Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Ostatni status operacyjny Sony był oglądany częściej niż jakakolwiek konferencja E3

Najnowsze wersje Sony warunki gry Nadawanie – w tym zwiastuny dla Resident Evil 4A Street Fighter 6A Final Fantasy 16 Był oglądany więcej razy niż jakakolwiek firma e3 konferencje prasowe Z 2,52 milionami wyświetleń oficjalnie został przekroczony E3 2016 2,51 miliona wyświetleń i liczba ta rośnie. Tymczasem poprzednie pokazy PlayStation Showcase firmy we wrześniu przekroczyły oba z 4,9 miliona wyświetleń (2020) i 3,9 mln wyświetleń (2021).

Chociaż istnieją oczywiste zastrzeżenia, o których należy pamiętać — kanał PlayStation YouTube rozrósł się wykładniczo w ciągu ostatnich pięciu lat, a konferencje prasowe E3 były transmitowane na wielu różnych kanałach — prawdopodobnie pomaga to wyjaśnić, dlaczego Sony zmienia się w celu osiągnięcia blasku . Wiadomo, że konferencje prasowe E3 są bardzo drogie, ale ich koszt jest bardzo niewielki, jeśli chodzi o tradycyjną, wcześniej nagraną rozgrywkę.

To tylko pokazuje, że japoński gigant osiąga większy sukces niż kiedykolwiek, eliminując konwencje i marketing bezpośrednio do konsumentów. Chociaż czasami możemy tęsknić za starymi dobrymi czasami, dzięki jej świeżemu podejściu dociera do większej liczby osób niż kiedykolwiek wcześniej. A ten sukces nie ogranicza się do Sony: 5,8 miliona fanów Dostrojony do oglądania najnowszej gry wieloosobowej Nintendo Direct, podczas gdy pokazana została w tym miesiącu Xbox Showcase Przyciągnęła 3,9 miliona wyświetleń Za około dziesięć dni.

READ  Pierwszy wzrost obrazu in-body PSVR2