Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

„Nikt nie powiedział ani słowa o wersji na PC” – mówi producent Final Fantasy 16.

„Nikt nie powiedział ani słowa o wersji na PC” – mówi producent Final Fantasy 16.

Podczas niedawnej transmisji na żywo deweloperów Final Fantasy 14 temat Final Fantasy 16Przyszedł port PC. „Nikt nie powiedział ani słowa o wydaniu wersji na PC” — powiedział Yoshi P, producent zarówno FFXIV, jak i FFXVI. „Dlaczego wersja na PC jest 6 miesięcy później? Nie martw się, kup PS5!” powiedział śmiejąc się.

Byliśmy Praca przy założeniu, że Final Fantasy 16 zmierza na PC Po okresie wyłączności na PlayStation 5, ale uczciwie, to dlatego, że tak zapowiadały zwiastuny Final Fantasy 16.

modelu FF16 Wykrywanie przyczepy Mówi, że jest to „wyłącznie konsola PlayStation”, z gwiazdką mówiącą „Jest również dostępna na PC”. To wydaje się bardzo oczywiste.

Ten sam zwiastun przesłany na inne kanały, m.in na Square Enix, mówi, że jest to „ekskluzywna konsola PlayStation 5” i „niedostępna na innych platformach przez ograniczony czas po wydaniu na PS5”. jeszcze ostatnie zwiastuny Data premiery Final Fantasy 16 22 czerwca 2023 roku bardziej jednoznacznie potwierdziła, że ​​gra „nie była dostępna na innych platformach do 31.12.2023”, czyli mniej więcej sześć miesięcy po premierze PlayStation 5.

Wszystko to wydaje się wskazywać, wprost lub pośrednio, że wydanie na PC jest w drodze, nawet jeśli nie ma gwarancji, kiedy dokładnie.

Mówiąc uczciwie, Yoshi P skomentował żartobliwym tonem, kończąc słowami: „Przepraszam, przekroczyłem granicę. Zrobiliśmy, co w naszej mocy, więc proszę, czekaj na to”. Ale cóż, to nieprawda, że ​​„nikt nie powiedział ani słowa o wersji na PC”, ponieważ zrobiło to samo Square Enix.

Square Enix ma świetne osiągnięcia w przenoszeniu swoich gier na PC. Na przykład wyłączność Final Fantasy VII Remake na PlayStation wygasła w kwietniu 2021 r. Przybył na PC w grudniu tego roku. Miejmy nadzieję, że FF16 zrobi coś podobnego, żeby Katherine nie miała tak złamanego serca.

READ  W co graliśmy | Eurogamer.net