Tech

Ocarina of Time 1997 Space Show • Eurogamer.net

Instruktorzy odtwarzają demo The Legend of Zelda: Ocarina of Time, które zostało pokazane na rok przed premierą gry.

Mod do Ocarina of Time ma na celu odtworzenie wersji demonstracyjnej, w którą można było grać w 1997 roku na imprezie Nintendo Space World. Arcydzieło N64 nie przetrwa do listopada 1998 roku w Japonii.

Na czele tych wysiłków stoi modder znany jako Zel, który wykorzystuje „nadmierne rozładowanie” Zelda ’97, a także dane z Niesławny „gigalleak” Nintendo na lipiec 2020 r..

w styczniu Eurogamer Wspomniał o tym, jak wersja beta, umieszczona na starej wkładce rozwojowej N64, używanej do przenoszenia Nintendo F-Zero X Racer, ujawniła nowe szczegóły dotyczące wczesnych pomysłów na Ocarina of Time, takich jak zdolność Linka do przekształcenia się w jego wróżkę Navi.

Według konta na Twitterze Forest of Illusion, poświęconego zachowaniu brakujących fragmentów historii Nintendo, to demo zawierało serię magicznych medali zaklęć, które dawały efekty otwierające oczy, takie jak Medalion Duszy, który sprawił, że Link stał się Navi i latał.

Ta treść jest hostowana na zewnętrznej platformie, która wyświetli ją tylko wtedy, gdy zaakceptujesz pliki cookie do targetowania. Włącz pliki cookie, aby je wyświetlić.

Inne medale pozwalają Linkowi rozpalać ataki strzałami lub ukrywać się pod płaszczem ciemności, aby uniknąć wrogów. Kolejny medal pozwolił Linkowi odwrócić się, gdy był w niebezpieczeństwie, podczas gdy inny pozwolił mu strzelać i gasić.

Istnieje również zupełnie inna mapa świata dla Hyrule:

Ta treść jest hostowana na zewnętrznej platformie, która wyświetli ją tylko wtedy, gdy zaakceptujesz pliki cookie do targetowania. Włącz pliki cookie, aby je wyświetlić.

Fani przetłumaczyli nawet część tekstu w grze i zasugerowali, że wczesne wersje fabuły Ocariny grałyby zupełnie inaczej. Na przykład Deku Tree miało stać się więzieniem dla wróżek z gry – w tym Navi – które następnie wyda Link.

Chociaż nie można grać w wersję Zelda znalezioną w starym modelu rozwoju F-Zero X, mapy, przedmioty, tekstury i skrypty nadal istnieją, dając obserwatorom dobre wyobrażenie o tym, jak może wyglądać Ocarina of Time.

Społeczność sprawiła, że ​​mapy były grywalne, mimo że były jałowe, bez postaci, wrogów i pułapek.

Wejdź do Zela, który rozpoczął współpracę ze swoim zespołem, aby odtworzyć całe demo Zelda ’97, dodając wrogów i NPC z powrotem do odzyskanych map. Praca ta została uzupełniona o informacje i obszary z gigalleak.

W tym tygodniu Zel opublikował zwiastun tej rozwijającej się rozrywki, poniżej:

To imponujący wysiłek, szansa na zobaczenie Zeldy tych, którzy byli na Space World w 1997 roku (obejrzyj film poniżej, aby zobaczyć, jak to wszystko wyglądało). Zespół planuje wkrótce wydać wersję rozrywkową.

READ  Hitman wycofany ze sprzedaży na GOG

About the author

Ward Parkinson

„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.

Add Comment

Click here to post a comment