Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Nowy Cayman GT4 RS ściga się przez całą dobę

Jeśli pierwszy Cayman GT4 to Porsche, o którym nie myśleliśmy, że się wydarzy, to GT4 RS Wydawało się to całkowicie zabronione. Porsche nie, prawda? Chociaż szybko stało się to najgorsze w samochodach, perspektywa Renn Sport Cayman wydaje się zbyt wielka, aby mogła się wydarzyć. Ale teraz to kwestia tygodni, więc bądź podekscytowany. Lub rób najbardziej zjadliwe żarty na temat dostępności, jednej lub drugiej.

Dzisiejsze wiadomości są znaczące, ponieważ samochód rozwojowy GT4 RS wjeżdża na Nordschleife z oszałamiającą prędkością 7:09.300. I jest szybki dla każdego samochodu, nie mówiąc już o wolnossącym samochodzie, który, biorąc pod uwagę produkcję GT3, miałby moc poniżej 500 KM. Ale patrz (i słuchaj) na wideo Szybko — zwiększa prędkość wirowania i wygląda lepiej z GT4. Czy mógłby być na pokładzie 4,0-litrowego GT3? To z pewnością byłby sposób na uzasadnienie premii…

W tym czasie jest kilka zastrzeżeń, być może najważniejszym z nich są zamontowane opony. Standardowy samochód jeździł na komplecie opon Michelin Pilot Sport Cup 2 R, gumy, która przykleja się do niego jak odrzucony kochanek, nigdy nie rezygnując z przyczepności. Chociaż będzie oferowany opcjonalnie klientom RS, spodziewaj się, że będzie wart dobrych kilku sekund na dystansie 20 km w porównaniu ze standardowym drugim pucharem. Drugim wymaganiem jest to, aby Jorg Bergmeister trochę pokręcił zamaskowanym samochodem, a jak wiadomo, jest łatwy w użyciu. Przejechał już 500 godzin w modelach GT4 RS. Więc nie oczekuj, że zbliżysz się do 7:09.

Jako punkt odniesienia, nowe 718 połączyło się również z nieco krótszą konstrukcją Nordschleife (okrążenie 20,6 km) w 7:04.511, 23,6 sekundy szybciej niż zwykłe GT4. Chociaż opony zajmie trochę tego czasu, dokonano gruntownego remontu aerodynamicznego – spójrz na tylny spoiler! – On też odegrałby swoją rolę. RS Porsche nie są znane z ogromnych przyrostów mocy w porównaniu ze standardowymi GT, więc spodziewalibyśmy się, że ten Cayman będzie w regionie 450 KM.

READ  Podcast: Inside Mission 770 i 700 ze stylistą Peterem Cuomo

Andreas Breuninger, prezes Porsche GT, powiedział o nadchodzącym RS: „Podczas prac rozwojowych daliśmy 718 Cayman GT4 RS wszystko, co wyróżniało oryginalny samochód RS: lekkie podwozie, większą siłę docisku, większą moc i oczywiście wyższy poziom wyrafinowania Reakcja i informacje zwrotne Do opinii kierowcy Imponujący czas okrążenia Nordschleife jest imponującym dowodem na to, jak widoczne są te ulepszenia niezwykłej dynamiki jazdy… Nasi klienci mogą oczekiwać samochodu czystego kierowcy, który sprawia, że ​​ekscytujące wrażenia z jazdy są absolutnym priorytetem .” Co dla nas brzmi dobrze, jak to często bywa w RS Porsche. Światowa premiera już w listopadzie – obejrzyj tę przestrzeń…