Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Oceny Netflix: „Archiwum 81” i „Cheer” wejdź do pierwszej dziesiątki telewizji

„Wiedźmin”, „Bądź blisko”, „Cobra Kai”, „Emily in Paris” i „Manifest” utrzymały swoją dominację na anglojęzycznej liście Top 10 telewizji Netflix przez drugi pełny tydzień 2022 roku, podczas gdy szósty sezon makeover show „Queer Eye” wpadło przez szczeliny, pozostawiając miejsce dla nowicjuszy „Cheer” (Sezon 2) i „Archive 81”, aby zasilić szeregi.

„Cheer” brzmiało: Nie. 5 na liście z około 29,1 milionami wyświetleń, a horror „Archive 81” od showrunnera i producentki wykonawczej Rebeki Sonnenshine wylądował na siódmym miejscu z 22,2 milionami wyświetleń. Trzymający w napięciu serial, w którym występują Dina Shihabi, Mamoudou Athie, Matt McGorry, Ariana Neal, Julia Chan, Evan Jonigkeit i Martin Donavan, zawiera śmiertelną tajemnicę obejmującą kult, podpalenie i zaginionego reżysera. „Zostań blisko”, limitowana seria thrillerów oparta na powieści Harlana Cobena o tym samym tytule, wspięła się na nr. 1 miejsce z 53,72 milionami wyświetleń.

Na nieanglojęzycznej liście Top 10 kolumbijska historia miłosna „Café con Aroma de Mujed” po raz drugi z rzędu triumfowała z 98,85 milionami godzin, co czyni ją najczęściej oglądanym tytułem tygodnia stycznia. 10-16. Inni uczestnicy hiszpańskojęzyczni to drugi sezon „Królowej Flow” dziewiąty tydzień z rzędu, inauguracyjny sezon ponownego uruchomienia „Rebelde” przez drugi tydzień i ostatnia część „Napadu na pieniądze” za jego 13. kolejny tydzień. Koreańskie hity „Single’s Inferno” i „Our Beloved Summer” znalazły się na No. Odpowiednio 4 i 5, a „Squid Game” wylądował na ostatnim miejscu po raz 18 z rzędu na liście Top 10.

Po stronie filmowej „Brazen”, romantyczny thriller oparty na powieści Nory Roberts o tym samym tytule, zdobył złoto na anglojęzycznej liście Top 10 streamera z 45,34 milionami godzin i znalazł się w pierwszej dziesiątce w 93 krajach . „Nie patrz w górę” zajęło Nie. 2 i „Red Notice” kontynuowały swoją passę na wykresie po raz dziesiąty z rzędu, wraz z „Back to the Outback” po raz szósty. Polski film „Jak zakochałem się w gangsterze” znalazł się na szczycie rankingu filmów nieanglojęzycznych z 11,51 milionami godzin oglądania — oszałamiający skok przed włoskim filmem „Four to Dinner” w No. 2 sloty z 4,75 milionami godzin oglądania.

Dzięki uprzejmości Netflix

READ  Rzeczywistość złośliwości. Sport narodowy Polaków? lament. Biało-czerwony jak kultowy bohater filmowy