Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

NASA Astronomiczne zdjęcie dnia 26 marca 2023 r.: Odkrywcy kosmosu

NASA każdego dnia tworzy fascynującą migawkę naszego świata, której towarzyszy krótki opis napisany przez eksperta. Jednak nie ma zdjęcia, ale cały film, który przedstawia odkrycia wszechświata przez ludzi. Wideo zatytułowane „Wanderers” autorstwa Erika Wernquista, artysty cyfrowego i animatora ze Szwecji, bada ekspansję ludzkości w Układzie Słonecznym. Film przedstawia hipotetyczną wizję naszej przyszłości w kosmosie, opartą na naukowych ideach i koncepcjach.

Udostępniając wideo, NASA mówi: „Jak daleko ludzkość będzie eksplorować? Jeśli połączenie rzeczywistych obrazów kosmicznych i wyimaginowanych wizualizacji kosmosu w tym filmie jest na dobrej drodze, to przynajmniej Układ Słoneczny”. Niektóre z fajnych scen w filmie przedstawiają przyszłych ludzi przesuwających się przez pierścienie Saturna, eksplorujących Jowisza z pobliskiego statku kosmicznego i skaczących z urwiska na księżycu Urana z powodu jego niskiej grawitacji.

Chociaż ustawienia pokazane w filmie są wygenerowanymi komputerowo replikami oryginalnych lokalizacji w naszym Układzie Słonecznym, zostały one utworzone przy użyciu oryginalnych obrazów i danych map, gdziekolwiek można było uzyskać do nich dostęp. NASA mówi dalej: „Chociaż nikt nie może znać przyszłości, wędrówka i odkrywanie poza granicami — zarówno fizycznymi, jak i intelektualnymi — jest częścią ludzkiego ducha i bardzo służyło ludzkości w przeszłości”.

Przeczytaj także: Szukasz smartfona? Aby sprawdzić wyszukiwarkę mobilną

Więcej w filmie „Wędrowcy”.

Twórca wideo mówi, że pomysły i koncepcje do filmu pochodzą od wielu autorów science fiction, takich jak Kim Stanley Robinson i Arthur C. Clarke. Wideo zawiera również głos astronom Ann Druyan i autora Carla Sagana, którzy opowiadają o filmie krótkometrażowym.

Bez wyraźnej fabuły, głównym celem filmu jest zajrzenie do wspaniałego i wspaniałego środowiska, które otacza nas w naszych bliskich światach. Przede wszystkim ma na celu pokazanie, jak mogłoby nam się wydawać to otoczenie, gdybyśmy mieli je zobaczyć z bliska.

READ  Astronomowie odkryli ukrytą kolekcję masywnych czarnych dziur – „Wszyscy się denerwujemy”