Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Nabywcy komercyjni są chętni do prowadzenia działalności w JGW w Singapurze

Nabywcy komercyjni są chętni do prowadzenia działalności w JGW w Singapurze

(Informacja prasowa) HONG KONG – Międzynarodowi kupcy są gotowi do wskoczenia na pokład Jewellery & Gem World (JGW), który powraca w całości po raz pierwszy od 2019 roku w Singapurze. Wystawa zaprezentuje najnowsze produkty blisko 1000 wystawców z ponad 30 krajów i regionów w dniach 27-30 września podczas Singapore Expo.

Kultowe targi biżuterii B2B – wcześniej znane jako wrześniowe targi biżuterii i klejnotów w Hongkongu – tymczasowo przenoszą się z głównej bazy w Hongkongu do Lyonu, który jest obecnie łatwo dostępnym miejscem dla zagranicznych nabywców i wystawców. W przeciwieństwie do Hongkongu, który między innymi nadal poddaje podróżnych obowiązkowej siedmiodniowej kwarantannie w wyznaczonym hotelu, Singapur wita w pełni zaszczepionych gości podróżami bez kwarantanny i testów.

Przed wydarzeniem kupna w Singapurze Informa Markets Jewellery zorganizuje specjalną edycję targów w Hongkongu, skierowaną głównie do miłośników lokalnego handlu i biżuterii w dniach 16-19 września.

Międzynarodowi nabywcy B2B

Jednorazowe specjalne porozumienie obowiązujące dopiero w 2022 roku, bezprecedensowa zmiana miejsca została entuzjastycznie przyjęta przez zagranicznych kupców i wystawców, z których wielu pojedzie do Azji po raz pierwszy od zamknięcia w 2020 roku. Kupcy komercyjni z całego świata są oczekuje się, że wezmą udział w wydarzeniu, w tym goście z krajów członkowskich ASEAN, Europy, Bliskiego Wschodu i Ameryki Południowej.

„Wielu jubilerów z Polski jest zainteresowanych JGW Singapur, ponieważ jest to po prostu najlepsza platforma do nawiązywania kontaktów z azjatyckimi dostawcami” – powiedział Piotr Lachowski z Adamas Jewellery of Poland.

Reklamy

„Polscy producenci biżuterii nie mogą się doczekać spotkania ze znanymi dostawcami kolorowych kamieni jubilerskich, pereł i ekskluzywnej biżuterii z kamieniami jubilerskimi” – kontynuował Lachowski.

Ahmed Al-Muhaisen z Al-Muhaisen Jewellery Arabia Saudyjska powiedział, że on i jego zespół „nie mogą się doczekać ponownej wizyty w salonie All-in-One”.

Nadszedł czas, aby branża zaczęła myśleć na wielką skalę, aby pomóc sektorowi wyjść z trzech trudnych lat. „JGW z pewnością będzie dla mnie magnesem, podobnie jak dla innych profesjonalistów jubilerskich z całego świata” – powiedział Muhaisin.

READ  Dla białoruskich pracowników technologicznych na wygnaniu polska wiza pracownicza jest kluczem do ucieczki przed represjami

Cesar Wuzunian z Ozonan Jewellers w Libanie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich zauważył, że wybór Singapuru jako alternatywnej lokalizacji dla JGW może mieć aktywny wpływ na branżę.

„Singapur to piękny kraj i myślę, że zorganizowanie wystawy biżuterii w takim miejscu byłoby bardzo inspirujące” – powiedział Ozunian. „Tegoroczne doświadczenie JGW powinno być bezprecedensowe i przywodzić na myśl wszechogarniający program, który odwiedziliśmy w Hongkongu”.

Niezwykłe czasy wymagają odważnych działań, a tegoroczna dramatyczna formacja JGW jest jedną z nich, powiedział Mauricio Okubo z Julio Kubo Joias, sprzedawcy detalicznego z Sao Paulo w Brazylii.

Reklamy

„Gratulacje dla firmy Informa Markets Jewellery z powodu tej inicjatywy. Koronawirus wezwał nas do większej kreatywności, improwizacji i posuwania się naprzód, a wydarzenie w Singapurze uosabia to wszystko. „Z optymizmem patrzymy w przyszłość” – powiedział Okubo.

Florence Bosques z Argentyny Floboskis Stad dodała, że ​​zorganizowanie imprezy porównawczej na tle innego światowej klasy miasta jest dodatkowym bonusem dla kupujących, którzy chcą wznowić interakcje twarzą w twarz.

„Singapur i JGW stanowiłyby świetną kombinację” – powiedział Buskis. „Nie mogę się doczekać, aby spróbować tego wydarzenia zakupowego”.

Jeslin Ryal dodał, że tegoroczny pokaz kreatywny dla JGW podkreśla siłę fizycznych wystaw. Real kieruje swoją tytułową marką detaliczną, która działa w Porto Alegre w Brazylii.

„Nie mogę się doczekać” – powiedziała. „Wyobraź sobie, że doświadczasz innych targów, ale wciąż pełnych możliwości w mieście znanym z ciepłej gościnności, różnorodności i bezpieczeństwa. Zdecydowanie jest to wydarzenie, którego warto spróbować w tym roku.”

Yvette Garcia z Carrie Goyas z Peru zgodziła się, zauważając, że branża jest podekscytowana powrotem wrześniowego pokazu po prawie trzech latach spotkań Zoom. „To na pewno będzie sukces” – powiedział Garcia.

