Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

„Mass Effect: LE” się zachwyca, możesz dostać MP

BioWare wypuściło w piątek swoją zremasterowaną grę wideo „Mass Effect: Legendary Edition” i jak dotąd zbiera doskonałe recenzje – jej wersje konsolowe osiągają 89 i 90 punktów na Metacritic.

Jedną skargą, pomimo tego, o czym już wiedzieliśmy, jest brak trybu multiplayer „Mass Effect 3”. Deweloperzy wcześniej wskazywali, że nie mają czasu ani planów na włączenie go do wydania, ale kierownik projektu Mac Walters mówi, że można wrócić, jeśli warunki są odpowiednie i jeśli przełączniki zostaną dobrze przyjęte. Mówi CNET:

Nigdy bym tego nie powiedział. Chcemy zobaczyć, jaki odbiór odbiera Legenda i jakie jest zapotrzebowanie na grę wieloosobową, a następnie zadamy sobie pytanie, czy mamy zasoby i czas, aby podnieść ją do pożądanego poziomu jakości i fanów ”.

Na Steamie początkowa reakcja na legendarne wydawnictwo została zmieszana, zanim osiągnęła bardzo pozytywny poziom. Mieszane recenzje wynikały głównie z zaskoczenia związanego z koniecznością uruchamiania Origin w tle, wraz z kilkoma drobnymi problemami technicznymi, takimi jak brak superszybkiej obsługi przyciętych scen i brak suwaka FOV (ten ostatni został już naprawiony przez mod).

Na konsolach analitycy gier odkryli, że wszystkie gry mają dokładnie taką samą grafikę, rozdzielczość 4K i 60 klatek na sekundę na PS5 i Xbox Series X w trybie „Favor Quality”.

W trybie Favor Performance oba mają rozdzielczość 1440p i oba tracą trochę ambient occlusion, ale PS5 pozostaje na 60 fps, podczas gdy Xbox Series X wzrasta do 120 fps – choć różni się to w zależności od sceny (środowiska Cytadeli To pierwsze spada do Na przykład 80 fps).

Oba urządzenia są w trybie „kompatybilności wstecznej” pomimo braku aktualizacji umożliwiających pełne wykorzystanie ich obecnych urządzeń. Mass Effect Legendary Edition jest już dostępne.

READ  Nadchodzące gry i akcesoria Nintendo Switch na maj i czerwiec 2021 r. - przewodnik