Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Newcastle United potwierdza nowe partnerstwo z Arabią Saudyjską wśród plotek o Chelsea

Newcastle United ogłosiło partnerstwo z saudyjskim narodowym przewoźnikiem SAUDIA.

Newcastle United nawiązało współpracę z narodowymi liniami lotniczymi Arabii Saudyjskiej przed wizytą Eddiego Howe’a w Rijadzie w przyszłym miesiącu.

Howe, jego personel i zawodnicy polecą czarterowym lotem z Arabią Saudyjską, kiedy pojadą na Bliski Wschód na tygodniowy obóz treningowy, który obejmuje towarzyski mecz z mistrzem Saudi Professional League, Al-Hilalem, 8 grudnia.

Saudia będzie oficjalnym partnerem linii lotniczych United i w ramach partnerstwa wprowadziła oficjalny hub cyfrowy – saudia-newcastleunitedfc.com – Kibice mogli wygrać bilety na mecz Newcastle z Al Hilal.

Współpraca Newcastle United z Arabią Saudyjską.

Peter Silverstone, dyrektor handlowy Newcastle, powiedział: „Podczas gdy Newcastle United jest w ekscytującej i ambitnej podróży mającej na celu poszerzenie naszego globalnego zasięgu i bazy fanów, jesteśmy również bardzo skoncentrowani na powiększaniu naszej bazy fanów i śledzeniu ich w Arabii Saudyjskiej i reszcie Bliski Wschód.

„Naszą ambicją jest stać się najbardziej wspieraną angielską drużyną piłkarską w Arabii Saudyjskiej; kraju, którego populacja to duża, młoda, pełna pasji i bardzo zaangażowana społeczność piłkarska.

„Cieszymy się, że Saudia jest naszym oficjalnym partnerem lotniczym i nie możemy się doczekać współpracy z nimi podczas naszej podróży do Rijadu i pozostałej części sezonu Premier League 2022/23”.

Khaled Tash, szef marketingu w Saudi Group, dodał: „Jesteśmy zobowiązani do sprowadzenia świata do Arabii Saudyjskiej, co obejmuje współpracę ze światowymi gigantami sportowymi w celu dalszego rozwoju naszej sceny.

„Mamy nadzieję stworzyć pomost kulturowy między Arabią Saudyjską a światem, ponieważ wierzymy, że nasza kultura ma potencjał przekraczania granic, ponieważ inspirujemy i łączymy gości z całego świata w nowy i znaczący sposób”.

Pracownicy „Arabii Saudyjskiej” robili zdjęcia w St. James’ Park i Millennium Bridge przed sobotnim zwycięstwem 1:0 nad Chelsea, a te zdjęcia, które wyciekły, wywołały spekulacje na temat możliwej umowy sponsorskiej.

Rzeczywiście, w dniu meczu ujawniono, że Arabia Saudyjska, czyli „Saudi Business Links – Your Gateway to Arabia”, była głównym sponsorem meczu, ponieważ jej hasło widniało na billboardach.

READ  „Miniaturowe Pompeje” odnalezione pod dawnym kinem w Weronie | Włochy