Reklamy

Szanse na zdobycie produktów

Kupujący odkryją w JGW bogactwo zasobów, które zostaną podzielone na ponad 20 pakietów ułatwiających nawigację. Na imponującej liście znajdują się pawilony reprezentujące Antwerp World Diamond Center (AWDC), Kolumbię, Niemcy, Hongkong, Międzynarodowe Stowarzyszenie Kolorowych Kamieni (ICA), Indie, Israel Diamond Institute (IDI), Włochy, Japonię, Koreę, Singapur, RPA, Sri Lanka, Tajlandia, Turcja i Stany Zjednoczone, między innymi. Również dla detalistów, marek i nabywców o wysokiej wartości netto obowiązkową wizytą jest Premier Pavilion, przestrzeń, która skupia jedne z najlepszych marek w branży luksusowych klejnotów i biżuterii, oraz pakiety produktów z bogatą ofertą luźnych diamentów, pereł i kolorowych kamienie szlachetne, elegancka biżuteria oraz kolekcje antyków i antyków Jadeit, używana biżuteria, wyroby ze srebra, diamenty hodowane w laboratorium, opakowania i rozwiązania technologiczne to tylko niektóre z nich.

READ  Komentarz do rynku Sunset - akcja na rynku Forex

„JGW daje nam możliwość odkrycia najnowszych produktów i innowacji, nad którymi nasi koledzy z branży pracowali w ciągu ostatnich kilku miesięcy, poznania nowych twarzy z odległych miejsc i ponownego nawiązania kontaktu z przyjaciółmi i współpracownikami, z którymi straciliśmy kontakt lub widzieliśmy tylko przez niekończący się Zoom od prawie trzech lat.David Bundy, starszy wiceprezes ds. Azji, Informa Markets. „Nadszedł czas, abyśmy zjednoczyli i ożywili nasz rynek. Apeluję do naszych partnerów branżowych, aby dołączyli do nas w Singapurze we wrześniu tego roku i wrócili do domu z nowymi pomysłami i inspiracją dla swoich firm”.

Celine Lau, dyrektor wystaw biżuterii w Informa Markets Jewellery, dodała, że ​​JGW ma na celu zgromadzenie globalnych nabywców i sprzedawców w najbardziej wydajny, produktywny i bezpieczny sposób. „Naszą misją jest dostarczanie angażujących doświadczeń związanych z sourcingiem, w których relacje są wzmacniane i nawiązywane są nowe partnerstwa” – powiedział Lau. „Dzięki naszej platformie chcemy pomóc wszystkim ulepszyć ich działalność, niezależnie od tego, czy chodzi o odkrywanie produktów, nawiązywanie kontaktów czy edukację”.

Nowością w Informa Markets Jewellery w tym roku jest Jewellery & Gem ASEAN Bangkok (JGAB), która zadebiutuje w dniach 2-5 listopada w Queen Sirikit National Convention Centre (QSNCC). JGAB to wydarzenie typu cash and carry B2B, które umożliwia kupującym z Azji Południowo-Wschodniej i spoza niej natychmiastowe uzupełnienie zapasów na pracowity świąteczny i noworoczny sezon wyprzedaży. Targi Bangkok Show zostały uznane za ostatnie w tym roku targi zakupów hurtowych w branży.

Tymczasem w Hongkongu trwają przygotowania do edycji specjalnej JGW Hong Kong Special Edition, która odbędzie się w dniach 16-19 września w Hong Kong Convention and Exhibition Centre (HKCEC). Wydarzenie poświęcone zaopatrzeniu, poświęcone dostosowaniu ograniczeń Hongkongu dotyczących przyjazdów międzynarodowych i podróży transgranicznych, ma na celu generowanie możliwości sprzedaży międzyrynkowej i na miejscu dla dostawców poprzez otwarcie drzwi dla entuzjastów biżuterii, a także głównych odbiorców handlowych, w tym hurtownie, detaliści i marki.

READ  Wspieranie polskiej transformacji energetycznej: Europejski Bank Inwestycyjny inwestuje w strategiczny projekt PGE dotyczący integracji odnawialnych źródeł energii i modernizacji sieci

O biżuterii Informa Markets
Informa Markets tworzy platformy dla branż i rynków niszowych dla handlu, innowacji i wzrostu. Globalny dział biżuterii, Informa Markets Jewelry, oferuje spersonalizowane i internetowe doświadczenia w zakresie pozyskiwania, rozwiązania cyfrowe i niestandardowe platformy B2B, które łączą wysokiej jakości międzynarodowych kupujących i sprzedających na rynkach biżuterii, kamieni szlachetnych, mody i akcesoriów. Nasze zasoby, wiedza branżowa, wpływy i koncentracja jako partner są wzmocnione przez nasze globalne portfolio biżuterii składające się z wystaw i wydarzeń w największych miastach; Potężna platforma cyfrowa – JewelleryNet; Dedykowany zespół w branży jubilerskiej, kierowany przez główną publikację, JNA; Program edukacyjny – The Jewellery and Gemological Knowledge Society oraz programy najbardziej uznanych nagród w branży – The Jewellery World Awards (JWA) i jego edycja regionalna, JWA Dubai. Aby dowiedzieć się więcej, zaloguj się do imjewellery.jewellerynet.com