Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Obaj redaktor Nicholas Mansour o usuniętych scenach, unikaniu oczywistych i nie tylko [Spoiler Interview]

Obaj redaktor Nicholas Mansour o usuniętych scenach, unikaniu oczywistych i nie tylko [Spoiler Interview]

Postać Stephena Yeona jest dobrym przykładem tego, o czym mówisz. W swojej pierwszej scenie kupuje konia, jego żona mówi, że zbliża się wielki show, a my na początku widzimy dość dziwne maski. W każdym innym filmie zobaczylibyśmy jego pierwsze spotkanie, a może nawet wpadnie na pomysł tego serialu. Czy Jordan pisze taki program i po prostu go wycina?

Cóż, myślę, że w dialogu odbywa się naprawdę podstępne przedstawienie na wysokim poziomie, ale możliwe, że Jordan jest inżynierią wsteczną. Myślę, że jako wykonawca i obserwator ludzkiej natury ma intuicyjne wyczucie tego, jak włączyć spektakl do rzeczy, które ludzie faktycznie mogą zrobić i powiedzieć, lub w tonie pasującym do rzeczywistości filmu. Więc przez większość czasu tak nie jest.

Prawdopodobnie nie widzisz, mówisz, oczywistej sceny. Niech pomyślę o dobrym przykładzie. Wiesz, widzimy tragedię na początku filmu, a potem skaczemy do przodu w czasie i jest wiele rzeczy, które nie są wyjaśnione na temat tego, jak OJ, nasza postać, reaguje na tragedię lub co dokładnie się dzieje, i jesteśmy Pozostało poskładać to w całość w kolejnej części filmu, gdzie spotykamy siostrę i widzimy go w akcji, teraz bez ojca. Zostały uchwycone sceny, które prawdopodobnie wypełniają niektóre z tych luk, więc ogólnie rzecz biorąc, to, co Jordan robi, wybierając czas na ekranie, który robi, zamiast wypełniać go serialem, pozwala ci to rozgryźć w niektórych częściach. Daje widzom dowód, że dzieje się o wiele więcej niż tylko fabuła.

Istnieją inne warstwy, które niekoniecznie odnoszą się dokładnie do fabuły. Zawsze o tym myślę, kiedy myślimy o tym, jaki kąt użyć w scenie. Myślisz o tym, kim jesteś i kim jesteś wyróżniany. Masz ten pogląd jako edytor wagi, którą nadajesz różnym postaciom, wagi, jaką nadajesz różnym scenom w stosunku do siebie, a następnie priorytetem tego, jak bardzo podkreślasz konkretny moment, konkretny szczegół lub punkt fabuły . Myślę, że wszystkie te rzeczy przekazują widzom znaczenie intencji reżysera: „Jak bardzo reżyser chce, żebym myślał o tym czy tamtym?”

READ  Michael Caine uhonorowany na otwarciu Festiwalu Filmowego w Karlowych Warach

Myślę, że sposób Jordana na unikanie tego, co oczywiste, opowiedzenie tego w sposób naturalny poprzez rzeczywistość, która wyłania się w filmie i działania bohatera, skłania cię do zastanowienia się nad tajemnicami kryjącymi się za motywacjami postaci, dosłownie za kulisami tych miejsc, planów filmowych i domów rodzinnych .

Ile miejsca jest dostępne na restrukturyzację? Na przykład historia Jordi, czy zawsze była na swoim miejscu w historii?

To naprawdę interesujące, ponieważ jest mieszanką najbardziej zmienionych i najbardziej niezmienionych, ponieważ jego rdzeń został zdefiniowany bardzo wcześnie. Powiedziałbym, że jest dobry pięciominutowy retrospekcję zestawu „Gordy’s Home”, który wygląda bardzo podobnie do jednego z pierwszych, ponieważ zamierzam wysłać pierwszego do Jordana, a następnie wykorzystać to jako sposób na zastanowienie się, czy potrzebne są pickupy, a co jeśli coś mu zostawił, to czasem wrócą po trochę więcej. Ale w krótkim czasie robimy razem scenę.

Wzrok Gordy’ego pozostał bardzo spójny. Jednak to, jak to się dzieje w filmie i co dzieje się bezpośrednio przed i zaraz po, zmienia nas raz za razem. Czuję się, jakbym znał sztuczki magika, jeśli chodzi o Jordan. Nie chcę przerywać magicznego kręgu. Jedyną rzeczą, która nie została napisana, ale była całą intuicją Jordana, było umieszczenie błysków Jordiego na początku filmu. Ponownie, jest to ważne miejsce w filmie, oczywiście kilka pierwszych zdjęć, które widzisz. Myślę, że to daje ci, po obejrzeniu filmu, naprawdę jasne poczucie wagi tej historii dla znaczenia całego filmu. To również nadaje ton i trochę cię denerwuje.

