Kerbal Space Program 2 miał trudny start.
Po wydaniu Space Flight Simulator we wczesnym dostępie wielu uznało tę grę za niegrywalną z powodu kombinacji błędów i problemów z liczbą klatek na sekundę. W tej chwili kilku recenzentów na Steam zasugerowało, aby gracze trzymali się oryginalnej gry Kerbal Space Program, dopóki deweloper nie będzie w stanie rozwiązać niektórych problemów nękających kontynuację.
Cóż, wygląda na to, że wielu właśnie to robi, ponieważ liczba graczy Kerbal Space Program 2 spadła już w ostatnich dniach w stosunku do poprzednika.
Liczby na listach przebojów Steam pokazują, że w niedzielę, 26 lutego, Kerbal Space 2 odnotowało szczytową liczbę 11 812 graczy. W tym czasie 9515 potencjalnych astronautów grało również w oryginalną wersję Kerbal Space Program.
Jednak w ciągu ostatniego tygodnia liczba graczy spadła w obu grach. Ale podczas gdy Kerbal Space Program pozostał stosunkowo spójny pod względem liczby użytkowników, jego kontynuacja odnotowała gwałtowny spadek liczby graczy.
W chwili pisania tego tekstu tylko 1052 użytkowników eksploruje system Kerbol w Kerbal Space Program 2. Tymczasem 3284 użytkowników pierwotnie wzbiło się w przestworza (patrz poniżej).
Deweloper Intercept Games zdaje sobie sprawę z problemów kontynuacji i obiecał wydać łatkę dla Kerbal Space 2 w nadchodzących tygodniach.
Ta aktualizacja obejmie poprawki wymienione poniżej, a także „wiele innych ulepszeń”. Deweloper stwierdził, że „złamać [these] Więcej szczegółów, gdy aktualizacja zostanie opublikowana.
Więc te poprawki. według Gry przechwytująceSą to:
wydajność / optymalizacja
- Optymalizacja: Skrócono czas ładowania menu głównego dla urządzeń o minimalnej specyfikacji
- Optymalizacja: opływowa geometria świateł pasa startowego
- Optymalizacja: zmniejsz zużycie procesora przez silnik
- Optymalizacja: Skrócono czas spędzony przez główny wątek w interfejsie użytkownika o 50%
lot / fizyka
- Naprawiono: KSC i inne obiekty podążają za pojazdem na orbitę
- Naprawiono: Połączenia węzłów pływających płyty silnika są mniej sztywne niż inne połączenia węzłów stosu (nie otrzymywały wzmocnień wieloprzegubowych)
- Naprawiono: Zaplanowana trasa przechodzi w tryb ewakuacyjny po przełączeniu między widokiem podróży a widokiem mapy, gdy silnik pracuje
- NAPRAWIONO: Kerbale wpadają w ziemię podczas przechodzenia przez ziemię w pobliżu platformy startowej
- NAPRAWIONO: Części reflektora/lampy mają słabe światło i niski efektywny zasięg
- Statyczny: Części o małej masie nigdy nie przestają się poruszać na ciałach niebieskich o niskiej grawitacji
- NAPRAWIONO: Koła RoveMax TR4 zapadają się w ziemię, a pojazd na sprężynach opada podczas ponownego centrowania
- NAPRAWIONO: Pojazd traci kontrolę po powrocie na pas startowy
- Naprawiono: Zwiększenie fizyki występuje, gdy w silniku zabraknie jednego rodzaju paliwa, co powoduje, że pojazd traci parę
- NAPRAWIONO: Gra zawiesza się podczas wczytywania do VAB lub wczytywania zapisanej gry ze statkiem w locie
- NAPRAWIONO: Animacja zacina się podczas gry w EVA Kerbal
- Naprawiono: Duża drabina znika, gdy podstawa drabiny jest poza zasięgiem wzroku kamery
środowiska
- NAPRAWIONO: Naklejka naziemna nakładana na pojazdy przekraczające obrzeża KSC (usuwa efekt kamuflażu Predator zastosowany do łazików na krawędziach KSC)
- NAPRAWIONO: Joe Kerpen i oceany znikają po powrocie do KSC z nieatmosferycznej kuli
- Ulepszenie: Unoszące się skały / Siatka rozpraszająca (unoszące się nisko)
- Naprawiono: Rozbłysk soczewki Kerbola jest nadal widoczny, gdy obserwator znajduje się blisko gwiazdy
- NAPRAWIONO: Poprawiono kolizję struktur wokół KSC City, w tym parkingu i punktów paliwowych
- Naprawiono: Chmury znikają z ciał niebieskich, gdy patrzy się na nie z daleka
- NAPRAWIONO: Brak atmosfery Kerbina podczas oglądania jej z SOI Mun
- NAPRAWIONO: Atmosfera wydaje się być wzburzona w widoku mapy
interfejs użytkownika
- Naprawiono: środkowa oś ruchu myszy kamery nie przełącza się na poziomą w trybie budowania poziomego
- Naprawiono: awaria kolektora po wielokrotnym użyciu w VAB
- Naprawiono: gruzu nie można obrać za cel
- NAPRAWIONO: Nie można uzyskać dostępu do elementów sterujących zakrzywieniem czasu na ekranie miejsca docelowego KSC
- NAPRAWIONO: Linie ścieżki gruzu pojawiają się tylko po przełączeniu na latanie i powrocie do mapy
- NAPRAWIONO: Niektóre ustawienia grafiki są ustawiane na średnie po ustawieniu wstępnie ustawionej jakości na wysoką
- NAPRAWIONO: Gra zawiesza się podczas powrotu do głównego menu z VAB
- Naprawiono: Obrazy Kerbala są zepsute/puste w widoku z lotu ptaka
- Naprawiono: Brak linii orbity po załadowaniu zapisanej gry
- Naprawiono: Niektóre ustawienia trudności nie utrzymują się po zamknięciu menu ESC
- Naprawiono: brak reprezentacji jąder sondy w locie
Ponadto zespół Kerbal Space Program 2 opracował plan działania gry, w ramach którego do kontynuacji zostanie dodanych więcej funkcji, których brakowało w pierwszej części. Obejmuje to grę wieloosobową i dodawanie kolonii, jak pokazano na powyższym obrazku.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro