Infosys, indyjska firma świadcząca usługi IT, ogłosiła wieloletnią współpracę z tenisistką Igą Świątek. Jest czterokrotną zwyciężczynią Wielkiego Szlema, a od 22 kwietnia zajmuje pierwsze miejsce na świecie przez rekordowe 70 kolejnych tygodni.
Salil Parekh, dyrektor generalny i dyrektor zarządzający Infosys, powiedział: „Z radością witamy nową Ambasadorkę Marki Infosys – Igę Świątek – mistrzynię Polski, która stanęła przed ogromnymi wyzwaniami, aby zostać najlepszą tenisistką na świecie i która była inspiracją dla wszystkich, którzy pragną kierować swoją przyszłością.Jego ciągła ewolucja Podróż transformacji cyfrowej, którą wielu naszych klientów podejmuje we współpracy z nami, aby stać się mistrzami w swoich branżach.
Ega jest także ogromną inspiracją dla utalentowanych kobiet, a Infosys będzie z nią współpracować, aby inspirować młodych ludzi, zwłaszcza kobiety, do dalszego rozwoju i kontynuowania kariery w dziedzinach STEM, które są niezbędne dla naszej przyszłości. „Wszyscy w Infosys życzymy EGA wszystkiego najlepszego na przyszłość” – dodał.
Wcześniej firma informatyczna ogłosiła, że zatrudniła tenisistę Rafaela Nadala jako globalnego ambasadora marki.
Podczas spotkania u boku Nadala Schwentek powiedziała: „Jestem zachwycona współpracą z organizacją taką jak Infosys, która wnosi swoją wiedzę technologiczną, aby zmienić doświadczenia tenisa dla tak wielu ludzi. Chociaż tenis i technologia mogą na pierwszy rzut oka wydawać się bardzo różne, mają ze sobą wiele wspólnego – m.in. myślenie strategiczne, uczenie się i rozwój w każdej sytuacji, umiejętność rozwijania swojej gry i adaptacji.
„Jestem również pod wrażeniem wszystkiego, co Infosys robi poza terenem, aby stworzyć więcej możliwości, które pozwolą ludziom, firmom i społecznościom ruszyć w przyszłość. Poprzez Infosys naszym celem jest także inspirowanie ludzi, zwłaszcza młodych kobiet, do przygotowania się do odgrywania potężnych i znaczących ról na świecie. Nie można żyć i prosperować bez silnych umiejętności i wiedzy cyfrowej.
Tenisowe powiązania Infosys to nie tylko nowi globalni ambasadorzy marki. Firma jest partnerem w dziedzinie innowacji cyfrowych turniejów ATP Tour, Roland Garros, Australian Open i International Tennis Hall of Fame.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Najważniejsze Wyzwania i Trendy Gospodarcze 2025: Co Czeka Polską Ekonomię?
DogeCoin – Historia, Popularność i Znaczenie w Świecie Kryptowalut
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex