – Gdy świat znów przyspiesza, a życie wraca do poczucia normalności, ważne jest, aby poświęcić chwilę dla siebie. Oui by Yoplait uważa, że ​​każdy zasługuje na poświęcenie czasu, aby cieszyć się francuskim podejściem do jedzenia i życia, które polega na zatrzymaniu się, aby docenić radość chwili.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną wersję tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210719005202/ar/

Oui by Yoplait współpracuje z essie, aby zachęcić ludzi do priorytetowego traktowania samoobsługi, oferując kolekcje OuiFresh (zdjęcie: Business Wire)

Z okazji Międzynarodowego Dnia Samoopieki (24 lipca) Oui i essie Nail Polish łączą siły, aby przypomnieć ludziom, że dbanie o siebie jest priorytetem i ułatwić sobie rozpieszczanie się chwilą „ja”, która pozwoli ci się odświeżyć i uzupełniać. Obie marki będą współtworzyć 1000 zestawów loterii OuiFresh zawierających sześć (6) lakierów do paznokci essie, każdy inspirowany odpowiednim smakiem Oui – wszystkie zapakowane w ekskluzywną torbę chłodzącą, która może służyć jako akcesorium. Od dzisiaj konsumenci mogą wziąć udział w konkursie OuiFresh Instagram Sweepstakes w Oui na Umieść tweeta.

Zestaw OuiFresh zapewni ludziom łatwe sposoby na tworzenie pysznych i przyjemnych chwil samoopieki w ciągu dnia, a także będzie zawierał przewodnik, jak wykonać idealny kolorowy manicure francuski i poddać recyklingowi szklane słoiki po jogurcie Oui do przechowywania doniczek do mani/pedi. .

W każdej grupie aktorka i adwokatka samoopieki, Busy Philipps, podzieli się kilkoma własnymi wskazówkami i sztuczkami dotyczącymi dbania o siebie, aby zainspirować innych do stworzenia rutyny, która będzie dla nich odpowiednia.

„W ciągu ostatniego roku zdałem sobie sprawę, jak ważne jest znalezienie czasu dla siebie. Ponieważ życie staje się coraz bardziej aktywne, ważne jest dla mnie priorytetowe traktowanie siebie. Pomaga mi być najlepszą wersją siebie dla mojej rodziny, przyjaciół i współpracowników. Samoopieka oznacza coś innego niż ja. Wszyscy, ale moją jedyną nadzieją jest to, że dzięki Oui i essie będę mógł zainspirować innych do leczenia samych siebie „- powiedział Phillips.

READ  CD Projekt o tworzeniu nieliniowych elementów rozgrywki w Cyberpunku 2077: „To było **królewskie piekło”

Smaki Oui Yogurt i odpowiadające im smaki Essie znajdujące się w gamie OuiFresh obejmują:

  • Oy Truskawka + Icy Forever Delicious

  • Tak Black Cherry + Easy Splash z Grenadyn

  • Oi brzoskwinia + essie soczysta strona brzoskwiniowa

  • Oui Lemon + essie Sprawdź swój bagaż

  • oi jagoda + essie robisz niebieski

  • Oui Key Lime + essie w domku

Teraz do 22 lipca do godziny 15:00 czasu wschodniego przejdź do Umieść tweeta Na Instagramie i przesuń palcem w górę lub kliknij link w biografii i wpisz #OuiFreshYourselfSweeps, aby mieć szansę na wygranie zestawu OuiFresh dostarczonego pod Twoje drzwi w piątek, 23 lipca.

Loteria jest dostępna dla mieszkańców Nowego Jorku, Los Angeles i Chicago, którzy otrzymają przesyłki pocztą, a wszyscy pozostali mieszkańcy otrzymają paczki za pośrednictwem UPS. Wszystkie zestawy OuiFresh zostaną dostarczone do Twoich drzwi w piątek, 23 lipca. Zobacz zasady loterii tutaj fooji.info/oui.

Jogurt Oui by Yoplait French Style Jogurt jest jak mały kawałek Francji, podawany łyżką. Słodki jogurt z mleka pełnego jest powoli parzony przez 8 godzin i rozlewany pojedynczo do garnków. Jest dostępny w sklepach detalicznych i sklepach spożywczych w całym kraju za SRP 1,49 USD.

O General Mills

General Mills produkuje jedzenie, które kocha świat. Firma kieruje się strategią Accelerate, aby budować wartość dla akcjonariuszy poprzez odważne budowanie swoich marek, nieustanne wprowadzanie innowacji, uwalnianie skali i bycie siłą na rzecz dobra. Jej portfolio ukochanych marek obejmuje znane marki, takie jak Cheerios, Nature Valley, BLUE, Häagen-Dazs, Old El Paso, Pillsbury, Betty Crocker, Yoplait, Annie’s, Wanchai Ferry, Yoki i inne. General Mills ma siedzibę w Minneapolis w stanie Minnesota w USA, a sprzedaż netto w 2021 r. wyniosła 18,1 mld USD. Ponadto udział firmy w nieskonsolidowanej sprzedaży netto joint venture wyniósł 1,1 miliarda USD.

READ  Teraz może być moment dla Polski – ale musi trzymać się zasad

O essie®

Essie, ekspert od salonów paznokci w Ameryce od 1981 roku, ma na celu zainspirowanie miłości do eksperymentowania z pomysłowym i stylowym manicure, który poruszy serca ludzi na całym świecie. Essie to popularna marka paznokci dla profesjonalistów kosmetycznych, znawców branży, celebrytów i ikon mody na całym świecie. Marka oferuje gamę produktów do paznokci oraz różnorodną paletę kolorów, w tym: łatwo®OjczystySzeroka gama wyrazistych i wyrazistych kolorów, Żel CoutureTMDwustopniowy, długo działający system Zajmij się miłością i koloremTM Zaawansowany kolor, siła i nowość wyrażenieSzybkoschnący lakier w locie. Essie jest uwielbiana za formuły o jakości salonowej, wspaniałe nazwy odcieni i ponad 1000 odcieni. Czy to w salonie, w domu, na wybiegu, czy na czerwonym dywanie, Essie wierzy w zbliżanie ludzi poprzez kolor; Coś potężnego, kolekcjonerskiego, osobistego i super zabawnego! Od momentu wprowadzenia przez Essie Weingarten, Essie zachwyca kolorowych nerdów wspólną miłością na całym świecie.

Zobacz wersję źródłową na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210719005202/ar/

Łączność

młyny ogólne
[email protected]
763-764-6364