Zbudowaliśmy platformę influencer marketingu opartą na uczeniu maszynowym i wizji komputerowej, stworzoną specjalnie dla marek e-commerce.
USA, 27 lipca 2021 r. /EINPresswire.com/ – Dziś chcielibyśmy Wam przedstawić Wpływaj.co
Mam zaszczyt dziś z tobą rozmawiać, Natalio. Dlaczego nie podasz nam szczegółów na temat tego, nad czym pracujesz?
Zbudowaliśmy platformę influencer marketingu opartą na uczeniu maszynowym i wizji komputerowej, stworzoną specjalnie dla marek e-commerce. System sztucznej inteligencji, który automatycznie rozpoznaje najlepszych influencerów dla Twojej marki na Instagramie, Tiktoku i Youtube i udostępnia je Twoim kampaniom. Stworzyliśmy również najbardziej zaawansowaną platformę analityczną dla różnych platform mediów społecznościowych, która informuje, kto wchodzi w interakcję z influencerami i które posty są najlepsze.
nauczanie maszynowe
Każdego dnia nasza sztuczna inteligencja analizuje tysiące punktów danych od milionów wpływowych osób, aby zbudować unikalny profil dla każdego z nich. Nieustannie przekształcamy te dane w nowe statystyki, które pomogą Ci znaleźć osoby mające wpływ na odbiorców pasujących do celów Twojej kampanii. Nasz system może przetwarzać setki zmiennych, aby zaoferować najlepsze możliwe opcje dla Twojej kampanii.
Pomagamy markom oszczędzać czas i pieniądze
Oszczędzamy czas i pieniądze naszych klientów, rezygnując z pośrednika, jakim jest tradycyjna agencja. Zajmujemy się całą kampanią, abyś znalazł odpowiednich influencerów do zarządzania kampanią i analizowania wyników.
Co dokładnie zrobisz?
Mamy dwie główne części naszej platformy; Influencer Marketplace, gdzie influencerzy mogą się zarejestrować i zaprezentować swoją pracę, oraz Influencer Platform, gdzie marki mogą znaleźć odpowiednich influencerów do swojej kampanii.
Czym różni się od konkurencji?
Skupiamy się na tworzeniu realnej, wymiernej wartości dla naszych klientów. Zaczynając od oferowania im większego wyboru tego, z kim pracują. Nasza baza influencerów jest 10 razy większa niż naszego zwykłego konkurenta.
Sprawiamy, że prowadzenie kampanii influencerskich jest tak proste, jak „ustaw i zapomnij” dzięki automatycznym inteligentnym kampaniom.
Jesteśmy również jedyną platformą, która pozwala markom odkrywać ich wpływowych obserwatorów w mediach społecznościowych, odwiedzających witrynę internetową i klientów.
Udostępniamy bazę 10 milionów postów influencerów, aby Cię zainspirować.
Jaki jest Twój model biznesowy, jak zarabiasz?
Zarabiamy, obciążając naszych klientów na podstawie liczby zakupionych kredytów, które można wykorzystać do wyszukiwania influencerów, analizowania profili, tworzenia kampanii, śledzenia wydajności i wielu innych.
Jaka jest najważniejsza rzecz, której nauczyłeś się budując i skalując swój biznes?
Najważniejszą rzeczą, jakiej się nauczyliśmy, jest słuchanie Twoich klientów. To ludzie, którzy pomogą Ci się rozwijać i ludzie, którzy udzielą Ci szczerych informacji zwrotnych.
Jakie są Twoje cele na przyszłość?
Planujemy ekspansję poza Polskę, do Europy i USA. Chcemy również dalej rozwijać nasz zespół.
Jakie były największe wyzwania, z jakimi się zmierzyłeś i przeszkody, które pokonałeś?
Największym wyzwaniem, przed jakim staliśmy, było zbudowanie tak innowacyjnego systemu i platformy przy bardzo niskim budżecie. Rozwiązaliśmy ten problem pracując przez półtora roku w ramach unijnego Programu Inkubacji Innowacyjnych Rozwiązań Informatycznych, który zakwalifikował nas do otrzymania grantu w wysokości 250 000 USD od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).
Jak poradziłeś sobie z konkurencją?
Na rynku istnieje wiele innych platform influencer marketingu, ale my koncentrujemy się na tworzeniu nowych technik, które przybliżają nas do połączenia performance i influencer marketingu. Aby odpowiedzieć na trudniejsze pytania, takie jak Jaki jest zwrot z inwestycji w moje kampanie? Kim jest influencer, którego zatrudniam? Czy ich dane o odbiorcach odpowiadają moim celom kampanii? itp.
Staraliśmy się również wyróżniać, oferując naszym klientom pełniejszy pakiet, który zawiera analitykę i narzędzia dla influencerów.
Jaka jest twoja ulubiona historia sukcesu?
Mieliśmy klienta, który sprzedawał tylko jeden produkt z jednym kodem oferty. Znaleźliśmy influencerów publikujących informacje o swoim produkcie i generujących ponad 1000 nowych sprzedaży dla tego klienta w ciągu tygodnia. To było naprawdę wspaniałe uczucie.
Jaka jest przyszłość influencer marketingu?
Wierzymy, że influencer marketing będzie coraz bardziej popularny. Ponieważ coraz więcej osób zacznie korzystać z IG, na Tiktok pojawi się więcej wpływowych osób. Uważamy też, że influencerzy zaczną odgrywać większą rolę w reklamie.
Natalia Gujska
wpływ
+48 721091824
[email protected]
Odwiedź nas w mediach społecznościowych:
LinkedIn
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex
Rozszerzanie współpracy poza obronność o gospodarkę i energetykę
GIP i KKR należą do firm chcących przejąć udziały w polskim oddziale Cellnex