Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Miejskie rady sprzedaży (wyłącznie) dla „Ghost Pictures” Clippera Mendonca Filho

Miejskie rady sprzedaży (wyłącznie) dla „Ghost Pictures” Clippera Mendonca Filho

Paryski reżyser Frédérica Corveza Urban Sales miał premierę Pictures of Ghosts, najnowszy film uznanego brazylijskiego reżysera Clebera Mendonca Filho („Wodnik”, „Bacurao”).

Film, który jest piątym pełnometrażowym filmem Mendonki Filho, będzie miał swoją premierę w Cannes w sekcji Specials.

Więcej z Variety

„Pictures of Ghosts” będzie trzecim filmem reżysera, który pokłoni się w Cannes, po dwóch zgłoszeniach do konkursu: „Bacurau” (reż.

Pictures of Ghosts to połączenie archiwalnych dokumentów, kryminałów, fragmentów filmowych i osobistych wspomnień. Film został wyprodukowany przez Emilie Lesclo w CinemaScópio Produções, a koproducentami byli Sylvia Cruz i Felipe Lopez-Vitrin Filmes.

Opisywany jako wielowymiarowa podróż w czasie, dźwięku, architekturze i kręceniu filmów, Ghost Pictures osadzony jest w krajobrazie miejskim Recife, położonym w nadmorskiej stolicy Brazylii, Pernambuco. Będąc gospodarzem marzeń i postępu, miejsca te ucieleśniały również poważną zmianę w praktykach społecznych.

„Kina w centrach miast są powszechne w wielu innych miejscach na świecie, ale tak się składa, że ​​pochodzę z Pernambuco, z Recife, i postanowiłem pokazać geografię tego miasta z osobistego punktu widzenia” – powiedział. Klebera. „Recife to także miasto, które wciąż ma niesamowite kino, takie jak Sao Luiz, rezydencja z 1952 roku. Dziś na świecie jest niewiele miast, które wciąż wiedzą, co to oznacza” – kontynuował Kleber.

Emilie Lesclaux powiedziała: „To przyjemność i zaszczyt powrócić do oficjalnej selekcji Festiwalu Filmowego w Cannes z projektem, który jest innym rodzajem pracy niż filmy fantasy, które już tam prezentowaliśmy, z produkcyjnego punktu widzenia. ale to jest tak osobiste, jak „Wodnik” i „Bacurao” „Obrazy duchów” przedstawiają tematy, które przenikają całe dorobek Kleibera. W rzeczywistości jego pierwszym filmem fabularnym jest dokument „Crítico” z 2008 roku”, wspomina producent

Florencia Gil, urodzona w Brazylii, która kieruje międzynarodową sprzedażą w firmie Urban, powiedziała, że ​​„niezwykle podziwia pracę Klebera i uważa go za najważniejsze odniesienie dla nowej generacji brazylijskich filmowców”.

READ  Francja awansowała do ćwierćfinału mistrzostw świata po przekonującym zwycięstwie nad Polską - NBC Boston

„Images of Ghosts” to najbardziej osobisty fragment jego filmu, metafizyczny, ale przezabawny obraz końca kina, jakie znamy. Nie moglibyśmy być bardziej zaszczyceni broniąc tego natychmiastowego klasyka” – kontynuował Gill.

„Ghost Pictures” zostało w całości sfinansowane w Brazylii, przy wsparciu Funduszu Sektora Audiowizualnego (FSA-BRDE) oraz Narodowej Agencji Filmowej (Ancine).

Film zostanie pokazany w Brazylii i Hiszpanii w drugiej połowie tego roku przez firmę Vitrin Filmes, która zajmowała się poprzednimi filmami Mendonca Filho.

Filmy Urban Sales, które mają być wyświetlane w Cannes, obejmują mongolsko-francuską premierę „Gdybym tylko mógł hibernować” Zoljargala Purevdasha w Un Certain Regard oraz francusko-marokańskie „Deserts” Fawzi Bensaïda w Directors Fortnight.

Firma występuje także w głośnych filmach animowanych, takich jak „Pustelnik i niedźwiedź” Marine Blaine, „Into The Wonderwoods” Vincenta Baronauda i Alexisa Ducorda oraz „Fox & Hare Save The Forest” Mashy Halberstad, która niedawno wygrała nagroda Director’s Choice Award w filmie animowanym. Inne tytuły na koncie Urbana to ukraiński dramat „Kochasz mnie?” pokazywany na Berlinale Panorama, francuski film drogi „Amore Mio” Guillaume’a Gouixa czy marokańską komedię „Abdelinho” Hichama Ayoucha.

Najlepszy skład

Zapisz się do Biuletyn jest różnorodny. Aby uzyskać najnowsze wiadomości, śledź nas dalej FacebookI ŚwiergotI Instagram.

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł.

Pierwotnie opublikowane