Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Grupa Viaplay i CANAL+ Polska zgadzają się na duże partnerstwo dystrybucyjne w Polsce

  • Kolekcja Viaplay Aby licencjonować dwa z najlepszych Premier League Mecze na rundę do CANAL+Polska na kolejne trzy sezony
  • Dystrybucja partnerska do zrobienia Viaplay Dostępne dla abonentów premium DTH CANAL + Polska

Kolekcja Viaplay Polski operator płatnej telewizji CANAL + Polska zgodził się na partnerstwo w zakresie dystrybucji direct-to-home (DTH) w: Polska to sprawi, że Viaplay Usługa transmisji na żywo jest dostępna dla abonentów premium DTH CANAL + Polska na terenie całego kraju. Kolekcja Viaplay Będzie również działać na wybranej sublicencji Premier League CANAL+ Polska na kolejne trzy sezony. Mecze będą dostępne w CANAL + Polska od początku sierpnia, kiedy Premier League Rozpoczyna się sezon.

Dostęp będą mieli bezpośredni abonenci pakietu premium CANAL+ Polska Viaplay Unikalna mieszanka sportów na żywo, Viaplay Originals, Hollywood Filmy, seriale i treści dla dzieci. przyjechać do Viaplay Oferta będzie wprowadzana stopniowo począwszy od tej jesieni; Więcej szczegółów będzie dostępnych w nadchodzących tygodniach.

Od sierpnia pierwsze dwie proste Premier League Mecze w każdej rundzie będą dostępne na kanałach CANAL+ przez kolejne trzy sezony. Wszystkie mecze z Premier League Sezon, który obejmuje łącznie 38 rund po 10 meczów, będzie transmitowany na żywo Viaplay. Z kolei CANAL+ Polska licencjonuje do dwóch meczów na żywo na rundę popularnej polskiej eZwycięzcy I Ligi Żużlowej dla Kolekcja Viaplay w Polska. Mecze na autostradach na podstawie sublicencji będą również nadal dostępne w kanałach i usługach CANAL+.

Kim PodderA Kolekcja Viaplay Dyrektor Handlowy:Polska Jest to główny rynek dla ViaplayChcemy, aby jak najwięcej widzów osobiście doświadczyło naszej wyjątkowej usługi. To jest długoterminowa umowa z kimś Polska Najwięksi operatorzy płatnej telewizji znacznie rozszerzą nasz rynek routingu w nadchodzących latach, dlatego jest to ważny krok w kierunku realizacji naszych ambitnych celów. Przynosi nam również Premier League Zasięg dla większej liczby odbiorców, jednocześnie podkreślając jakość naszych transmisji sportowych dla fanów w każdej części Polska. „

READ  Ukraińscy uchodźcy otrzymują pomoc od firmy Lanarkshire, ale organizator mówi, że to „kropla w morzu”

Edyta SadowskaCANAL + Polska, CEO i General Manager: „Z początkiem przyszłego sezonu dwa najlepsze mecze w każdej rundzie Premier League Nadal będzie można je śledzić na kanałach CANAL+, co jest niewątpliwie doskonałą wiadomością dla klientów CANAL+. Dzięki nawiązaniu współpracy z ViaplayBędziemy również mogli zapewnić naszym klientom dostęp do bardziej unikalnych treści z wielu różnych kategorii. Ponadto nawiązanie współpracy z kolejnym tak dużym partnerem jest potwierdzeniem naszych ambicji i zaangażowania w budowanie jak najbardziej kompletnej i konkurencyjnej oferty filmów, seriali i sportu na polskim rynku.”

Oprócz CANAL+ Polska, Kolekcja Viaplay Posiada długoterminowe partnerstwa dystrybucyjne w Polska z UPC, Vectra i gra. Viaplay Dostępne również dla polskich widzów poprzez bezpośrednią subskrypcję.

