Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

LaPierre Cosmetics wchodzi do internetowej bazy fanów Shreka

Bagienny ogr Shrek jest najnowszym partnerem kosmetycznym na żądanie, dzięki swojej internetowej bazie fanów.

W niedzielę czysty startup LaPierre Cosmetics zaprezentował nową wspólną kolekcję „Shrek-ish”, aby uczcić 20. rocznicę filmu. Ta współpraca, stworzona we współpracy z DreamWorks, jest najnowszym przykładem marki kosmetycznej tworzącej przedmioty kolekcjonerskie, które mogą: jako towar Dla pasjonatów online. Wprowadzona wyłącznie w sklepie Instagram marki i prezentowana w dziale Drops na Instagramie, kolekcja będzie dostępna w DTC oraz w Macy’s od 1 listopada.

„Shrek” był takim wielkim filmem. On ona [introduced] „Inny film animowany w 2001 roku” – powiedziała Brandi Blocker, założycielka LaPierre Cosmetics. „Myślałem, że to bardzo trudne i bardzo zabawne, ponieważ kochamy wszystkie postacie”.

Blocker zabezpieczył partnerstwo po kilku miesiącach wysyłania Universal Pictures do firmy macierzystej DreamWorks.

Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Ciągle dzwoniłem i pisałem e-maile, więc w końcu dali mi szansę obejrzenia grupy, pokochali ją i zaakceptowali. Powiedziała. Chociaż początkowo pokazywała inny film, poprosili ją o zaproponowanie innych, a ona przeszukała katalog studia. Kiedy zobaczyła gorący entuzjazm fanów Shreka w InternecieWiedziała, jaki film chce pokazać.

„W bardzo symboliczny sposób ważne było nawiązanie współpracy na taką skalę jako małej czarnej firmy należącej do czarnej kobiety” – powiedział Blocker.

Internetowi fani „Shreka” są lojalni i kondensatori tworzenie memów, które stają się wszechobecne w TikTok, Twitterze i Instagramie. Z tegoroczną 20. rocznicą „Shrek” osiągnął poziom Nowy poziom rozpowszechnienia w 2021 r.. Animowane filtry „Shrek” rozprzestrzeniają się na Instagramie. Hashtag #shrek ma 7,4 miliarda wyświetleń w TikTok, a głosy „Shreka” często stają się trendami. Ludzie również wykorzystali ten trend do mobilizowania się do oddolnych działań politycznych – we wrześniu nastolatki zorganizowały na TikTok E-maile ze spamem Texas Abortion Bonus Advice Line z NSFW Shrek Memes. Prawdziwi fani „Shreka” również zbierają się na corocznym festiwalu „Shrek” w Wisconsin, podczas gdy samozwańczy „Shreksperts” w listopadzie zorganizują internetową konferencję naukową „Shrek”.

Ponadto modne w tym roku artykuły „Shrek” są bardzo poszukiwane; W sierpniu Giant Supreme Streetwear Zapowiedź współpracy „Shrek”.

Nie jest to też pierwsza współpraca Shreka w zakresie lakierów do paznokci czy urody. W 2010 r. OPI Wystrzelony Linia lakierów do paznokci „Shrek”, podczas gdy sprzedawca detaliczny K-beauty z Korei Południowej, Olive Young, sprzedawał maseczki w płachcie i glinie „Shrek”.

Kultowe postacie z kreskówek i inne fikcyjne postacie stały się tak płodne we współpracy estetycznej, jak wpływowe osoby — wszyscy, od SpongeBoba po Baby Yodę, mieli w ostatnich latach kolekcję piękności. W przypadku towarów związanych z rozrywką megavany często kupują jeden zestaw do użycia, a drugi do przechowywania jako przedmiot kolekcjonerski.

READ  Metropolis Fritz Lang - Dziewięćdziesiąt cztery lata po premierze

„Zdecydowanie czuję, że to przedmiot kolekcjonerski” – powiedział Blocker. Kolekcja będzie limitowana i ukaże się w okresie świątecznym.

Niektóre filmy to po prostu klasyka. „Są ludzie, którzy je kochają, a to po prostu jeden z tych filmów” – powiedział Blocker.

Marka wykorzysta świat memów „Shrek” do promowania grupy za pośrednictwem Twittera, Instagrama, Facebooka i TikTok. Blocker powiedział, że memy „Shrek” są „bardzo zabawne”. „Szczególnie chcemy udostępniać TikToks, które są udostępniane w mediach społecznościowych”.