Infosys, indyjska firma świadcząca usługi IT, ogłosiła wieloletnią współpracę z tenisistką Igą Świątek. Jest czterokrotną zwyciężczynią Wielkiego Szlema, a od 22 kwietnia zajmuje pierwsze miejsce na świecie przez rekordowe 70 kolejnych tygodni.
Salil Parekh, dyrektor generalny i dyrektor zarządzający Infosys, powiedział: „Z radością witamy nową Ambasadorkę Marki Infosys – Igę Świątek – mistrzynię Polski, która stanęła przed ogromnymi wyzwaniami, aby zostać najlepszą tenisistką na świecie i która była inspiracją dla wszystkich, którzy pragną kierować swoją przyszłością.Jego ciągła ewolucja Podróż transformacji cyfrowej, którą wielu naszych klientów podejmuje we współpracy z nami, aby stać się mistrzami w swoich branżach.
Ega jest także ogromną inspiracją dla utalentowanych kobiet, a Infosys będzie z nią współpracować, aby inspirować młodych ludzi, zwłaszcza kobiety, do dalszego rozwoju i kontynuowania kariery w dziedzinach STEM, które są niezbędne dla naszej przyszłości. „Wszyscy w Infosys życzymy EGA wszystkiego najlepszego na przyszłość” – dodał.
Wcześniej firma informatyczna ogłosiła, że zatrudniła tenisistę Rafaela Nadala jako globalnego ambasadora marki.
Podczas spotkania u boku Nadala Schwentek powiedziała: „Jestem zachwycona współpracą z organizacją taką jak Infosys, która wnosi swoją wiedzę technologiczną, aby zmienić doświadczenia tenisa dla tak wielu ludzi. Chociaż tenis i technologia mogą na pierwszy rzut oka wydawać się bardzo różne, mają ze sobą wiele wspólnego – m.in. myślenie strategiczne, uczenie się i rozwój w każdej sytuacji, umiejętność rozwijania swojej gry i adaptacji.
„Jestem również pod wrażeniem wszystkiego, co Infosys robi poza terenem, aby stworzyć więcej możliwości, które pozwolą ludziom, firmom i społecznościom ruszyć w przyszłość. Poprzez Infosys naszym celem jest także inspirowanie ludzi, zwłaszcza młodych kobiet, do przygotowania się do odgrywania potężnych i znaczących ról na świecie. Nie można żyć i prosperować bez silnych umiejętności i wiedzy cyfrowej.
Tenisowe powiązania Infosys to nie tylko nowi globalni ambasadorzy marki. Firma jest partnerem w dziedzinie innowacji cyfrowych turniejów ATP Tour, Roland Garros, Australian Open i International Tennis Hall of Fame.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Powstało nowe Polskie Stowarzyszenie Mediów Cyfrowych
Pogłębiona analiza rynku lakierów do paznokci: spostrzeżenia i prognozy do 2030 roku
Posłowie do Parlamentu Europejskiego żądają dodatkowych 10 miliardów euro na długoterminowe wzmocnienie budżetu UE