Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Liczba graczy Kerbal Space Program 2 spadła już poniżej pierwszej gry

Liczba graczy Kerbal Space Program 2 spadła już poniżej pierwszej gry

Kerbal Space Program 2 miał trudny start.

Po wydaniu Space Flight Simulator we wczesnym dostępie wielu uznało tę grę za niegrywalną z powodu kombinacji błędów i problemów z liczbą klatek na sekundę. W tej chwili kilku recenzentów na Steam zasugerowało, aby gracze trzymali się oryginalnej gry Kerbal Space Program, dopóki deweloper nie będzie w stanie rozwiązać niektórych problemów nękających kontynuację.

Cóż, wygląda na to, że wielu właśnie to robi, ponieważ liczba graczy Kerbal Space Program 2 spadła już w ostatnich dniach w stosunku do poprzednika.

Kerbal Space 2 w ramach wczesnego dostępu rozpoczyna się kinematografią.

Liczby na listach przebojów Steam pokazują, że w niedzielę, 26 lutego, Kerbal Space 2 odnotowało szczytową liczbę 11 812 graczy. W tym czasie 9515 potencjalnych astronautów grało również w oryginalną wersję Kerbal Space Program.

Jednak w ciągu ostatniego tygodnia liczba graczy spadła w obu grach. Ale podczas gdy Kerbal Space Program pozostał stosunkowo spójny pod względem liczby użytkowników, jego kontynuacja odnotowała gwałtowny spadek liczby graczy.

W chwili pisania tego tekstu tylko 1052 użytkowników eksploruje system Kerbol w Kerbal Space Program 2. Tymczasem 3284 użytkowników pierwotnie wzbiło się w przestworza (patrz poniżej).


obraz krzyża Wykresy Steama.

Deweloper Intercept Games zdaje sobie sprawę z problemów kontynuacji i obiecał wydać łatkę dla Kerbal Space 2 w nadchodzących tygodniach.

Ta aktualizacja obejmie poprawki wymienione poniżej, a także „wiele innych ulepszeń”. Deweloper stwierdził, że „złamać [these] Więcej szczegółów, gdy aktualizacja zostanie opublikowana.

Więc te poprawki. według Gry przechwytująceSą to:

wydajność / optymalizacja

  • Optymalizacja: Skrócono czas ładowania menu głównego dla urządzeń o minimalnej specyfikacji
  • Optymalizacja: opływowa geometria świateł pasa startowego
  • Optymalizacja: zmniejsz zużycie procesora przez silnik
  • Optymalizacja: Skrócono czas spędzony przez główny wątek w interfejsie użytkownika o 50%

lot / fizyka

  • Naprawiono: KSC i inne obiekty podążają za pojazdem na orbitę
  • Naprawiono: Połączenia węzłów pływających płyty silnika są mniej sztywne niż inne połączenia węzłów stosu (nie otrzymywały wzmocnień wieloprzegubowych)
  • Naprawiono: Zaplanowana trasa przechodzi w tryb ewakuacyjny po przełączeniu między widokiem podróży a widokiem mapy, gdy silnik pracuje
  • NAPRAWIONO: Kerbale wpadają w ziemię podczas przechodzenia przez ziemię w pobliżu platformy startowej
  • NAPRAWIONO: Części reflektora/lampy mają słabe światło i niski efektywny zasięg
  • Statyczny: Części o małej masie nigdy nie przestają się poruszać na ciałach niebieskich o niskiej grawitacji
  • NAPRAWIONO: Koła RoveMax TR4 zapadają się w ziemię, a pojazd na sprężynach opada podczas ponownego centrowania
  • NAPRAWIONO: Pojazd traci kontrolę po powrocie na pas startowy
  • Naprawiono: Zwiększenie fizyki występuje, gdy w silniku zabraknie jednego rodzaju paliwa, co powoduje, że pojazd traci parę
  • NAPRAWIONO: Gra zawiesza się podczas wczytywania do VAB lub wczytywania zapisanej gry ze statkiem w locie
  • NAPRAWIONO: Animacja zacina się podczas gry w EVA Kerbal
  • Naprawiono: Duża drabina znika, gdy podstawa drabiny jest poza zasięgiem wzroku kamery
READ  Ilu z Was odwiedziło już „Minus World” w Super Mario Bros.?

środowiska

  • NAPRAWIONO: Naklejka naziemna nakładana na pojazdy przekraczające obrzeża KSC (usuwa efekt kamuflażu Predator zastosowany do łazików na krawędziach KSC)
  • NAPRAWIONO: Joe Kerpen i oceany znikają po powrocie do KSC z nieatmosferycznej kuli
  • Ulepszenie: Unoszące się skały / Siatka rozpraszająca (unoszące się nisko)
  • Naprawiono: Rozbłysk soczewki Kerbola jest nadal widoczny, gdy obserwator znajduje się blisko gwiazdy
  • NAPRAWIONO: Poprawiono kolizję struktur wokół KSC City, w tym parkingu i punktów paliwowych
  • Naprawiono: Chmury znikają z ciał niebieskich, gdy patrzy się na nie z daleka
  • NAPRAWIONO: Brak atmosfery Kerbina podczas oglądania jej z SOI Mun
  • NAPRAWIONO: Atmosfera wydaje się być wzburzona w widoku mapy

interfejs użytkownika

  • Naprawiono: środkowa oś ruchu myszy kamery nie przełącza się na poziomą w trybie budowania poziomego
  • Naprawiono: awaria kolektora po wielokrotnym użyciu w VAB
  • Naprawiono: gruzu nie można obrać za cel
  • NAPRAWIONO: Nie można uzyskać dostępu do elementów sterujących zakrzywieniem czasu na ekranie miejsca docelowego KSC
  • NAPRAWIONO: Linie ścieżki gruzu pojawiają się tylko po przełączeniu na latanie i powrocie do mapy
  • NAPRAWIONO: Niektóre ustawienia grafiki są ustawiane na średnie po ustawieniu wstępnie ustawionej jakości na wysoką
  • NAPRAWIONO: Gra zawiesza się podczas powrotu do głównego menu z VAB
  • Naprawiono: Obrazy Kerbala są zepsute/puste w widoku z lotu ptaka
  • Naprawiono: Brak linii orbity po załadowaniu zapisanej gry
  • Naprawiono: Niektóre ustawienia trudności nie utrzymują się po zamknięciu menu ESC
  • Naprawiono: brak reprezentacji jąder sondy w locie

Mapa drogowa programu kosmicznego Kerbal 2.

Ponadto zespół Kerbal Space Program 2 opracował plan działania gry, w ramach którego do kontynuacji zostanie dodanych więcej funkcji, których brakowało w pierwszej części. Obejmuje to grę wieloosobową i dodawanie kolonii, jak pokazano na powyższym obrazku.