Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Najnowsze dziury w biografii Willa Smitha

Najnowsze dziury w biografii Willa Smitha

Kiedy poznajemy Petera (Smith), wciąż jest on ze swoją rodziną, opiekuje się swoją żoną Dodienne (Charmaine Bengoa) i udowadnia widzom, jak bardzo koncentruje się na nim chrześcijaństwo i wrodzona miłość do Boga. Jego wiara nie idzie na kompromis przez cały film, nawet po tym, jak zostaje oddzielony od rodziny i sprzedany do konfederackiego obozu pracy, który buduje tory kolejowe i amunicję. Peter wierzy, że ponownie połączy się z rodziną, ale dopiero gdy on i inni mężczyźni w łańcuchach białych mężczyzn usłyszą wiadomość o proklamacji emancypacji Abrahama Lincolna, motywuje go do ucieczki z obozu w nadziei, że to zrobi. dla armii Lincolna.

Następnie film dzieli się na trzy akty. Pierwszy to skrócony obraz „ucieczki”, zainscenizowany jak szczególnie pozbawione wyobraźni ćwiczenie ucieczki z więzienia. Spędzamy zbyt dużo czasu na oglądaniu tych samych wyświechtanych obrazów nadużyć i ucisku, które w jakiś sposób nudzą, a nie przerażają. Następnie, gdy Peter i kilku jego towarzyszy rozpoczynają ucieczkę, film ustępuje miejsca obrazowi pościgu – tylko lot jest ostatecznie napięty i wykonany. Oglądanie Willa Smitha kuśtykającego przez bagno przez 30 minut wydaje się jak trzy godziny. Nawet sporadycznie i niekonsekwentnie, przerywanie prób i udręk jego rodziny na farmie, na której musiał ich zostawić, niewiele lub nic nie pomaga widzowi naprawdę zainwestować w główny dramat filmu.

Ale The Final Chapter jest najbliższy filmowi wartościowej eksploracji epoki, a nie tylko spragnionej rozszerzonej regeneracji niszy. Antoine Fuqua wraca do życia, gdy Peter dociera do Federacji, gdzie to, co uważał za bezpośrednie zwycięstwo, okazuje się czymś zupełnie innym. Jest teraz wolnym człowiekiem, ale wolnym tylko w tym sensie, że nie jest już dosłownie niewolnikiem, ponieważ nie ma innego wyjścia, jak zaciągnąć się do wojska i zostać wysłanym na bitwy nie do wygrania, w których biali żołnierze nie chcą ryzykować . . To świetny mały rozdział. Fuqua porzuca akcję i filmuje kilka ekscytujących sekwencji bitewnych, wyglądając na bardziej zainteresowanego i zaangażowanego za kamerą niż przez resztę czasu trwania, podczas gdy widzowie zastanawiają się nad złożonością polityki wojny secesyjnej i tym, jak Północ musiała sobie radzić ze swoimi niepokojącymi lękami.

READ  Shakti zadebiutuje w OTT jako lord przestępczy JoJo

Niestety, nie ma tu nic innego, w czym można zatopić zęby. Wszystko inne z jakiejkolwiek fabuły wydaje się słabo odtworzone z innych ostatnich prac. Ben Foster gra upartego łowcę niewolników, którego łatwo można pomylić z Christopherem Melonim w anulowanym serialu WGN „Underground” lub Joelem Edgertonem w serialu Amazona „The Underground Railroad” Barry’ego Jenkinsa. Bengoa jest fantastyczną aktorką, ale nie ma wystarczająco dużo czasu ekranowego na jej wątek poboczny, który obejmuje wszystko, do czego się posunie, aby utrzymać rodzinę razem, aby nieść taką samą wagę, jak niezliczone wątki poboczne ze wspomnianego serialu telewizyjnego, a nawet „Steve McQueen” 12 lat niewolnikiem.” „