Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Ostatnie przymrozki prawie nie dotknęły polskie jabłonie

Polski sezon jabłkowy trwa, a jedno ze źródeł podaje, że jak dotąd był to bardzo satysfakcjonujący sezon. Nadal mają w swoich chłodniach wysokiej jakości jabłka i będą w stanie zaopatrywać swoich klientów przez co najmniej kilka tygodni. Na następny sezon mrozy w Polsce nie wpłynęły tak naprawdę na jabłka, ale niszczycielskie mrozy mogą nadal występować w przyszłości, gdy drzewa zakwitną.

Mroźna pogoda dotknęła w zeszłym tygodniu kilka krajów europejskich, a ta pogoda jeszcze nie dotarła do Polski. Na szczęście jabłonie jeszcze nie zakwitły, więc szkody będą niewielkie – mówi Matthews Weinert, szef sprzedaży polskiego AGD firmy Galster: „Kiedy w Polskę uderzył mróz, uważnie przyglądaliśmy się sytuacji w naszych sadach. ostatnie dwa dni, a także sady rolników. Z kim się przyjaźnimy. W tej chwili mogę powiedzieć, że ewentualne straty są albo w ogóle niewidoczne, albo bardzo minimalne. Najgroźniejszy mróz przed nami, gdy drzewa kwitną. Sytuacja wygląda teraz dobrze, ale w przyszłym miesiącu może się to zmienić. ”.

Niektórzy polscy eksporterzy zakończyli już sezon, ale Glester wciąż jest na dobrej drodze. W rzeczywistości Wajnert twierdzi, że wciąż mają w magazynie dobre ilości wysokiej jakości jabłek. „Dla nas sezon jeszcze się nie skończył. Nadal ładujemy jabłka dla naszych klientów, szczególnie na rynku europejskim. Nasi klienci są zadowoleni, że gwarantujemy im dobrą jakość na tym etapie sezonu. Jestem przekonany, że będziemy w grze przez kilka następnych tygodni, ponieważ wiemy, że tak nie jest. „Nadal mamy dużą ilość jabłek wysokiej jakości w naszym chłodni z kontrolowaną atmosferą”.

Sam sezon był dla Galster bardzo pozytywny. Według Wajnerta w tym roku udało im się wejść na kilka nowych rynków. „Jak dotąd sezon był dla nas dobry. Nasze jabłka były wysyłane do wielu krajów na całym świecie, a także mogliśmy wejść na kilka nowych rynków. Najważniejsze dla nas jest to, że nasi starzy klienci pozostali przy nas co sezon od kilku lat. To pokazuje nam, że szliśmy. W dobrym kierunku. Staramy się patrzeć w przyszłość, na przykład zasadziliśmy już nowy sad z Gala Royal za moim kontrolerem. Mogę zobacz sad z mojego okna. Postaramy się nadążać za zmieniającymi się oczekiwaniami rynku ”.

READ  Robinson: Świętujemy udany pierwszy rok zrównoważonego rozwoju

Chociaż obecny sezon jeszcze się nie skończył, Galester już przygotowuje się do nadchodzącego sezonu. Jednym z aspektów jest rozwój własnej marki: „Mamy dwa cele na następny sezon. Chcemy kontynuować pracę, którą wykonaliśmy z naszymi dawnymi klientami. Mamy priorytety dla niektórych rynków, na których chcemy pracować więcej i będziemy staramy się zwiększać nasze możliwości z pomocą rozwijanej przez nas marki. Nie można zapomnieć o naszych przyjaznych rolnikach. Również dlatego, że są oni bardzo ważną częścią tej układanki. Mamy własne sady, ale aby rozwijać naszą działalność, musimy pomagać naszym rolnikom w dobrej produkcji jabłek i zawsze im doradzać ”. Wajnerts kończy.

po więcej informacji:
Matthews Wagnert
Galster Sp. ogród zoologiczny
Telefon: +48 660 042 551
Email: [email protected]
www.galster.pl