Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Oceny – Netflix Top 10 tygodni z 9 stycznia: „Bladoniebieskie oko” nr 1 na liście filmów; „The Glass Onion: Knives Exorcises Mystery” wciąż pnie się w górę listy najpopularniejszych; „Jenny i Georgia” zajmuje pierwsze miejsce na liście telewizyjnej



Top 10 tygodni 9 stycznia: „The Blado Blue Eye” nr 1 na listach przebojów; „The Glass Onion: Knives Exorcises Mystery” wciąż pnie się w górę listy najpopularniejszych; „Ginny & Georgia” zajmuje pierwsze miejsce na liście telewizyjnej

Peach wróciła do Wellsbury, gdy pierwszy i drugi sezon Ginny & Georgia znalazł się na szczycie list przebojów angielskiej telewizji. Z 162,72 milionami godzin oglądania, sezon 2 jest najczęściej oglądanym tytułem w tym tygodniu, a od czasu jego premiery serial obejrzało prawie 38 milionów gospodarstw domowych (343,19 miliona godzin oglądania podzielone przez 9 godzin). Stworzony przez Sarah Lambert dramat znalazł się w pierwszej dziesiątce hitów w 88 krajach. Środa nadal jest ulubieńcem fanów i zajmuje 3. miejsce z 57,82 milionami godzin oglądania. Sezon 2 Wikingów: Walhalla powraca z 55,35 milionami godzin oglądania. Sezon 1 powraca na listę z 25,5 milionami obejrzanych godzin. W drugim tygodniu dramat o napadzie „Kalejdoskop” osiągnął 46,57 miliona godzin. Zabierając widzów we wciągającą podróż, serial znalazł się w pierwszej dziesiątce hitów w 78 krajach. Tymczasem na liście pozostały Emily in Paris (25,04 mln godzin) i The Recruit (13,43 mln godzin).

Bladoniebieskie oko wskoczyło na szczyty angielskich list przebojów z 39,86 milionami godzin oglądania. Wyreżyserowany przez Scotta Coopera, z udziałem Christiana Bale’a, ten XIX-wieczny thriller policyjny znalazł się w pierwszej dziesiątce w 92 krajach. Benoit Blanc i jego ekipa nadal zachwycają fanów w filmie Glass Onion: A Knives Out Mystery. W czwartym tygodniu tajny kryminał przyciągnął dodatkowe 19,48 miliona godzin, przesuwając go na czwarte miejsce na najpopularniejszych listach z 273,20 milionami godzin oglądania. Od czasu premiery film obejrzało około 118 mln gospodarstw domowych (273,20 mln godzin oglądania podzielone przez 2,3 godziny). Musical Roalda Dahla Matilda pozostał na liście na szóstym miejscu. Nowe filmy na liście to dokument The Hatchet Wielding Hitchhiker, który obejrzało 21,27 miliona godzin, oraz dramat rodzinny Dog Gone, który obejrzało 18,88 miliona godzin.

READ  Polscy naukowcy odkryli nowy międzygwiezdny metal ciężki

Na liście filmów nieanglojęzycznych zadebiutował meksykański dramat Noise z 7,18 milionami godzin oglądania. Na liście powraca polski dramat Jak zostałem gangsterem, kolumbijski dramat Królowie świata, norweski dramat, przygodowy dramat akcji All Quiet on the Western Front oraz indyjskie filmy akcji.

Fani powracają ze swoimi ulubionymi programami telewizyjnymi w języku innym niż angielski, w tym trzecim sezonem meksykańskiego dramatu La Reina del Sur, który zajmuje pierwsze miejsce na liście z 51,93 milionami godzin oglądania. Koreańskie tytuły (w tym roku planowane są kolejne) wciąż zapewniały fanom rozrywkę; Dramat o zemście The Glory, przebojowy serial randkowy Inferno i dramat Alchemia dusz (część 2) utrzymały swoje miejsce na liście. Japoński dramat Alicja na pograniczu, austriacki serial Kobieta żywych trupów, hiszpańska komedia Alpha Males i tytuły brazylijskie, thriller Lady Voyeur i drugi sezon reality show Love is Blind: Brazil uzupełniają listę.

Aby pobrać 10 najlepszych oryginałów, odwiedź stronę Top10.netflix.com.