Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Grupa RTB House znów się rozwija – WhitePress® i Senuto łączą siły

Grupa RTB House znów się rozwija – WhitePress® i Senuto łączą siły

RTB. dom Grupa się powiększa. Whitepress®, polski start-up przejęty przez RTB House w 2021 roku, zapowiada dalszy rozwój grupy poprzez przejęcie senotto Firma specjalizująca się w SEO, big data, analityce i marketingu.

Założona prawie dziesięć lat temu firma WhitePress® Stała się wiodącą platformą content marketingu w Europie. We wrześniu firma świętowała wejście na jeden z największych światowych rynków – Brazylię. biały® Grupa ogłasza teraz przejęcie Senuto, lidera technologicznego wśród platform SEO, co pozwoli tym pierwszym poszerzyć swoją ofertę międzynarodową, a tym drugim rozszerzyć się i wejść na nowe rynki.

Przejęcie zapewnia pełną niezależność i samodzielność Senuto w stosunku do istniejącej marki i zespołu. Prezes Damien Saukowski pozostanie w strukturze zarządu Senuto, co będzie również wspierać rozwój WhitePress® Platforma, a założyciel WhitePress®Paweł Strykowski przy rozwoju Senuto.

„Ta transakcja to nie tylko znacząca inwestycja biznesowa, ale przede wszystkim wielka szansa dla WhitePress® Stać się czymś więcej niż tylko rynkiem, dzięki odpowiedniej technologii, sztucznej inteligencji, wiedzy z branży SEO i ekspertyzie specjalistów Senuto. Proces zakupu obejmuje głównie narzędzia, które dobrze się uzupełniają – ten sam rynek, grupa docelowa i usługi. Dlatego zakładamy, że ta synergia i możliwość cross-sellingu radykalnie zwiększy wartość obu spółek. Szacujemy, że firma zarobi 10% tej transakcji pod względem przychodów, a do 80% na klientach. Połączenie sił z Senuto pozwoli nam nie tylko ugruntować pozycję lidera w dziedzinie automatyzacji content marketingu i działań SEO w Polsce, ale także za granicą. Wzajemne dzielenie się wiedzą na pewno tu pomoże, ponieważ obie marki prężnie działają poza granicami kraju.” mówi Bowie Strykowski, prezes WhitePress®.

„Jednym z największych celów Senuto jest zbudowanie silnej międzynarodowej platformy wspierającej strategów SEO. Wiemy o tym, łącząc siły z WhitePress®, która w pełni rozumie ekspansję zagraniczną i jest już obecna ze swoją platformą w 27 krajach na całym świecie, znacznie przyspieszymy osiągnięcie tego celu. Wierzymy, że nasza technologia może ulepszyć WhitePress® serwis, a nasz partner uzupełni istniejącą ofertę Senuto. Kompleksowość i rzetelność usług w branży marketingowej ma dziś szczególne znaczenie, ponieważ profesjonaliści nieustannie poszukują nowych i ulepszonych narzędzi, które można zastosować. Wierzę, że ta decyzja przyczyni się do stworzenia konkurencyjnej oferty na rynku międzynarodowym – podsumowuje Damian Saukowski, prezes Senoto.

READ  Hołd dla wytrwałej i szanowanej dziennikarki biznesowej Alice Uhura (54)
biały® & Sinoto dostarczy technologię, która pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze

Plany na najbliższą przyszłość obejmują silną integrację obu firm w zakresie narzędzi, dostępu do analiz, wszystkich danych i monetyzacji platform. Senoto będzie wspierać WhitePress® W stosowaniu zaawansowanych technologii opartych na big data i sztucznej inteligencji. Koncentrując się na integracji obu usług, celem firm jest dostarczenie rozwiązania, które pozwoli na efektywniejsze wykorzystanie budżetów i łatwiejsze planowanie działań SEO. To rozwiązanie ma być przystępne cenowo i pozwalać użytkownikom na zmniejszenie liczby narzędzi zaangażowanych w proces SEO. W 2023 roku usługi Senuto zostaną wprowadzone na kilka rynków europejskich.

Polscy liderzy Martech

biały® Jest to platforma marketplace wspierająca tworzenie i dystrybucję artykułów online. Platforma pozostaje wysoce skalowalna w skali międzynarodowej. Obejmuje 25 krajów europejskich oprócz Turcji, Brazylii i Zapewnia dostęp do ponad 50 000 wydawców. biały® Należy do RTB House, globalnej firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe największym markom z całego świata, zatrudniającej łącznie 140 osób.

Senuto to firma zajmująca się technologią i platformą SaaS, założona w Polsce w 2016 roku. Wspiera analizę wyników pozycjonowania, wspiera place builderów w zakresie strategii SEO oraz udostępnia moduł Content Suite, który automatyzuje tworzenie treści zgodnie z oczekiwaniami Google. Z platformy codziennie korzysta 14 000 użytkowników i stale się rozwija.