Economy

MCE ma na celu wygładzenie wizerunku wśród młodych wielokulturowych klientów

Firma MCE z siedzibą w San Rafael rozpoczęła kampanię marketingową o wartości 200 000 USD, której celem jest wypolerowanie swojego wizerunku wśród wielokulturowych, milenialsów i klientów z pokolenia Z, którzy stanowią ponad połowę jej klientów.

„Nasza misja będzie dotyczyć zrównoważonego rozwoju; różnorodności, równości i włączenia społecznego; rozwoju siły roboczej; kwalifikujących zachęt i programów dla wrażliwych klientów” – powiedziała członkom zarządu MCE Melissa Giles, dyrektor ds. marketingu strategicznego i komunikacji w MCE.

Powiedziała, że ​​Giles, który dołączył do MCE zimą, ma doświadczenie w marketingu konsumenckim, brandingu i wydarzeniach na żywo i jest nowy w branży energetycznej.

Kampania będzie wykorzystywać media społecznościowe, radio, pocztę elektroniczną, pocztę bezpośrednią i plakaty na autobusach i na przystankach autobusowych. Plakaty zawierają duże obrazy wielokulturowej młodzieży z jednym tytułem, np. „Czysta energia” lub „Innowacje energetyczne” oraz adresem internetowym MCEcares.org.

W maju Rada Dyrektorów MCE zatwierdziła rezolucję określającą zobowiązanie Common Forces Authority do promowania równości rasowej, która „uznaje, że nasza agencja nie zajęła się kompleksowo kwestiami równości rasowej w każdy możliwy sposób we wszystkich wcześniejszych pracach i rozumie, że obecna i przyszłe prace będą musiały być ponownie oceniane i ulepszane „w sposób ciągły i na bieżąco”. .

Założona w 2010 roku firma MCE, wcześniej znana jako Marin Clean Energy, była pierwszą kalifornijską pulą wybieraną przez społeczność. Zgodnie z przepisami prawa wspólnotowego dotyczącymi puli wyborów, miasta i hrabstwa Kalifornii mogą łączyć siłę nabywczą swoich obywateli w celu zakupu energii elektrycznej, a tym samym konkurować z przedsiębiorstwami będącymi własnością inwestorów, takimi jak PG&E.

Głównym zadaniem organu jest walka z globalnym ociepleniem poprzez promowanie wykorzystania i rozwoju energii, która nie wytwarza gazów cieplarnianych.

MCE, które obsługuje cały Marin, ma teraz około 540 000 klientów po dodaniu w kwietniu miast Vallejo i Pleasant Hill do swojej listy członków. Miasta członkowskie to Walnut Creek, Vallejo i Richmond.

READ  Stany Zjednoczone są największym emitentem dwutlenku węgla w historii. Gdzie stoją inne kraje?

Kampania marketingowa nie zapowiada żadnych znaczących nowych programów ani usług, chociaż firma MCE ogłosiła w kwietniu program kredytowy MCE Cares, który przeznaczył 10 milionów dolarów na obniżenie kosztów klientom o niskich dochodach.

„Wiemy, że klienci potrzebują dostępu do zasobów i cieszymy się, że możemy do nich dotrzeć z tą kampanią skoncentrowaną na uczciwych działaniach na rzecz klimatu” – powiedział Don Vaez, dyrektor generalny. “Nasze programy czystej energii i innowacji mogą pomóc klientom zaoszczędzić pieniądze i poprawić jakość ich życia. To jest wartość energetyki obywatelskiej.”

W ramach programu kredytowego, który ma trwać do końca tego roku, uprawnieni klienci będący rezydentami MCE mogą otrzymać 10 USD kredytu miesięcznie.

Aby się kwalifikować, klienci muszą być już zarejestrowani w California Alternative Energy Discount Price lub Family Electric Price Assistance Programs, ogólnostanowym programie prowadzonym przez PG&E dla klientów MCE i PG&E.

Aby się zakwalifikować, roczny dochód brutto na gospodarstwo domowe dla czteroosobowej rodziny nie może przekroczyć 53 000 USD; Aby kwalifikować się do pomocy rodzinnej, dochód czteroosobowej rodziny musi wynosić od 53 001 USD do 66 250 USD.

Klienci MCE, którzy spełniają wymagania dochodowe dla CARE lub FERA, mogą również kwalifikować się do innych ofert MCE: rabatu 3500 USD na zakup lub leasing nowego pojazdu elektrycznego, bezpłatnych dachów słonecznych dla osób nieposiadających istniejących paneli słonecznych oraz rabatu na energię słoneczną w wysokości 900 USD dla osób energia słoneczna Istniejąca i zapasowa bateria do przechowywania energii w domu.

Gina Tenney, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w MCE, odmówiła ujawnienia kwoty pieniędzy należnych klientom, którzy nie byli w stanie zapłacić rachunków za energię elektryczną z powodu skutków gospodarczych pandemii COVID-19.

„Nie czujemy się teraz komfortowo, dzieląc się tym” – powiedział Tenney.

READ  Polska jest bliska przyjęcia kontrowersyjnego prawa majątkowego

Rzeczniczka PG&E Deanna Contreras powiedziała w piątek, że na koniec lutego około 1,17 miliona klientów indywidualnych jest winnych obiektom około 654 milionów dolarów.

24 czerwca Kalifornijska Komisja ds. Usług Publicznych przedłużyła tymczasowe zawieszenie przerw w dostawach prądu z powodu niezapłaconych rachunków do 30 września. Moratorium, które wprowadzono w marcu 2020 r., miało wygasnąć 30 czerwca.

Kanadyjska Komisja Ochrony Środowiska (CPUC) ogłosiła, że ​​da klientom dwa lata na opłacenie odroczonych rachunków za energię.

About the author

Rosemary Robinson

„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.

Add Comment

Click here to post a comment