Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Lista dziesięciu najlepszych filmów Rogera: najlepsze filmy 2012 roku |  Magazyn Shazz

Lista dziesięciu najlepszych filmów Rogera: najlepsze filmy 2012 roku | Magazyn Shazz

6. Latanie

Denzel Washington jest jednym z najbardziej sympatycznych i zagorzałych aktorów, a to, że jego występ nigdy nie jest przesadny, ma obsesję na punkcie kontroli. Jest wiele scen, które wymagają emocjonalnych występów. Być może chciał ich reprezentować jakiś pomniejszy aktor. Waszyngton polega na jego oczach, zachowaniu i talencie do okazywania wewnętrznych uczuć. W sposób, w jaki spełnia wszystkie wymagające wymagania fabularne, jest to doskonały wykonawca. Wśród występów drugoplanowych, projekty Don Cheadle, strzeżone motywy, Greenwood to lojalny przyjaciel, Goodman pojawia się jako pomocny lekarz, a przerażenie Briana Geraghty’ego na fotelu drugiego pilota potwierdza przerażenie. „Lot”, tytuł mający więcej niż jedno znaczenie, jest co ciekawe, pierwszym od 12 lat filmem na żywo Roberta Zemeckisa, który wydawał się zaangażowany w animację poklatkową („Beowulf”, „Ekspres polarny”, „Opowieść wigilijna Disneya”) . Jest prawie bezbłędny.

5. Arbitraż

Być może już wcześniej widzieliśmy elementy tego scenariusza, ale młody pisarz i reżyser Nicholas Jarecki w swoim pierwszym filmie okazuje się zdolnym rzemieślnikiem z rdzeniem moralnego oburzenia. Wie, jak zrobić porywający film, tak dobrze zaprojektowany, że natychmiast poczułem się zaangażowany. „Osądzanie” to przykład dobrego pisania i budowania głosu w służbie rozsądnym osobowościom. Opowiada historię, zamiast polegać na trzecim czasowniku. To jest w klasycznej tradycji. Hitchcock nazwał swój najsłynniejszy temat „niewinnym człowiekiem niesłusznie oskarżonym”. Jarecki podnosi tu presję, dając nam drobno oskarżonego winnego i to właśnie sprawia, że ​​film jest tak genialnie zaangażowany. Nie możemy określić tożsamości bohatera. Jest zakodowany w naszym DNA. Jednak z przerażeniem obserwujemy, jak Miller jest gotów zdradzić każdego — Jimmy’ego Granta, jego córkę i żonę — aby wygrać za wszelką cenę. Ten film, a zwłaszcza jego zakończenie, dosłownie nie mogą zostać wydane pod starym kodem produkcyjnym.

READ  Najważniejsze wydarzenie z cyklu Beat Entertainment: reżyser filmu, Martin Rosette i droga, która zaprowadziła go do kina

4. Koniec oglądania

Watching End to jeden z najlepszych filmów policyjnych ostatnich lat, będący kultową mieszanką występów i często zdumiewającej akcji. Jake Gyllenhaal i Michael Peña to Taylor i Zavala, dwaj gliniarze z Los Angeles, którzy odbiegają od pewnych zasad, ale muszą być rozpoznawani jako bohaterowie. Po tylu filmach policyjnych o funkcjonariuszach używających swoich insygniów głównie jako licencji na ucieczkę, inspirujące jest uświadomienie sobie, że ci mężczyźni traktują swoją misję – służenia i ochrony – tak poważnie, że są gotowi ryzykować życiem. Taylor i Zavala pasują do modelu „filmu o kumplach z gliny”, ale „Koniec oglądania” idzie znacznie głębiej. Są partnerami od lat i są bardzo blisko z żoną Zavali, Gabe (Natalie Martinez) i dziewczyną Taylora, Janet (Anna Kendrick), które stały się jak siostry. Dwóch gliniarzy zostaje przetransportowanych na surowe, głównie meksykańsko-amerykańskie terytorium, gdzie ich wytrwałość prowadzi ich przez zapach meksykańskiego kartelu działającego w Los Angeles. To naprawdę zadanie dla detektywa, ale nie unikają ryzyka i w końcu stają się tak niebezpieczni dla kartelu, że zadawany jest im cios.