Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Grupa Żabka wita samodzielną obsługę 25 sklepów Żabka Nano

W ciągu sześciu miesięcy marka otworzyła różne formaty sklepów, aby wdrożyć koncepcję stworzoną za pomocą AiFi.


Grupa Żabka uruchomiła 25 sklepów wykorzystujących sztuczną inteligencję pod nazwą abka Nano. Koncepcja ta umożliwia szybkie zakupy bez kasjerów, kolejek i gotówki, aby sprzedawać produkty dokładnie odpowiadające lokalizacji i liczbie klientów.

Sklepy te działają w różnych formatach, takich jak indywidualne sklepy inspirowane kontenerami wysyłkowymi, tradycyjne sklepy stacjonarne i punkty sprzedaży w jednym sklepie. Każdy z nich wykorzystuje technologię wizji komputerowej opartą na sztucznej inteligencji, opracowaną w ścisłej współpracy z amerykańską firmą technologiczną AiFi.

„Żabka jest w czołówce Europy w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu wygody, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnych klientów. Koncentrujemy się na dostarczaniu unikalnych i wysoce spersonalizowanych doświadczeń zakupowych poprzez integrację cyfrowego świata z otoczeniem. Chcemy na nowo zdefiniować tempo zakupów. Nie stoimy tam – zaczniemy kilkanaście w pierwszym kwartale tego roku” – powiedział Tomasz Suchański, prezes Grupy Żabka.

Wspólnie z AiFi Grupa Żabka stworzyła Żabka Nano Autonomous Concept i otworzyła swój pierwszy sklep w czerwcu 2021 roku. Od tego czasu marka rozrosła się w ciągu sześciu miesięcy do 25 lokalizacji w całej Polsce. Zintegrowany z aplikacją mobilną பயன்பappka, z której korzysta już ponad 8 milionów użytkowników, stworzył ekosystem usług cyfrowych dla zaawansowanej wygody klientów.

Sklepy Żabka Nano zostały już przetestowane przez klientów w 25 lokalizacjach w 6 miastach w całym kraju. Jej asortyment jest dostosowany do specyfiki lokalizacji i profilu klienta. W zależności od projektu może zawierać od 450 do 1500 produktów.

powiązana zawartość

Omówić

READ  Polska planuje wydać 400 mln dolarów na mur na granicy z Białorusią