Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Okręg szkolny w Polsce tworzy grupę zadaniową do zbadania wyzwań związanych z budownictwem i siłą roboczą

Polska – Czy szkoły podstawowe w każdym z trzech miast Regionalnego Zespołu Szkolnego nr 16 powinny być połączone w jeden budynek? Jest to jedna z kwestii, którymi grupa zadaniowa zajmie się i przedstawi sprawozdanie we wrześniu.

Rada dyrektorów głosowała w poniedziałek wieczorem, aby poprosić superintendenta Kena Healy’ego o utworzenie grupy zadaniowej złożonej z mieszkańców i urzędników szkolnych w celu rozwiązania problemów poruszonych podczas dwóch niedawnych spotkań pracowników szkoły i społeczności.

Zastępca nadinspektora Amy Hediger, która wyznaczyła grupę zadaniową, wymieniła sześć kwestii, na których skupi się grupa zadaniowa:

• Wynagrodzenie i świadczenia: Zapewnij korzyści, w tym podwyżki wynagrodzeń, opiekę dzienną dla pracowników, premie oraz możliwości rozwoju osobistego i zawodowego, aby priorytetem było zadowolenie i utrzymanie pracowników.

• Transport: konsolidacja szkół i zmiana tras autobusowych w celu zwiększenia wydajności i obniżenia kosztów; Rozważenie innych ról kierowców autobusów w ciągu dnia.

• Zarządzanie budynkami i zasobami: wdrażanie harmonogramów konserwacji; Budowa nowej szkoły lub konsolidacja istniejących w celu poprawy zarządzania zasobami i obniżenia kosztów.

• Konsolidacja szkół: badanie możliwości zmniejszenia liczby szkół lub łączenia usług w celu zaoszczędzenia pieniędzy.

• Zarządzanie harmonogramem i czasem: wdrażanie czterodniowego tygodnia pracy wraz z rozwojem zawodowym; zapewnienie elastycznych dni zdrowia psychicznego; Nadanie priorytetu równowadze między życiem zawodowym a prywatnym i dobremu samopoczuciu pracowników.

• Konfiguracja poziomu ocen: zmieniaj konfiguracje ocen, aby usprawnić proces uczenia się uczniów i obniżyć koszty.

W przeszłości szeroko dyskutowano o konsolidacji szkół podstawowych w Mechanic Falls, Minot i Polsce, ale ze względu na wiek oraz problemy z ogrzewaniem i wentylacją otaczające wszystkie trzy budynki, administratorzy chcą przyjrzeć się bliżej sytuacji.

Healy powiedział, że wraz z okręgową podkomisją operacyjną odwiedził urzędników państwowych podczas lutowego seminarium internetowego w celu omówienia problemów związanych z ogrzewaniem Minot. Według Healy, urzędnicy państwowi powiedzieli, że gdyby trzy szkoły zostały skonsolidowane, dystrykt miałby większe szanse na otrzymanie funduszy państwowych.

READ  Liczba pracowników powyżej 50 roku życia w Polsce spada

Trzon szkoły przy Elm Street został zbudowany w 1954 roku, podczas gdy Społeczność Polska i Szkoły Skonsolidowane Minot mają ponad 40 lat. Chociaż remonty i renowacje zdarzają się wszystkim budynkom, problemy pojawiają się szybko i za każdym razem ich rozwiązanie jest droższe.

Kocioł w Minot Consolidated School zepsuł się we wrześniu i sprowadzenie części zajęło 20 tygodni.

W zeszłym miesiącu rada dyrektorów zatwierdziła obligację w wysokości 5 milionów dolarów na nowe systemy grzewcze w trzech szkołach podstawowych, co jest priorytetem firmy Minot.

Głosowanie nad 20-letnią obligacją odbędzie się 2 maja wśród mieszkańców trzech miast.

Krytycy obligacji uważają, że powody są słuszne, ale finansowanie jest złe.

Wybrane zarządy z Polski i Minota wyraziły zastrzeżenia do czasu życia obligacji i wysokości odsetek, jakie by to kosztowało.

Członkowie zarządu Poland Select Stephen Robinson i Mary-Beth Taylor oraz Minot Selectman Lisa Cesare powiedzieli, że Minot Consolidated musi zdobyć pieniądze, zanim Elm Street i Poland Community Schools będą mogły zostać połączone w jeden obraz finansowy.

„Minote musi ukończyć szkołę” – powiedział Robinson – „i przejść przez proces uzyskiwania wyceny, jak za to zapłacić, zabezpieczyć ją lub nie, wyjść i wydać odpowiedzialność”.

Healy powiedział, że urzędnicy otrzymali tylko wyceny i na tym oparli kwotę obligacji.

W powiązanej kwestii Hediger powiedział, że dyrektor Minot Consolidated School został poproszony o „opracowanie planu awaryjnego zamknięcia w przypadku nieprzekazania obligacji lub katastrofalnej awarii, która doprowadziłaby do bankructwa szkoły”.

Hediger napisał w e-mailu: „Niezależnie od wyniku obligacji, grupa zadaniowa będzie nadal badać możliwości zapewnienia naszym uczniom dostępu do wysokiej jakości edukacji, zasobów i udogodnień”.


Skorzystaj z poniższego formularza, aby zresetować hasło. Po przesłaniu adresu e-mail konta wyślemy wiadomość e-mail z kodem resetowania.

„Poprzedni

Następny”