Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Gra wideo Square Enix AI jest rozrywana na strzępy

Gra wideo Square Enix AI jest rozrywana na strzępy

Firma Square Enix wykorzystała sztuczną inteligencję do ponownego uruchomienia gry wideo The Portopia Serial Murder z 1983 roku, a gracze nie mogą być szczęśliwsi.

Napisane przez Jasona Collinsa | zaktualizowane

Wydaje się, że Square Enix chce być w czołówce technologii, jeśli chodzi o gry wideo i generowanie przychodów, ponieważ właśnie wypuścił grę wideo AI, która została całkowicie zniszczona przez recenzje. Wydaje się, że firma nie ma problemów z zawstydzeniem się przed publicznością, najpierw produkując absolutną porażkę cud mścicieli, Potem reklamując grę z 10 000 mikrotransakcji, a teraz to jest to — gra wideo AI, której nikt nie chciał.

Ale to, że nikt nie chce tej gry, nie oznacza, że ​​gracze jej nie spróbują. Na dobre i na złe, gracze są naprawdę twardym tłumem i pomimo toksyczności, która czasami przenika społeczność graczy, gracze są również ostatecznymi krytykami, jeśli chodzi o gry wideo. Otóż ​​wg Kotakuprzemówiło jury (gracze) oraz gra wideo Square Enix AI, która w rzeczywistości jest reedycją gry z 1983 r. Sprawa seryjnego morderstwa Portopii Gra przygodowa, absolutnie do bani – z wszystkich poniższych powodów.

1983 Sprawa seryjnego morderstwa Portopii To jest po prostu zła gra. Jest to tekstowa gra przygodowa wydana na NEC PC-6001, a później przeportowana na Nintendo Famicom. W rzeczywistości była to wysoko ceniona gra ze względu na fascynującą historię, zaskakująco pokręcone zakończenie i różnorodność wyborów prowadzących do końca gry – co pochwalił legendarny Hideo Kojima. Jednak tym, co wyróżnia tę reedycję gry, jest fakt, że Square Enix używa jej do testowania technologii AI do użytku w grach wideo. Według opinii graczy wyniki są absolutną katastrofą.

ai gra wideo

Pierwszą rzeczą, o której ludzie myślą, jest to, że Square Enix wykorzystał sztuczną inteligencję do tworzenia grafiki w grze, tak jak miało to miejsce w przypadku wysoko nastawiony do życia, Lub tekst w grze i różne możliwości wyboru — zgodnie z naszą poprzednią dyskusją sztuczna inteligencja jest wykorzystywana do tworzenia największych gier wideo typu „wybierz własną przygodę”. Jednak tak nie jest w tym przypadku; Square Enix próbowało już wdrożyć technologię AI Portopia Gra wideo ułatwiająca grę, w rzeczywistości pogorszyła sytuację, bombardując recenzję AI gry wideo.

READ  Spider-Man 2 obsługuje śledzenie promieni niezależnie od konfiguracji graficznej

Stare przygody tekstowe były bałaganem w kodowaniu i graniu. Na przykład twoja odpowiedź na pewną zagadkę musi być dokładnie taka sama, jak zamierzał programista. W przeciwnym razie utkniesz. To dlatego, że gry służą do rozpoznawania dokładnej sekwencji liter i słów jako odpowiedzi. Starsze gry tekstowe nie potrafiły zrozumieć kontekstu, a Square Enix ma nadzieję, że jego aplikacja AI może pomóc, polegając na przetwarzaniu języka naturalnego, aby spróbować skorelować dane wejściowe gracza z poprawną lub pożądaną odpowiedzią. Chcieli uczyć kontekstu gry wideo.

Niestety implementacja sztucznej inteligencji przez Square Enix w Sprawa seryjnego morderstwa Portopii Gra wideo poniosła ogromną porażkę – głównie z powodu samego słabego wykonania. Nie tylko nie rozumie kontekstu, ale jest też kiepska w rozróżnianiu jakichkolwiek poleceń, a niektóre dane wejściowe są teraz jeszcze bardziej frustrujące niż oryginał z 1983 r. Jeden z recenzentów skomentował nawet, że próba Square Enix z kolejną modą na nowoczesną technologię To zniewaga do gry z tak dużym i ważnym dziedzictwem. Raczej się zgadzamy.