Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Iliad’s Play osiąga wzrost sprzedaży

Polska spółka Play, wchodząca w skład Grupy Iliad, zakończyła pierwszą połowę tego roku z 1,9 mln abonentów usług stacjonarnych.

W tym samym czasie liczba klientów stacjonarnych UPC zintegrowanych z Play wzrosła o 4% rok do roku do 1,6 mln. W swoich najnowszych ustaleniach Play zauważa, że ​​wzrost łącznej liczby abonentów telefonii stacjonarnej wynika z dalszej ekspansji Play Now TV, oferty internetowej Play oraz UPC.

Tymczasem całkowita liczba klientów mobilnych Play wzrosła o 7,8% rok do roku do 16,5 mln. Przychody Play w drugim kwartale wyniosły 2,3 mld zł (485 mln euro), czyli o 26% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. EBITDA wzrosła o 79% rok do roku do 1 mld zł.

Komentując wyniki, Jean-Marc Harrion, prezes Grupy Play, powiedział: „Pierwsza połowa 2022 roku to punkt zwrotny dla Play, a także punkt zwrotny dla polskich klientów. Jestem dumny z tego, jak szybko i skutecznie Play i zespoły UPC spotykają się i dostarczają naszą pierwszą wspólną ofertę powitalną w tym czasie.Standard Play i UPC mają wspólne cele – wsłuchiwanie się w potrzeby klientów, zapewnienie najlepszego stosunku jakości do ceny oraz najwyższej jakości usług mobilnych i stacjonarnych. 2022 ugruntowaliśmy naszą pozycję lidera na polskim rynku, przyspieszyliśmy wzrost i poprawiliśmy wyniki we wszystkich kategoriach, od zadowolenia klientów po przychody i efektywność finansową, zarówno w przypadku usług mobilnych, jak i stacjonarnych. Rozwijając najnowocześniejszą infrastrukturę mobilną, która zapewnia łączność dla Polaków , przekroczyliśmy historyczne osiągnięcie 10 000 stacji bazowych. Ponadto nawiązaliśmy współpracę z InfraVia Capital Partners, aby zapewnić dostęp do sieci światłowodowej 6 milionom gospodarstw domowych w Polsce i wypełniając naszą misję zapewnienia wolności wyboru polskim klientom w nowym otwartym model dostępu do sieci. Jestem przekonany, że pracując razem jako zespół zbudowaliśmy mocne fundamenty do osiągnięcia Naszą ambicją jest tworzenie nowej jakości na polskim rynku telekomunikacyjnym z korzyścią dla klientów, społeczeństwa i gospodarki cyfrowej.”

READ  Stan zaawansowania rozszerzenia strefy euro - EURACTIV.com