****

Uwagi dla redaktorów

Viaplay AB Kolekcja (Ogólne) jest międzynarodowym konkurentem nadawczym. nasz Viaplay Serwis streamingowy jest dostępny w każdym kraju skandynawskim i bałtyckim, Polskai Stany Zjednoczone i HolandiaRozwijamy się szybko, uruchamiając w Zjednoczone Królestwo W 2022 r., a następnie KanadaA NiemcyA Austria A Szwajcaria w 2023 roku. Viaplay Do końca 2023 roku będzie obecny na co najmniej 21 krajach, w tym na co najmniej pięciu rynkach partnerskich dla koncepcji treści marki Viaplay Select. Każdego dnia miliony klientów korzystają z naszej wyjątkowej oferty rozrywkowej, w tym popularnych Viaplay Originals i niezrównanego wyboru sportów premium na żywo. Od nadawców po kanały telewizyjne, stacje radiowe i firmy produkcyjne, naszym celem jest opowiadanie historii, wpływanie na życie i poszerzanie światów. Kolekcja Viaplay Notowany na sztokholmskiej giełdzie Nasdaq („VPLAY B”).

O CANAL+Polska:
CANAL+ Polska to wiodący producent kanałów premium i tematycznych, oferujący unikalne połączenie treści premium, najnowocześniejszych technologii i szerokiej dystrybucji. Z prawie 2,7 milionami klientów w 31 grudnia 2020 r.Jest drugim co do wielkości dystrybutorem pakietów płatnej telewizji na świecie Polska Z tradycyjnym polskim udziałem w rynku płatnej telewizji na poziomie 20,4%.

CANAL+ Polska jest operatorem platformy satelitarnej, która oferuje klientom pakiety obejmujące własne kanały telewizyjne oraz kanały obce obejmujące wszystkie segmenty rynku płatnej telewizji, z naciskiem na segment premium.

CANAL+ Polska wierzy, że zapewnia klientom najlepsze doświadczenia programowe na polskim rynku płatnej telewizji pod względem różnorodności, liczby premier i ekskluzywności oraz jakości dźwięku i obrazu.

w maj 2020CANAL+ Polska uruchomił CANAL+ Online, innowacyjną usługę mającą na celu zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania na programowanie nieliniowe. Usługa zapewnia dostęp do kanałów linearnych i programów na żądanie, takich jak filmy, seriale, wydarzenia sportowe, lifestylowe i programy dla dzieci.

Channel + Polska uczestniczy również w dystrybucji filmów do kin za pośrednictwem Kino Świat. Z udziałem w rynku dystrybucji kinowej na poziomie 26,4%, Kino Świat jest wiodącą firmą zajmującą się dystrybucją filmów w Polska.

zadzwoń do nas:
[email protected] (lub Mikołaja SmithaA Starszy Komunikacja Kierownik: +46 73699 1700
[email protected] (lub Mateusz HuberKierownik ds. Korporacyjnych: +44 7768440414

READ  Kobieta jest rekordzistą świata pod względem obcinania najdłuższych paznokci po 29 latach

Dla CANAL+Polska:
[email protected] (Prowadzący: +48 737897785)

Pobierz obrazy w wysokiej rozdzielczości: flickr

Podążaj za nami:
viaplaygroup.com/LinkedIn/Twitter/Instagram/ Facebook

Ochrona danych:
Aby przeczytać więcej o Kolekcja Viaplay i ochrony danych, kliknij tutaj

https://news.cision.com/viaplay-group/r/viaplay-group-and-canal–polska-agree-major-polish-distribution-partnership, c3601569

https://mb.cision.com/Main/16563/3601569/1604584.pdf

https://news.cision.com/viaplay-group/i/kim-poder-chief-commercial-officer-viaplay-group-photo-peter-knutson, c3070899

https://news.cision.com/viaplay-group/i/edyta-sadowska-ceo-general-director-canal–polska-photo-canal-,c3070907

(c) 2022 r. wszystkie prawa są zachowane. , Źródło Komunikaty prasowe — angielski