Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Mrinal Dechraj opowiada o zmianie w Bollywood

Mrinal Dechraj opowiada o zmianie w Bollywood

Wszyscy dorastaliśmy oglądając Bollywood. Od lat jest źródłem rozrywki, nie ma czegoś większego niż doświadczenie życiowe. Po zablokowaniu nawyk oglądania zmienił się i ludzie uzależnili się od OTT, a treść również stała się bardziej istotna.

Mrinal Dechraj

Mrinal Dechraj Sławni Naagin i Ishqbaaz podzielają swoją opinię w tej sprawie. Wyjaśnia również, czy Bollywood musi zostać skonfrontowany, aby zastosować się do OTT.

„Krajobraz branży się zmienia, ale stara norma przyciągania widzów jest nadal jedyną zasadą napędzającą zmianę. Rozprzestrzenia się to od sposobu, w jaki filmy są robione, do sposobu ich wydawania za pomocą platform OTT, które są opcjami bezpiecznymi w razie awarii, aż do początkowe rynki zbytu niektórych filmów. Chodzi o przyciągnięcie publiczności” – mówi.

Wielu widzi, że Bollywood przechodzi przez trudną fazę, ponieważ frekwencja w kinach spadła z powodu popularności OTT. Sytuacja jest taka, że ​​teraz można przegapić film w kinach, ponieważ już niedługo będzie on dostępny na platformie streamingowej.

„Wiele lat temu filmowcy czuli, że mają tylko jeden strzał, kiedy wydali film. Teraz wiesz, że nawet jeśli pomyliłeś się (najgorszy scenariusz) co do swojego wydania, platformy OTT dadzą ci drugą szansę na sukces. Dlatego masz tak wiele filmów, które można dostać. Jest w wersji kinowej, ma niezadowalający początek, jest emitowany na platformach OTT i natychmiast zyskuje na popularności.

Za popularność Bollywood eksperci branżowi obwiniają treści i brak gwiazdek w filmach. Są inni, którzy widzieli, że media społecznościowe zdewaluowały gwiazdę.

„Ta era IT otworzyła tak wiele opcji, nie sądzisz? To tylko jeden rodzaj realizacji, drugą stroną medalu jest uświadomienie sobie, że istnieje tak wiele możliwości rozwoju nowych gwiazd. Konkurencja zawsze tworzy najlepsza wartość dla fanów, a to z kolei zmusza nas jako aktorów do doskonalenia naszych umiejętności w różnych segmentach, od mediów społecznościowych po nasze samopoczucie. Daje to również producentom wiele opcji do wyboru, a widzowie otrzymują to, co najlepsze pod względem rozrywki. sytuacja korzystna dla wszystkich” – wyjaśnia.

I dodaje, że jej zdaniem teatr można odrodzić,

READ  Słup w Plymouth oddzielił się od jedzenia i wody. Klinika z budzikiem jest gotowa na jego przyjęcie

„To efekt cykliczny. Monsun jest tutaj i mówi się o Covid, Monkeypox itp. Więc ludzie chcą pozostać w domu i bezpiecznie ze swoimi rodzinami. będzie organicznie wypełniony ludźmi, tak jak przed chwilą”.

Ostatnim filmem Bollywood, który Mrinal widział w kinie, był Bhool Bhulaiyaan 2. Następnym filmem, który planujesz zobaczyć na dużym ekranie, jest Brahmastra.

Zaobserwowano, że w ciągu ostatnich sześciu miesięcy tylko Bhool Bhulaiyaan 2, Kashmir Files i Gangubai były w stanie zaimponować opinii publicznej. Ale filmy o dużym budżecie, takie jak Prithviraj Chauhan, Heropanti i Chandigarh Kare Aashiqui, zostały zbombardowane w kasach.

Zapytaj Mrinal, czy uważa, że ​​Bollywood w końcu odsunął się od sławy i mówi:

„Bollywood stopniowo zmieniło się z polegania wyłącznie na mocy gwiazd na połączenie potęgi gwiazd i thrillerów. Nie można twierdzić, że Bhool Bhulaiyaan 2, Kashmir Files i Gangubai miały zerową moc. Ale wszystkie trzy z tych filmów miały rozrywkę w najlepszym wydaniu. Żadnej przewagi. „Jeden” podbije serca mas, domagają się więcej, a dostawcy rozrywki podnoszą poprzeczkę dla swoich talerzy i dostarczają to.

Obserwuj i polub nas: