Stanisławski uważał, że aktorzy powinni budować zachowanie swojej postaci poprzez konkretne, namacalne i wykonalne działania, te, które można obserwować za pośrednictwem innych (poprzez za kulisami). Według książki Someone: The Reckless Life and Wonderful Career of Marlon Brando, Marlon Brando zastosował to w praktyce, odwiedzając znaną mafię w New Jersey i obserwował, jak prezydent się zachowywał i kontaktował ze swoimi przyjaciółmi i rodziną:
„Widział, jak ważne jest dobrze przygotowane jedzenie i wino rocznikowe; sposób, w jaki potężni dżentelmeni przemawiają cichymi głosami; sposób, w jaki mężczyźni robili wszystko, aby być hojnym dla swoich kobiet, ale także jak trzymali je w drugorzędnych rolach; przesadzili role polityczne wobec osoby Dziwna, choć gwiazda filmowa;
Występ Brando jest tak autentyczny, że uchwycił te prawdziwe szczegóły i wykorzystał je do przedstawienia swojego obrazu spiskującego domu. Zaczerpnięty od Stelli Adler, która nauczyła, jak ważne jest używanie swojego ciała do przechowywania postaci, Brando również zmienił swój wygląd. Włożył bawełnę w policzki, aby naśladować tę u wielkiego psa, przyciemnił włosy pastą do butów i rozwinął miękki, chrapliwy głos, zauważając szczegół w książce Mario Puzo o Vito, gdy został postrzelony w gardło. Te fizyczne zmiany przenoszą starszego mężczyznę wykończonego presją przywództwa w świecie narastającej przemocy. Jego twarz jest silna i zamyślona, ale nie przejmuje się swoimi wewnętrznymi uczuciami.
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Kto gra Sookie w serialu aktorskim „Avatar: Ostatni władca wiatru”?
Kinopolis – Festiwal Filmów Polskich w Dublinie (7-10 grudnia) – Polska w Irlandii
Wstyd: Więzy rodzinne rapu i Cyganów w dramacie Netfliksa – Romea.cz