Została luźno oparta na grze zręcznościowej czołg Który również został wyprodukowany przez studio. Łatwo było ją opanować, gdyż dwóch graczy kontrolowało oddzielne czołgi i zdobywało punkty, atakując się nawzajem. Tytuł 2D może obecnie wydawać się ograniczony graficznie i mechanicznie, ale nie musiał być skomplikowany, aby sprawiał przyjemność. Nie tylko jest to wciąż nostalgiczny wpis w bibliotece Atari, ale także świetny przykład niektórych mocnych stron konsoli. Gra wykorzystywała platformówkę, pozwalając rakietom spadać kaskadą z ciągle zmieniającego się układu ścian, zachęcając w ten sposób graczy do taktycznego myślenia o swoich atakach. walczący Pokazuje to, że nawet niektóre starsze, bardziej limitowane tytuły na Atari 2600 nadal prezentują się stylowo.
Kosmiczni najeźdźcy (1980)
Opracowany przez Taito i opublikowany przez Atari
Kosmiczni najeźdźcy Oczywiście gra nie jest przeznaczona wyłącznie na Atari 2600 i nie zadebiutowała na tej platformie. Gra zręcznościowa cieszyła się dużą popularnością i była wielką wygraną dla twórcy Taito. Sensowne było podjęcie próby przeniesienia tytułu na systemy domowe i Atari Inc. Pierwszy, który dostał taką szansę.
Kosmiczni najeźdźcy Atari 2600 zwiększyło sprzedaż czterokrotnie i było pierwszą licencjonowaną grą, która przedostała się z salonów gier na konsole. To ogromny krok w historii Atari, ale wśród tych pochwał za sprzedaż nie można pominąć jakości samej gry. Innowacyjne, zabawne i nieskończenie wymagające, Kosmiczni najeźdźcy Reprezentuje wszystko, co najlepsze w starych grach wideo. Gdy gracz sterował działem laserowym strzelającym do nadchodzącej armii obcych, strzelanka natychmiast stała się ikoną. Chociaż strona konkurencji Kosmiczni najeźdźcy Zagubiona w obliczu wspólnego doświadczenia gier zręcznościowych, wersja na Atari 2600 uczyniła tytuł bardziej przystępnym. Nagle ten kultowy projekt dźwiękowy można było usłyszeć w każdym domu w całym kraju.
Przygoda (1980)
Opracowany i opublikowany przez Atari
Przygoda Gra przeszła złożony proces rozwoju, na który częściowo wpływ miały ograniczenia konsoli Atari 2600. Teoretycznie gra powinna być niewypałem w momencie premiery. Jednak powszechnie chwalono ją za łatwość rozgrywki i wciągającą mechanikę. Chociaż w porównaniu do innych tytułów wydanych w tamtym czasie Przygoda Nie do końca się utrzymał, ale pokazał duży potencjał na przyszłość.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro