Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Nowy raport szczegółowo opisuje nietypowe decyzje dotyczące prowadzenia pojazdu, które doprowadziły do ​​katastrofalnego remake’u gry Warcraft 3 firmy Blizzard • Eurogamer.net

W styczniu 2020 r. pojawiła się długo oczekiwana nowa gra Blizzarda, Warcraft 3, Reforged, ale świąteczny nastrój szybko się pogorszył, gdy fani zdali sobie sprawę, że gra nie spełniła wielu obietnic i uchwyciła więcej. Ale już, Raport Bloomberga Rzuca nowe światło na zakulisowy proces podejmowania decyzji, który doprowadził do tak katastrofalnego występu jednej z najbardziej lubianych gier Blizzarda.

Kiedy Reforged został pierwotnie ogłoszony na BlizzConie 2018, Blizzard sprzedał go jako gruntowny remont klasycznej gry strategicznej czasu rzeczywistego. Jednakże Najnowsza wersja Był nękany przez błędy i zepsuł rozgrywkę online i tak było Brak oczekiwanych funkcji obiecanych we wstępnym ujawnieniu, w tym ulepszone sceny i ponowne nagrywanie dźwięku. ale to Abstrakcyjne przedmioty z oryginalnego Warcrafta 3, takich jak tabele wyników i klany.

To było bardzo ważne Negatywna reakcja na Reforged, Blizzard w końcu wykonał plik Polityka zwrotów na żądanie, ale pozostało pytanie, dlaczego firma od samego początku uznała za dopuszczalne nawet zdalne wysyłanie produktu w tak złym stanie.

Warcraft 3: Reforged – zwiastun rozgrywki.

Odpowiedzią, jak mówi Bloomberg, jest „niewłaściwe zarządzanie i stres finansowy”, a Activision podobno zmusza Blizzard do cięcia kosztów i nadawania priorytetu większym tytułom podczas rozwoju Reforged – ruch, który ma sygnalizować zmiany kulturowe w firmie.

Według Bloomberga, projekt prowadzony przez dywizję Blizzard Classic Games rozpoczął się od ambicji, a deweloper przepisał oryginalny scenariusz i ponownie nagrał wszystkie dialogi między 2017 a 2018 rokiem. Jednak niewielki rozmiar zespołu i zdezorganizowana produkcja sprawiły, że zajęło to miesięcy na modernizację Jeden poziom Warcraft 3.

„Przywództwo wydawało się dalekie od szybkości i zakresu projektu, aż do bardzo późnego rozwoju”, powiedział wewnętrzny raport z sekcji zwłok Blizzarda dla Reforged, tak jak to widział Bloomberg. „Starsze głosy w administracji wielokrotnie ostrzegały kierownictwo przed nadchodzącą katastrofą Warcrafta w ciągu ostatniego roku, ale zostało to zignorowane”.

READ  Porównanie grafiki The Last of Us 2 z PS5 i PS4

W końcu, gdy Activision zaczęło ograniczać budżety, Reforged zaczął tracić funkcje. Kierownictwo uratowało projekt, pozbywając się zredagowanych skryptów i powtórnych nagrań, nad którymi pracował zespół Reforged, i konieczne stało się uzyskanie pomocy od całego Blizzarda, aby doprowadzić grę do stanu płatnego na czas jej premiery.

Oczywiście wielu graczy rozsądnie argumentuje, że wersja gry, która została ostatecznie dostarczona, w ogóle nie była odpowiednia do wydania. Bloomberg twierdzi, że brak problemu z tym w Blizzard wynika ostatecznie z faktu, że deweloper obawiał się, że będzie musiał wysłać zwrot pieniędzy, jeśli zbytnio opóźni wydanie Reforged, a fani nie kupią gry znowu – coś ironicznego, biorąc pod uwagę politykę refundacji bez składania wniosków Pytania, które firma została ostatecznie zmuszona do przyjęcia, ponieważ krytyka stała się zbyt szczera w odniesieniu do produktu końcowego.

Jest dużo w Pełny raport Bloomberga, który jest wart przeczytania, ale niezbyt doskonały obraz, jaki maluje dla Blizzarda, pojawia się w czasie, gdy firma jest już w centrum uwagi, po niepokojących oskarżeniach ze strony kalifornijskiego Departamentu Uczciwego Zatrudnienia i Mieszkalnictwa, że ​​Activision Często przymykaj oko Do kultury, o której mówi się, że jest „wylęgarnią nękania i dyskryminacji kobiet”.