Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Jak wygląda Apex Legends bez efektów specjalnych

Tworzenie nośnika wizualnego, niezależnie od tego, czy jest to film, czy gra wideo, jest jak pisanie artykułu. Najpierw tworzysz wstępny szkic, który daje wyobrażenie o tym, jak powinien wyglądać produkt końcowy, a następnie go rozwijasz. Potem przychodzą poprawki, podczas których dostrajasz to, co działa, a zmieniasz lub odrzucasz to, co nie działa. W końcu masz gotowy produkt. Ta technika jest standardową procedurą dla animatorów, w tym pracujących nad „Apex Legends”.

Przed stworzeniem animacji programiści potrzebują szkicu, w którym chcą, aby kończyny modelu znajdowały się i kiedy. ten proces, znany jako blokowanie, udostępnia znaczniki, które wpływają na przyszłość modelu. Po zakończeniu blokowania animatorzy „Apex Legends” faktycznie zaczynają animować. Proces ten może obejmować mocap lub klatki kluczowe (ręczne kontrolowanie zasobów ręcznie).

Po zakończeniu animacji pracownicy stają przed trudnym zadaniem: muszą poddać krytyce swoją pracę. Czy animacja jest wystarczająco efektowna? Czy pasuje do osobowości modelki? W wielu przypadkach odpowiedź brzmi „nie”, więc animatorzy muszą zmodyfikować animację, zanim w końcu będą mogli poprawić wynik. Tak stało się z grą plecy i ogar Uczucia, żeby wymienić tylko kilka. W przypadku Revenanta sesje mocap pokazują kilka różnych przykładów ruchów, które nie doszły do ​​ostatecznego cięcia. także, pierwotne efekty cząsteczkowe Gdzieś po drodze, czasami Już w blokowaniu, aby przybliżyć wygląd produktu końcowego.

Po niezliczonych godzinach przeróbek i polerowania modele i animacje są gotowe Gry Apex.

Dodaj wiersz o REVENANT.

READ  Luźna fryzura Jennifer Lopez przypomina wezgłowie łóżka, ale jest całkowicie podwyższona