Dla niektórych graczy dostosowanie ceny 70 USD do niektórych gier nowej generacji było interesującym wyzwaniem, w tym deweloperów Returnal z Housemarque.
Dla mnie Axios, Housemarque odkrył, że zysk wyniesie 70 dolarów w tym samym czasie, co ogół społeczeństwa.
Dyrektor marketingu Housemarque, Mikael Haveri, opowiedział o tym, jak wewnętrzne wersje demonstracyjne Returnal zrobiły wrażenie na firmie Sony, która nieustannie finansuje tę grę. Po każdym programie wyświetlanym w studio Sony, Haveri mówi, że Housemarque „uzyskał trochę więcej możliwości skalowania i rozwijania gry”.
Te pozytywne wrażenia rozszerzyły wypłatę i tym samym stały się jedną z pierwszych gier od dziesięcioleci, które sprzedały się za ponad 60 USD. Zespół Housemarque dowiedział się o decyzji Sony o wycenie większości gier nowej generacji na 70 dolarów „mniej więcej w tym samym czasie, co dla ogółu społeczeństwa” we wrześniu 2020 roku.
Poprzednie tytuły Housemarque, takie jak Resogun czy Nex Machina, zwykle są sprzedawane na korcie za 20 USD ze względu na ich mniejszą skalę w porównaniu do powrotu 3D.
Pomimo tej niedrogiej historii, Housemarque już skupił się na uczynieniu Returnal większą grą niż jej poprzednie tytuły po ogłoszeniu w 2017 roku, że „arkada nie żyje”. Stało się to po słabej sprzedaży Nex Machiny, co skłoniło Housemarque do rozpoczęcia rozwoju serii konsol.
Housemarque powtórzył w wywiadzie, że koncentruje się na dostarczaniu „nowej zawartości, aktualizacji i poprawek” do Returnal, powołując się na znane problemy z zapisywaniem uszkodzonych plików, a także Returnal, które nie pozwalają graczom na zapisywanie w środku potencjalnego biegu kilka godzin. Housemarque wielokrotnie dawał do zrozumienia, że słyszeli komentarze fanów, ale wydaje się, że przyjazne rozwiązanie jest czymś, nad czym studio wciąż pracuje i nie może obiecać ustalonego harmonogramu.
Pomimo tych problemów Returnal wydaje się być hitem dla Housemarque, która wcześniej miała słabą sprzedaż swoich poprzednich gier. Housmark powiedział Axios, że studio zatrudnia obecnie 85 pracowników, „więc jesteśmy teraz więksi niż kiedykolwiek”.
Jeśli obawiasz się, że może to zmienić niektóre z podstawowych zasad Housemarque, studio chce, aby fani czuli się komfortowo. „Arcade to podstawowa zasada wszystkich naszych gier, aspekt grania w nią, właśnie to wprowadzimy do nowych tytułów, które tworzymy” – powiedział Haveri.
Utknąłeś na ringu powrotu do walki? Potwory i pułapki cię powaliły? Oto 23 rzeczy, których Returnal nie mówi, aby pomóc Ci wejść na właściwą ścieżkę. Możesz sprawdzić wiki przychodów IGN, aby uzyskać więcej wskazówek i sztuczek oraz dowiedzieć się, gdzie znaleźć sekrety.
Joseph Knope jest autorem dla IGN.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro