Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Jack Wolfskin przejmuje polskiego dystrybutora

Jack Wolfskin z siedzibą w Idstein w Niemczech, właściciel Callaway Golf, ogłosił, że przejął FAM Sp. K., polski dystrybutor marki od 24 lat.

Nowo powstały podmiot, Jack Wolfskin Polska Sp. z oo z siedzibą w Gdyni koło Gdańska ma wzmocnić obecność marki na polskim rynku i służyć jako strategiczne centrum Europy Wschodniej.

FAM Sp. K została założona przez Marcina Gabryołka w 1995 roku. Nowa spółka zależna zatrudnia 80 osób zarówno w działalności detalicznej, jak i korporacyjnej. Gabryołek będzie nadal pełnić kierowniczą rolę jako Dyrektor Generalny Polski.

„Jack Wolfskin koncentruje się na strategii globalizacji, która wzmacnia naszą działalność na rynkach sąsiadujących z głównym regionem DACH marki”, powiedział Richard Collier, dyrektor generalny firmy Jack Wolfskin. „Nasz zespół w Polsce od lat wykonuje wyjątkową pracę w tworzeniu modelu sukcesu poprzez wielokanałowy program sprzedaży, progresywny marketing i działania wspierające. Doskonały zespół jest już na miejscu, aby poprowadzić kolejną fazę wzrostu w Europie Wschodniej z pełne wsparcie firmy Jack Wolfskin i rodziny marek Callaway Group.”

Pod kierownictwem Gabryołka, dzisiejsza polska działalność obejmuje dziesięć sklepów Jack Wolfskin, liczne relacje hurtowe w całym kraju oraz biznes cyfrowy. Według Johannesa Hilla, dyrektora sprzedaży Jacka Wolfskina na Europę Wschodnią, priorytetem firmy jest budowanie społeczności poprzez działalność detaliczną, aby zachęcać do częstszych doświadczeń na świeżym powietrzu, kierując się strategią firmy „Żyjemy dla odkryć”. Zespół w Polsce zaznaczył swoją obecność budując społeczność poprzez relacje z liderami kultury, m.in. z Martyną Wojciechowską, Share the Trail i Jack Wolfskin Lądek Film Tour.

„Jack Wolfsken ma dobrą pozycję do długoterminowego, zrównoważonego wzrostu w Polsce” – powiedział Hill. „Dzięki naszej wieloletniej obecności na rynku, strategii dystrybucji selektywnej, pionierskiej komunikacji marki poprzez wiodących ambasadorów, kreatywnej ekspozycji w mediach i angażujących wydarzeniach, już teraz cieszymy się znaczącym rozmachem. Będziemy nadal zwiększać świadomość naszej marki i nasze pragnienie zwiększania nasza penetracja rynku w Polsce i całym regionie Jesteśmy dumni z posiadania tak pełnego pasji zespołu na pokładzie Jack Wolfskin Polska.

READ  Polska inflacja spadła w czerwcu