Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

GUESS jedzie do Granady, aby wziąć udział w kampanii reklamowej na sezon jesień-zima 2022

GUESS jedzie do Granady, aby wziąć udział w kampanii reklamowej na sezon jesień-zima 2022

Los Angeles–(drut roboczy) – W ramach nowej kampanii reklamowej GUESS Jesień/Zima 2022 marka wyrusza, by odkrywać ulice hiszpańskiej Granady, przesiąknięte historią.

Kampania FW22 została uwieczniona przez pryzmat fotografki mody Tatiany Jerosovej, pod kierunkiem dyrektora kreatywnego GUESS?, Paula Marciano. Nowa kampania ma świetny skład: polska supermodelka urodzona w Niemczech Kim Dahmerserbski model Nina KostićHiszpański model Lydia Santosmodel włoski Mario ErmittoI model francuski Xavier Gray.

Zgadnij dla kobiet

Kampania prezentuje przyciągającą wzrok kolekcję GUESS, podkreślającą ponadczasowe akcesoria oraz wzniosłe nadruki zwierzęce i botaniczne. Kolekcja wnosi świeży, młodzieńczy powiew koloru i współczesną elegancję w szare zimowe dni.

Na urzekającym kontynentalnym tle mauretańskiego pałacu Alhambra i starej arabskiej dzielnicy Albaicín widzimy kobietę GUESS otoczoną czarującym i kosmopolitycznym wyglądem. W kolekcji znajdują się wspaniałe dwuczęściowe zestawy spodni, eleganckie garnitury ze spódnicami, swetry ze szkła zegarowego i błyszczące plisowane sukienki, a wszystko to skoordynowane ze wspaniałymi zimowymi płaszczami, przytulnymi dzianinami, paskami i butami na wysokim obcasie.

Damska kolekcja i kampania FW22 GUESS tworzą nowoczesny i ponadczasowy pokaz, który łączy w sobie kobiecego ducha przepychu i niezależności. Od różnych ciepłych i rozmytych próbek kolorów, w tym ładnych pasteli, jasnych błękitów i jesiennych czerwieni, po ponadczasowe neutralne kolory, takie jak beże, kremy, brązy, szarości i khaki, linia oferuje gamę kolorów na wszystkie pory roku.

Zgadnij dla mężczyzn

Od dziecinnych przyczyn po bezwysiłkową mądrość, mężczyzna GUESS stąpa po wszystkim, od skóry i fajnych dżinsów po błyski farby do krawata i kratkę chłopięcą z sąsiedztwa. Na końcu asortymentu znajdują się spodnie kamuflażowe, stylowe kurtki, doskonale skrojone płaszcze, bomber jackets i wytrzymałe kurtki. Dzięki eklektycznej kolekcji obuwia, akcesoriów i odcieni na ten sezon, od klasycznych odcieni błękitu i ziemi, po błyski żółci, brzoskwini i pasteli, kolekcja przypadnie do gustu zarówno eleganckiemu mężczyźnie, jak i ponadczasowemu wędrowcowi.

READ  Czego pandemia nauczyła nas o gospodarce?

„Bardzo podoba mi się ten zestaw i strona, są absolutnie fantastyczne” – powiedział dyrektor kreatywny Paul Marciano. „Mieszanka architektury barokowej, mauretańskiej i renesansowej w Granadzie tworzy naprawdę oszałamiający kontrast z ciepłymi kolorami oraz współczesnym wyglądem i atmosferą pokazów jesienno-zimowych. Jest to miejsce o wyjątkowym i kultowym pięknie, w którym łączy się tradycja, przeszłość i teraźniejszość. element, który naprawdę oddaje czarującą i ponadczasową esencję marki GUESS.”

Znajdź kampanię reklamową GUESS jesień/zima 2022 w wiodących światowych magazynach modowych i lifestylowych, sklepach GUESS i w Internecie.

O Zgadnij?.

Założona w 1981 roku firma GUESS zaczynała jako firma dżinsowa i od tego czasu z powodzeniem stała się globalną marką lifestylową. Zgadnij?, Inc. Projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i udziela licencji na stylową gamę współczesnej odzieży, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, obuwia i innych powiązanych produktów konsumenckich. zgadywać? Produkty są dystrybuowane za pośrednictwem markowego Guess? Oprócz najlepszych domów towarowych i sklepów specjalistycznych na całym świecie. Na dzień 30 kwietnia 2022 r. firma prowadziła 1073 sklepy detaliczne w obu Amerykach, Europie i Azji. Partnerzy i dystrybutorzy firmy prowadzili dodatkowo 565 sklepów detalicznych na całym świecie. Na dzień 30 kwietnia 2022 roku firma oraz jej partnerzy i dystrybutorzy działali w około 100 krajach na całym świecie. Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie www.guess.com.