Ci europejscy dziennikarze, przedsiębiorcy, marketerzy i projektanci przesuwają granice tego, co jest możliwe dzięki opowiadaniu historii, kreatywności i biznesowi.
BWiadomości wojenne nie są czymś, czego wszyscy doświadczają na studiach, ale Anastasia Lapatina Spędził na tym kilka ostatnich miesięcy. Jako korespondent krajowy Kijów NiepodległaJest to anglojęzyczna publikacja na Ukrainie założona niespełna pół roku temu – pisała o straszliwych wydarzeniach podczas rosyjskiej inwazji na Ukrainę, nagrywając historie o bombardowaniach, szpitalach w miastach okupowanych przez rosyjskich żołnierzy i cyberatakach.
Dwudziestoletnia studentka, która obecnie mieszka na Ukrainie, ale pierwszy rok ukończyła zdalnie studia stosunków międzynarodowych na University of British Columbia w Kanadzie, zgromadziła na Twitterze ogromną liczbę fanów, obejmującą ponad 600 000 użytkowników i napisała opinie dla Stróż I New York Times, w tym artykuł o kryzysie uchodźczym na granicy polsko-ukraińskiej. (Mówi, że jej największym osiągnięciem do tej pory jest posiadanie dużej platformy w mediach społecznościowych i prasie, aby rozmawiać o Ukrainie.)
„Jestem tu tylko po to, żeby zeznawać” – mówi Lapatina. Forbes. „Jestem tu tylko po to, aby przekazać tę historię następnemu pokoleniu”.
Lapatina jednym z tegorocznych wyróżnień w 2022 roku Forbes 30 na liście Europe Media and Marketing 30. Nie jest jednak jedyną dziennikarką na świecie Kijów Niepodległa jest honorowany. Na tegorocznej liście znalazł się również zastępca redaktora naczelnego Toma Astomina26 lat, redaktor polityczny i dyrektor operacyjny Ołeksij Sorokin26 lat, kierownik śledztw Anna Mirunyuk, 27. To tylko nieliczni ze współzałożycieli półrocznego wydawnictwa, które z odwagą i wytrwałością, wrażliwością i odpowiedzialnością mówią o wojnie w swojej ojczyźnie. (Inni współzałożyciele mają ponad 30 lat.) Przeczytaj w całości Forbes Reportaż o wszystkich czterech wyróżnionych.
Inni dziennikarze z listy 2022 pochodzili z innych krajów Europy. Redaktor wiadomości w Londynie Śakil Haszem25, On pisze Ekonomista Espresso Daily Feed, cyfrowy zbiór pięciu opowiadań opublikowanych w aplikacji Espresso. Pomaga także prowadzić stronę główną magazynu i pisze artykuły, od broni jądrowej po optymistów technologicznych. brytyjski dziennikarz Joyce Itoto26, pochodzący z Demokratycznej Republiki Konga, obecnie reporter dla wiadomości BBC Z siedzibą w Nairobi. Fabrizio Romano29-letni Włoch CBS Sportjeden z czołowych dziennikarzy piłkarskich na kontynencie.
Również na liście 2022 Ben Hunt29-letni dziennikarz in wice Obejmuje kwestie LGBTQ+ – po pobycie w Google, gdzie pomagał firmom medialnym współpracującym z gigantem z Doliny Krzemowej. Kolejny hołd dla 28-latka Vicki Chandlerredaktor Wielka Brytaniazbudował biznes e-commerce publikacji wraz z nowymi treściami i nowymi odbiorcami.
Skoro mowa o jedzeniu, miłośnicy wypieków mogą ucieszyć się słysząc, że na tegorocznej liście znalazł się sprzedawca pączków. Hamza Ayoub, 29-letni dyrektor marketingu w Dunkin’ Switzerland, jest jednym z kilku wyróżnionych CMO. Inne obejmują Amali Angelskar28, dyrektor ds. marketingu w szwedzkiej firmie zajmującej się terapią online Mindler oraz Katrina Alexas29, dyrektor ds. marketingu łotewskiego startupu Sonarworks zajmującego się technologią audio.
Reprezentowanych jest wiele innych marek 2022. W ASOS, edytor mediów społecznościowych Moein Abd, 29 lat, pracuje dla marek Topshop, Topman i Collusion. chwila, Pooja Bupat25, dyrektor Digital Publishing w Adidas, produkuje The Original Creator Network Project, współpracując z wschodzącymi i niedostatecznie reprezentowanymi artystami.
Wśród nagrodzonych w 2022 roku znaleźli się również założyciele startupów. Jesse Beye27-letni były dyrektor ds. marketingu popularnej fińskiej konferencji technologicznej Slush, jest obecnie współzałożycielem Bou, skandynawskiej marki, która współpracuje z takimi markami jak Polestar i Metacore. Amy Durant29-letni założyciel Bold Strokes jest dyrektorem kreatywnym studia i współpracował z największymi markami, takimi jak Marvel, Amazon i Nike. Wiktoria i Jake24-letni współzałożyciel polskiej firmy inStreamly łączy marketerów z kilkoma małymi influencerami jednocześnie i zawarł już umowy z Netflixem, Disneyem i Porsche.
Wszędzie tam, gdzie w dzisiejszych czasach są marketing i media, Big Tech prawdopodobnie będzie blisko. Dotyczy to również naszej listy. Yuvraj BopariShot, 27 lat, szef marketingu gier w Snap Inc. , globalne franszyzy gier dla Snapchata, pomagając jednocześnie w nowych inicjatywach DEI. Normano Pisani29-latek, Włoch z Londynu, był szóstym pracownikiem TikTok w Europie, a teraz kieruje współpracą medialną platformy w zakresie sportu, rozrywki, muzyki i mody. Ruchita Dua29-latek jest starszym konsultantem ds. rozwoju międzynarodowego, który szkoli startupy i agencje w zakresie reklamy cyfrowej.
Mamy nadzieję, że poświęcisz trochę czasu na przeczytanie o wszystkich wyróżnionych w 2022 r Lista mediów i marketingu i inni Kategoria europejska poniżej 30 lat.
Lista Forbes 30 Under 30 Europe Media and Marketing została zredagowana przez redaktora zespołu Forbes i redaktora CMO Network Marty Swan i asystent redaktora Forbesa Gayer Hellborn Z pomocą Dyrektora Zarządzającego Forbes CMO Seth Matlins.
Specjalne podziękowania dla tegorocznych sędziów: David Sandstrom, dyrektor marketingu Klarna; Karina Welcher, partner i dyrektor generalny Anomaly; oraz współzałożyciel i dyrektor generalny Sonantic Zina Qureshi30 do 30 lat Europa alum.
Ponad 30 lat Poniżej 30 lat Europa 2022
Spotkał Forbes 30 Do 30 lat Klasa europejska 2022
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex
Rozszerzanie współpracy poza obronność o gospodarkę i energetykę
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex