Firma Square Enix wykorzystała sztuczną inteligencję do ponownego uruchomienia gry wideo The Portopia Serial Murder z 1983 roku, a gracze nie mogą być szczęśliwsi.
Napisane przez Jasona Collinsa | zaktualizowane
Wydaje się, że Square Enix chce być w czołówce technologii, jeśli chodzi o gry wideo i generowanie przychodów, ponieważ właśnie wypuścił grę wideo AI, która została całkowicie zniszczona przez recenzje. Wydaje się, że firma nie ma problemów z zawstydzeniem się przed publicznością, najpierw produkując absolutną porażkę cud mścicieli, Potem reklamując grę z 10 000 mikrotransakcji, a teraz to jest to — gra wideo AI, której nikt nie chciał.
Ale to, że nikt nie chce tej gry, nie oznacza, że gracze jej nie spróbują. Na dobre i na złe, gracze są naprawdę twardym tłumem i pomimo toksyczności, która czasami przenika społeczność graczy, gracze są również ostatecznymi krytykami, jeśli chodzi o gry wideo. Otóż wg Kotakuprzemówiło jury (gracze) oraz gra wideo Square Enix AI, która w rzeczywistości jest reedycją gry z 1983 r. Sprawa seryjnego morderstwa Portopii Gra przygodowa, absolutnie do bani – z wszystkich poniższych powodów.
1983 Sprawa seryjnego morderstwa Portopii To jest po prostu zła gra. Jest to tekstowa gra przygodowa wydana na NEC PC-6001, a później przeportowana na Nintendo Famicom. W rzeczywistości była to wysoko ceniona gra ze względu na fascynującą historię, zaskakująco pokręcone zakończenie i różnorodność wyborów prowadzących do końca gry – co pochwalił legendarny Hideo Kojima. Jednak tym, co wyróżnia tę reedycję gry, jest fakt, że Square Enix używa jej do testowania technologii AI do użytku w grach wideo. Według opinii graczy wyniki są absolutną katastrofą.
Pierwszą rzeczą, o której ludzie myślą, jest to, że Square Enix wykorzystał sztuczną inteligencję do tworzenia grafiki w grze, tak jak miało to miejsce w przypadku wysoko nastawiony do życia, Lub tekst w grze i różne możliwości wyboru — zgodnie z naszą poprzednią dyskusją sztuczna inteligencja jest wykorzystywana do tworzenia największych gier wideo typu „wybierz własną przygodę”. Jednak tak nie jest w tym przypadku; Square Enix próbowało już wdrożyć technologię AI Portopia Gra wideo ułatwiająca grę, w rzeczywistości pogorszyła sytuację, bombardując recenzję AI gry wideo.
Stare przygody tekstowe były bałaganem w kodowaniu i graniu. Na przykład twoja odpowiedź na pewną zagadkę musi być dokładnie taka sama, jak zamierzał programista. W przeciwnym razie utkniesz. To dlatego, że gry służą do rozpoznawania dokładnej sekwencji liter i słów jako odpowiedzi. Starsze gry tekstowe nie potrafiły zrozumieć kontekstu, a Square Enix ma nadzieję, że jego aplikacja AI może pomóc, polegając na przetwarzaniu języka naturalnego, aby spróbować skorelować dane wejściowe gracza z poprawną lub pożądaną odpowiedzią. Chcieli uczyć kontekstu gry wideo.
Niestety implementacja sztucznej inteligencji przez Square Enix w Sprawa seryjnego morderstwa Portopii Gra wideo poniosła ogromną porażkę – głównie z powodu samego słabego wykonania. Nie tylko nie rozumie kontekstu, ale jest też kiepska w rozróżnianiu jakichkolwiek poleceń, a niektóre dane wejściowe są teraz jeszcze bardziej frustrujące niż oryginał z 1983 r. Jeden z recenzentów skomentował nawet, że próba Square Enix z kolejną modą na nowoczesną technologię To zniewaga do gry z tak dużym i ważnym dziedzictwem. Raczej się zgadzamy.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Zapowiedź gier PS Plus Essential na czerwiec 2023 r
Twitch Streamer Puppers, który mieszkał z MND, zmarł w wieku 32 lat
Blizzard potwierdza problem z blokowaniem dostępu do PSN Diablo 4