Aktualizacja: Activision zaprzeczyło zmniejszeniu rozmiaru Toys for Bob.
Jeden z przedstawicieli powiedział: „Zgłoszenia zwolnień w Toys For Bob są niepoprawne” GamesIndustry.biz. „Ostatnio w studiu nie nastąpił spadek zatrudnienia. Zespół programistów jest w pełni operacyjny i ma obecnie kilka możliwości zatrudnienia na pełny etat. Studio jest podekscytowane możliwością dalszego wspierania Crash Bandicoot 4: It’s Time, a ostatnio zapewniło dodatkowe wsparcie deweloperskie dla Call of Duty: Warzone ”.
Oryginalna historiaWedług doniesień studio Toys for Bob, należące do Activision, zwolniło nieznaną liczbę pracowników.
Wydaje się, że zwolnienia miały miejsce, gdy deweloper przeszedł na wsparcie rozwoju Call of Duty Warzone, po tym, jak ogłosił swój udział w grze. Za pośrednictwem Twittera wczoraj.
Nicholas Cole – projektant postaci zatrudniony do współpracy z Toys For Bob przy Crash Bandicoot 4 do stycznia tego roku – wspólne wiadomości i Nazwał go „Koniec ery.”
W odpowiedzi na pytanie innego użytkownika Twittera, Kole Dodany „Wszyscy, z którymi miałem do czynienia iz którymi pracowałem, byli porzuceni” – dodał jednak „niezupełnie”. [sic] Zamknięcie ”.
Nie wiadomo, ilu innych pracowników zostało dotkniętych, chociaż Blake Maloof – który przez ponad dekadę pracował w studiu jako projektant gier – wskazał, że mieli Również zbędne.
Nie jest również jasne, czy rola Toys For Bob w Call of Duty była tylko dla sezonu 3 Warzone, czy też była stała.
GamesIndustry.biz Skontaktowałem się z Activision w celu uzyskania dalszych komentarzy i wyjaśnień.
Większość studiów Activision, jeśli nie wszystkie, pracuje teraz nad Call of Duty, po tym przełączniku Toys For Bob i Vicarious Visions włączyło programistę Tony’ego Hawka do Blizzarda.
Wcześniej w tym tygodniu ogłoszono prezes Activision Blizzard, Joannę Faris Objął stanowisko dyrektora generalnego serii Call of Duty.
Toys For Bob zostało założone w 1989 roku, a pierwszym wydaniem był klasyk science fiction Star Control z 1990 roku. Stworzyła również i rozwinęła franczyzę Skylanders.
W ostatnich latach zespół opracował Spyro Reignited Trilogy, wersję Switch Crash Bandicoot N. Sane Trilogy oraz zeszłoroczną Crash Bandicoot 4: It’s Time.
Współraportowanie przez Brendana Sinclaira.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro