Najnowsze wersje Sony warunki gry Nadawanie – w tym zwiastuny dla Resident Evil 4A Street Fighter 6A Final Fantasy 16 Był oglądany więcej razy niż jakakolwiek firma e3 konferencje prasowe Z 2,52 milionami wyświetleń oficjalnie został przekroczony E3 2016 2,51 miliona wyświetleń i liczba ta rośnie. Tymczasem poprzednie pokazy PlayStation Showcase firmy we wrześniu przekroczyły oba z 4,9 miliona wyświetleń (2020) i 3,9 mln wyświetleń (2021).
Chociaż istnieją oczywiste zastrzeżenia, o których należy pamiętać — kanał PlayStation YouTube rozrósł się wykładniczo w ciągu ostatnich pięciu lat, a konferencje prasowe E3 były transmitowane na wielu różnych kanałach — prawdopodobnie pomaga to wyjaśnić, dlaczego Sony zmienia się w celu osiągnięcia blasku . Wiadomo, że konferencje prasowe E3 są bardzo drogie, ale ich koszt jest bardzo niewielki, jeśli chodzi o tradycyjną, wcześniej nagraną rozgrywkę.
To tylko pokazuje, że japoński gigant osiąga większy sukces niż kiedykolwiek, eliminując konwencje i marketing bezpośrednio do konsumentów. Chociaż czasami możemy tęsknić za starymi dobrymi czasami, dzięki jej świeżemu podejściu dociera do większej liczby osób niż kiedykolwiek wcześniej. A ten sukces nie ogranicza się do Sony: 5,8 miliona fanów Dostrojony do oglądania najnowszej gry wieloosobowej Nintendo Direct, podczas gdy pokazana została w tym miesiącu Xbox Showcase Przyciągnęła 3,9 miliona wyświetleń Za około dziesięć dni.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro