Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe Lotnicze Pogotowie Ratunkowe osiąga 200 000 godzin lotu na flocie Airbusa H135 napędzanej silnikami PW206B – Raport z lotu

Pratt & Whitney Canada, jednostka biznesowa Pratt & Whitney, ogłosiła, że ​​Lotnicze Pogotowie Ratunkowe Lotnicze Pogotowie Ratunkowe (LPR) przepracował 200 000 godzin pracy na swojej flocie 27 śmigłowców PW206B napędzanych Airbusem H135 – kamień milowy, który pokazuje pilną troskę, jaką ten oddany zespół podjął, aby ratować życie.

Od ponad dekady łączy nas silna współpraca z LPR i aktywnie wspieramy ważne prace ratujące życie, które wykonują na terenie całej Polski,mówi John Lewis, starszy dyrektor ds. programów klienckich, Pratt & Whitney Canada. „H135 jest zaufanym kręgosłupem społeczności Medivac od momentu wejścia na rynek. W tym czasie wprowadziliśmy trzy wersje silnika PW206B, z których każda zapewnia jeszcze więcej korzyści operatorom, którzy polegają na jego wydajności, aby reagować w razie potrzeby podczas wykonywania krytycznych operacji.

Wysoko cenimy niezawodność silników Pratt & Whitney Canada, a także polegamy na tym, że firma pomoże nam postępować zgodnie z najlepszymi praktykami konserwacyjnymi i wydobyć największą wartość z naszych aktywów lotniczych,mówi Wojciech Woźniczka, Podsekretarz Głównego Zarządzania Projektami, LPR. „Współpracujemy również z Pratt & Whitney Canada od października 2021 r. nad Programem Doskonalenia Floty (FEP), w ramach którego zainstalujemy 48 nowych silników PW206B2 i B3 na naszych śmigłowcach, z których 25 już zostało zainstalowanych. FEP okazał się atrakcyjnym rozwiązaniem i zapewnia ekonomiczny i wydajny sposób na modernizację naszej floty.

Pratt & Whitney Canada wspiera LPR od prawie 20 lat, oferując niestandardowe rozwiązania w zakresie konserwacji i produktów. LPR posiada flotę 36 samolotów, w tym 27 śmigłowców H135 napędzanych przez Pratt & Whitney Canada.

READ  Firma golfowa w północnym Teksasie dąży do osiągnięcia nowych szczytów po gwałtownym wzroście podczas COVID