Newcastle United ogłosiło partnerstwo z saudyjskim narodowym przewoźnikiem SAUDIA.
Newcastle United nawiązało współpracę z narodowymi liniami lotniczymi Arabii Saudyjskiej przed wizytą Eddiego Howe’a w Rijadzie w przyszłym miesiącu.
Howe, jego personel i zawodnicy polecą czarterowym lotem z Arabią Saudyjską, kiedy pojadą na Bliski Wschód na tygodniowy obóz treningowy, który obejmuje towarzyski mecz z mistrzem Saudi Professional League, Al-Hilalem, 8 grudnia.
Saudia będzie oficjalnym partnerem linii lotniczych United i w ramach partnerstwa wprowadziła oficjalny hub cyfrowy – saudia-newcastleunitedfc.com – Kibice mogli wygrać bilety na mecz Newcastle z Al Hilal.
Peter Silverstone, dyrektor handlowy Newcastle, powiedział: „Podczas gdy Newcastle United jest w ekscytującej i ambitnej podróży mającej na celu poszerzenie naszego globalnego zasięgu i bazy fanów, jesteśmy również bardzo skoncentrowani na powiększaniu naszej bazy fanów i śledzeniu ich w Arabii Saudyjskiej i reszcie Bliski Wschód.
„Naszą ambicją jest stać się najbardziej wspieraną angielską drużyną piłkarską w Arabii Saudyjskiej; kraju, którego populacja to duża, młoda, pełna pasji i bardzo zaangażowana społeczność piłkarska.
„Cieszymy się, że Saudia jest naszym oficjalnym partnerem lotniczym i nie możemy się doczekać współpracy z nimi podczas naszej podróży do Rijadu i pozostałej części sezonu Premier League 2022/23”.
Khaled Tash, szef marketingu w Saudi Group, dodał: „Jesteśmy zobowiązani do sprowadzenia świata do Arabii Saudyjskiej, co obejmuje współpracę ze światowymi gigantami sportowymi w celu dalszego rozwoju naszej sceny.
„Mamy nadzieję stworzyć pomost kulturowy między Arabią Saudyjską a światem, ponieważ wierzymy, że nasza kultura ma potencjał przekraczania granic, ponieważ inspirujemy i łączymy gości z całego świata w nowy i znaczący sposób”.
Pracownicy „Arabii Saudyjskiej” robili zdjęcia w St. James’ Park i Millennium Bridge przed sobotnim zwycięstwem 1:0 nad Chelsea, a te zdjęcia, które wyciekły, wywołały spekulacje na temat możliwej umowy sponsorskiej.
Rzeczywiście, w dniu meczu ujawniono, że Arabia Saudyjska, czyli „Saudi Business Links – Your Gateway to Arabia”, była głównym sponsorem meczu, ponieważ jej hasło widniało na billboardach.
„Zapalony komunikator. Specjalista od internetu. Czytelnik przez całe życie. Ekstremalny fanatyk telewizyjny. Muzykolik.”
More Stories
Aleksiej Nawalny: „Nie ma ciała dla ciała” podczas przygotowań rodziny do pogrzebu
Kto zastąpi Mitcha McConnella na stanowisku przywódcy Partii Republikańskiej w Senacie?
Ukraina zestrzeliła dwa kolejne rosyjskie bombowce