Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Naughty Dog anulowało The Last of Us Online

Naughty Dog anulowało The Last of Us Online

Naughty Dog anulowało The Last of Us Online.

W obecnej sytuacji Na swojej stronie internetowej„Zdajemy sobie sprawę, że wielu z Was niecierpliwie czekało na wieści na temat projektu, który nazywamy The Last of Us Online” – powiedział deweloper.

„Nie można tego łatwo powiedzieć: podjęliśmy bardzo trudną decyzję o zaprzestaniu prac nad tą grą.

„Wiemy, że ta wiadomość będzie trudna dla wielu osób, szczególnie dla naszej oddanej społeczności The Last of Us Factions, która z entuzjazmem śledzi nasze ambicje w zakresie gry wieloosobowej.

„Jesteśmy tak samo zdruzgotani studiem, jak nie mogliśmy się doczekać oddania go w wasze ręce. Chcieliśmy podzielić się z wami pewnymi informacjami na temat tego, jak podjęliśmy tę decyzję.

Według doniesień Sony na początku tego roku zmniejszyło rozmiar gry wieloosobowej Naughty Dog The Last of Us po ocenie przeprowadzonej przez właściciela platformy i nowo nabytą firmę Bungie.

według Bloomberga Według majowego raportu liczba osób pracujących nad projektem została zmniejszona, częściowo ze względu na opinie Destiny Studio dotyczące jego jakości i wykonalności.

„Bungie wzbudziło wątpliwości dotyczące zdolności projektu gry wieloosobowej The Last of Us do utrzymywania zaangażowania graczy przez dłuższy czas, co skłoniło do ponownej oceny” – stwierdzono w raporcie Bloomberga.

Wyglądało na to, że na krótko przed publikacją raportu Bloomberga w maju Naughty Dog uprzedził tę historię, Oświadczenie w mediach społecznościowychW którym wskazała, że ​​gra wieloosobowa The Last of Us będzie wymagała więcej czasu na rozwój.

ogłoszenie: Aby wyświetlić to osadzenie, zezwól na używanie funkcjonalnych plików cookie Preferencje plików cookie.

W dzisiejszym oświadczeniu potwierdzającym odwołanie czytamy dalej: „Zespół zajmujący się grą wieloosobową był w fazie przedprodukcyjnej tej gry, odkąd pracowaliśmy nad The Last of Us Part II – tworząc doświadczenie, które naszym zdaniem było wyjątkowe i miało ogromny potencjał.

READ  Źródła: Studio Destruction All-Stars Lucid wręczyło odrodzenie Twisted Metal

„W miarę jak zespół zajmujący się grą wieloosobową rozwijał w tym czasie swoją koncepcję The Last of Us Online, ich wizja wykrystalizowała się, rozgrywka stała się bardziej precyzyjna i satysfakcjonująca, a my byliśmy podekscytowani kierunkiem, w jakim podążaliśmy.

„W miarę zwiększania się pełnej produkcji, ogromna skala naszych ambicji staje się jasna. Aby wypuścić i wspierać The Last of Us Online, będziemy musieli przeznaczyć wszystkie zasoby naszego studia na wspieranie treści popremierowych przez wiele lat, co będzie miało poważny wpływ na rozwój przyszłych gier dla jednego gracza.

„Mieliśmy więc dwie ścieżki: stać się studiem oferującym wyłącznie gry na żywo lub nadal skupiać się na grach narracyjnych dla jednego gracza, które zdefiniowały dziedzictwo Naughty Dog.

„Jesteśmy niezwykle dumni ze wszystkich osób w studiu, które miały kontakt z tym projektem. Wyciągnięte wnioski i inwestycje w technologię z tej gry wpłyną na sposób, w jaki rozwijamy nasze projekty i będą nieocenione w kierunku, w jakim podążamy jako studio.”

„Mamy ambitną, zupełnie nową grę dla jednego gracza, nad którą pracujemy w Naughty Dog i nie możemy się doczekać, aby podzielić się więcej na temat tego, co będzie dalej, kiedy będziemy gotowi.

„Do tego czasu jesteśmy bardzo wdzięczni naszej społeczności za wsparcie przez lata”.