Tech

Nintendo zmieniło kulturę Retro Studios po Metroid Prime Crunch

Zdjęcie: Nintendo

Dzięki ostatniemu dniu rozmowy kwalifikacyjnej Kiwi Talkz Podcast autorstwa Reece ReillyDzisiaj przedstawiłem kilka ciekawych szczegółów na temat Retro Studios i Nintendo. mieliśmy Humorystyczna opowieść jak rozwalić mechanika dodano do Kraj Donkey Kong powraca, a niektóre Ciekawy wgląd w rozwój z Trylogia Metroid Prime. Monety te zostały wprowadzone przez Mike’a Wykana, który pracował w studiu i odegrał ważną rolę w kilku dużych projektach.

Inną ciekawą dla nas częścią była dyskusja o kryzysie w Retro Studios. To oczywiście ważny temat w branży i nie jest też tajemnicą, że długie godziny pracy i nieracjonalne warunki pracy były głównym problemem w różnych firmach.

Wikan w szczególności zamyka historie, dla których Nintendo nałożyło na studio nieuzasadnione terminy Metroid Prime 2: EchaPodkreśliła, w jaki sposób firma wkroczyła, gdy zdała sobie sprawę, że po ukończeniu pierwszej gry pojawił się poważny problem. Decyzja o kontynuacji Echoes w ostatecznej formie była zmianą serca dla firmy macierzystej, chociaż mechanizm „ciemno-jasny” umożliwił zespołowi mądrą pracę i np. dwukrotne korzystanie z pomieszczeń.

Po Metroidzie Prime 1 rzadko naprawialiśmy problem, mieliśmy zmianę dysku między 1 a 2…

Mieliśmy trochę crunch (w 2), ale nie był to dziewięciomiesięczny marsz śmierci, który mieliśmy pod koniec naszej rozkwitu. To było najgorsze.

Spędziłem dwa razy tam, gdzie byłem przez 48 godzin bez przerwy z 1 godziną snu, a potem przez 36 godzin dziennie, przez ostatnie 9 miesięcy byliśmy tam 24 godziny na dobę…

Pod koniec tego czasu wszyscy byli gotowi odejść, a my powiedzieliśmy: „Gotowe”. Otrzymałem dwie oferty pracy z dwóch różnych firm, a Nintendo zorientowało się, co się dzieje, przejęło i kupiło firmę. Dowództwo powierzyli Michaelowi Kelpo. Jest kochany, naprawdę dobrze, był szefem działu kontroli jakości Nintendo. Powiedział: „Chłopaki, dajcie mi kilka tygodni na zmianę sytuacji. I tak zrobił”.

…przywrócił zaufanie do kierownictwa i firmy. Uwielbiałem pracować w Nintendo.

About the author

Ward Parkinson

„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.

Add Comment

Click here to post a comment