Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Hims & Hers oddaje się kobiecej przestrzeni wypadania włosów

Hims & Hers, zorientowana na konsumenta firma zajmująca się wirtualną opieką zdrowotną, ma długą historię leczenia wypadania włosów typu męskiego, ale dziś firma wprowadza na rynek dwa nowe produkty, które koncentrują się na tym problemie u kobiet.

Klienci doświadczający wypadania włosów będą teraz mieli dostęp do miejscowego finasterydu i minoksydylu w sprayu, a także doustnego spironolaktonu, pigułki, która może obniżyć poziom androgenów. Użytkownicy mogą dokonać oceny pielęgnacji włosów, która da klientom więcej informacji na temat ich opcji.

Aby otrzymać receptę na spray lub pigułkę, użytkownicy muszą przejść konsultację medyczną za pośrednictwem platformy Hims & Hers z lekarzem. Jeśli lekarz przepisze lek, użytkownicy będą mogli zakupić leczenie za pośrednictwem Hims & Hers.

dlaczego to ma znaczenie

Wypadanie włosów jest powszechne u kobiet. W rzeczywistości około 50% kobiet doświadcza znacznego wypadania włosów, według Klinika w Cleveland.

Wypadanie włosów występuje częściej u kobiet po 40 roku życia oraz u tych, które właśnie urodziły. Dotyczy to również kobiet przechodzących chemioterapię i przechodzących menopauzę.

„Ta premiera jest bezpośrednim wynikiem bliskiej relacji Hers z naszymi klientami, słuchania ich celów zdrowotnych i tego, czego ich zdaniem brakuje na rynku wypadania włosów” – powiedziała Hilary Coles, współzałożycielka i wiceprezes ds. marki i innowacji w firmie Jego i jej. w obecnej sytuacji. „Nasza zdolność do dalszego wprowadzania na rynek klinicznie sprawdzonych składników w unikalnych formach dawkowania dzięki innowacyjnym formułom łączonym pozostaje niezrównana. Naszą misją jest odstygmatyzowanie problemów, takich jak wypadanie włosów, aby kobiety nie wstydziły się przejąć kontroli nad swoim zdrowiem z ufnością! ”

Wielki trend

Hims wprowadzony na rynek w 2017 roku, początkowo skupiał się na zdrowiu seksualnym i dobrym samopoczuciu mężczyzn. Jednak wkrótce marka zaczęła się rozwijać i wprowadziła Hers, platformę, na której można się skoncentrować Zdrowie kobiet. Dzisiejsza oferta firmy obejmuje usługi w zakresie zdrowia psychicznego i testy na COVID-19.

READ  Administrator NASA Bill Nelson z optymizmem podchodzi do eksploracji kosmosu jako wspólnego wysiłku komercyjnego i rządowego

W styczniu 2021 r. firma weszła na giełdę za 280 mln USD Fuzja SPAC z Oaktree Acquisition. Jednak od tego czasu jego akcje mają problemy Uderz w rynki publiczne.

Jej główny konkurent, Ro, również zaczynał w dziedzinie zdrowia mężczyzn, ale teraz może pochwalić się wieloma innymi ofertami. W przeciwieństwie do Hims & Hers, Ro jest nadal firmą prywatną. W marcu 2021 r. zapewniła ogromne finansowanie w wysokości 500 milionów dolarów, Przynosząc łączną wartość 5 miliardów dolarów.