Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Genshin Impact generuje 3,7 miliarda dolarów dochodu z urządzeń mobilnych przez całe życie

RPG Genshin Impact firmy MiHoYo wygenerowało 3,7 miliarda dolarów w wydatkach graczy od czasu jego premiery dwa lata temu.

Zgodnie z nowymi danymi Sensor Tower, gra, która została wydana 28 września 2020 r., została sklasyfikowana jako trzecia najbardziej dochodowa gra mobilna na świecie od tej daty.

Tencent króluje na wykresie z Honor of Kings, który zarobił 5,5 miliarda dolarów w ciągu ostatnich dwóch lat, oraz PUBG Mobile z 4,9 miliarda dolarów w tym samym okresie.

Genshin Impact zajmuje również drugie miejsce pod względem wydatków graczy poza Chinami, generując 2,5 miliarda dolarów poza Chinami od czasu jego uruchomienia. Został zepchnięty z czołówki przez Roblox, który zarobił nieco ponad 2,5 miliarda dolarów. King’s Candy Crush Saga zajmuje trzecie miejsce, generując 2,3 miliarda dolarów w wydatkach graczy w ciągu dwóch lat.

Jeśli chodzi o regiony, Chiny są głównym źródłem przychodów Genshin Impact, odpowiadając za 33% całkowitych dochodów z gry, czyli 1,2 miliarda dolarów, tylko na iOS w tym kraju (Sensor Tower nie śledzi sklepów z Androidem innych firm w Chinach).

Na drugim miejscu uplasowała się Japonia, która odpowiada za około 24% łącznych przychodów z gry, podczas gdy Stany Zjednoczone zajęły trzecie miejsce, odpowiadając za 17% wszystkich globalnych wydatków graczy.

Patrząc na liczby w ujęciu kwartalnym, okresem najwyższych zysków Genshin Impact był trzeci kwartał 2021 r., generując 616 milionów dolarów na całym świecie. Wzrost przychodów zbiegł się w czasie z dużą aktualizacją zawartości gry, która została wprowadzona we wrześniu 2021 roku.

To był najmniej dochodowy kwartał Genshin Impact tuż przed tym; W drugim kwartale 2021 r. przychody wyniosły 324 miliony dolarów, po raz pierwszy i jedyny raz, kiedy tytuł spadł poniżej 400 milionów dolarów w ciągu kwartału.

READ  Dlaczego Barbiecore Decor ma gorący kwiatowy moment