Jednym z powodów, dla których musieliśmy zainstalować tę scenę wcześnie i zwracać na nią tak dużą uwagę, są niewiarygodnie złożone efekty wizualne, które zajęły najwięcej czasu. Często musimy wyjść z systemu, ponieważ niektóre efekty wizualne potrwają dłużej. A potem, jeśli będziemy musieli wejść i w końcu to zmienić, możemy to zrobić, ale głównie nad tym pracujemy. Sekwencja Jordiego, w większości taka sama, ale jest w tym o wiele więcej – podobnie jak wiele sekwencji w filmie, jest niezręczność bogactwa. Więc sedno tego jest takie samo, ale nasza pierwsza edycja była dwa razy dłuższa niż obecny film. Ujęcia nie były dłuższe, to po prostu więcej ujęć i dużo więcej treści, które niekoniecznie były potrzebne do przeżycia. Ale wielu z nich nie wiesz, dopóki nie zaczniesz włączać ich do swojego moda.

READ  Auli'i Cravalho nosi odcisk szminki, aby zwiększyć świadomość zaginionych rdzennych kobiet

Wydaje mi się, że scenografia teatralna to historia reżysera, ale w jakim czasie ty i Jordan po raz pierwszy zgodziliście się, że film działa?

Jestem trochę masochistą, ponieważ myślę, że nie organizuję tego, co niektórzy nazywają zgromadzeniami. Jeśli pracuję z Jordanem, to wiem, że jeśli może, to nie będzie tego zmuszał, jeśli jest to niepraktyczne lub niemożliwe, lub jeśli lepiej by nasz czas spędzał gdzie indziej, ale jeśli ocenia muzykę, dźwięk i obraz razem, tak szybko, jak to możliwe, Chciałby.

Będę oferować proste opcje montażu, gdy będziemy w pokoju dość szybko wypróbowując pomysły, ale moim celem w filmie zawsze – a to była najdłużej trwająca sesja fabularna, nad którą kiedykolwiek pracowałem – jest przedstawienie czegoś pod koniec kręcenia lub zaraz po zakończeniu kręcenia jest to kopia filmu do obejrzenia. To był bardzo długi film, ponieważ chciałem, żeby zobaczył możliwą do obejrzenia wersję wszystkich scen, które nakręcili. To sprawia, że ​​jest to pod pewnymi względami trudniejsze.

Naprawdę możesz zobaczyć większy potencjał tych wszystkich rzeczy, które ostatecznie wycinasz, ale niektórzy reżyserzy naprawdę nie lubią pracować w ten sposób i tęsknią za ich oglądaniem. To tak naprawdę nie wpływa na Jordana. Powiedziałbym, że dokonujemy wielu odkryć, przechwytując niektóre sceny, które kończą się cięciem aż do prezentacji i polerowania. A potem wiele z tych myśli jest przekazywanych, gdzie jest jak: „Ok, to, co zrobiliśmy w scenie, którą wycięliśmy, możemy zrobić tutaj”, a nie wiedziałbyś o tym, gdybyś tego nie zrobił. O ile czas na to pozwala i jesteśmy w stanie to zrobić, naprawdę dokładamy wszelkich starań, aby wszystko było jak najlepiej, nawet jeśli wiemy, że nie każdy może przetrwać. Powiedziałbym, że minęło dużo czasu, zanim zrobiliśmy kilka większych wind. Więc nie wiem, modyfikacja trwała trochę ponad rok. Słusznie, ze względu na bogactwo materiału i to, jak wiele udało im się uchwycić.

READ  Berlinale 2024: Lena Dunham wyrusza w podróż do Polski w filmie „Skarb”

Myślę, że prawie wszyscy wiemy, gdzie to się skończy, prawdopodobnie były jakieś kontrowersje wokół… To dla mnie trudne, ponieważ myślę, że ten film kupuje więcej czasu, być może, przynajmniej na papierze. Po prostu, gdy go oglądasz i myślisz: „Właściwie, wyjaśnijmy to trochę” lub „Nie potrzebujemy tej części, to rozprasza”. Cóż, zawsze są części bolesne. Powiedziałbym, że przez większość edycji poruszaliśmy się od 2 godzin 45 minut do 2 godzin 15 minut.