Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Ford Mustang Mach 1 |  obserwator

Ford Mustang Mach 1 | obserwator

Wydaje się, że nie tak dawno temu rozdzieraliśmy amerykańskie samochody za to, że baliśmy się zakrętów i generalnie nie mieliśmy śmieciowej jakości wykonania. Ale kiedy obecny Mustang po raz pierwszy pojawił się w Europie w 2015 roku, wszyscy byliśmy zaskoczeni, jak dobrze radził sobie na krętej drodze. Jasne, nie była to uniwersalna maszyna do jazdy, ale wszystkie komponenty były potrzebne do prawdziwego amerykańskiego samochodu.

Widzieliśmy, jak dobry możesz być z nieco mądrym Bullitt Mustang Kilka lat temu Ford Performance włożył wysiłek w ulepszenie podwozia, aby mogło lepiej grać dzięki wzmocnionemu silnikowi V8. ale ona Macha 1Jest to prawdopodobnie najbardziej zbliżone do oldschoolowych osiągów Mustanga w Wielkiej Brytanii, oferując najlepsze wrażenia z jazdy, jakie widzieliśmy dotychczas od Forda Pony.

Na pierwszy rzut oka nie różni się zbytnio od Bullitta. Wolnossący 5.0-litrowy Coyote V8 zapewnia moc do 460 KM, co jest równoznaczne z maszyną przyjazną dla środowiska i jest tylko o 10 KM więcej niż Mustang GT. Dorównuje także Bullittowi pod względem przyspieszenia, osiągając prędkość 62 mil na godzinę z postoju w 4,8 sekundy, co jest wystarczająco szybkie, ale mało prawdopodobne, aby podpaliło ci spodnie, jak inne amerykańskie osiągi. Zwłaszcza tych, którzy na pierwszym planie mają kobrę.

Ale nie o to chodzi w Mach 1. Zamiast tego jest to Mustang, który został zbudowany do użytku na torze wyścigowym. Na przykład przednia i tylna rama pomocnicza są zupełnie nowe w modelu, co idzie w parze z przekalibrowanymi amortyzatorami MagneRide. Należy pamiętać, że nadal jest niezwykle ciężki, waży 1851 kg, ale Ford zaostrzył stabilizatory i sprężyny, aby utrzymać całą tę wagę w ryzach. Abyśmy nie zapomnieli o nowym napędzie na tylne koła M4 Konkurencja Waży mniej więcej tyle samo…

READ  Procesor Google Pixel 6 Tensor wygląda bardzo dziwnie

Poza tym pomoże ci zestaw opon Michelin Pilot Sport 4, a przy większej prędkości jest naprawdę sporo pracy aerodynamicznej, która zapewni ci dodatkową przyczepność. Tylny dyfuzor pochodzi bezpośrednio z Shelby GT500, wraz z nowym przednim rozdzielaczem i dolną częścią, i mówi się, że dodaje około 22 procent siły docisku w stosunku do podstawowego Mustanga GT. Oczywiście potrzebne było dodatkowe chłodzenie skrzyni biegów, dyferencjał o ograniczonym poślizgu i nowe hamulce Brembo – więc jedyną rzeczą, która powstrzymywała Cię od całodziennych obrotów, był zbiornik paliwa. Albo wiesz, zainstaluj je.

To jest całkowicie lista zakupów części, a najlepsze jest to, że łączą się w całkiem fajny pakiet. Mach 1s nie są oferowane z wieloma opcjonalnymi dodatkami, ale ten przykład Wyposażony jest w najważniejszą ze wszystkich: sześciobiegową manualną skrzynię biegów (zamiast 10-biegowych samochodów), w komplecie z gałką zmiany biegów z kulą bilardową. Te 19-calowe felgi w kształcie litery Y były również opcją kosztową, w przeciwieństwie do pięcioramiennego stylu Bullitt, który był standardem; Dodatkowo pakiet stylizacyjny Mach 1 czyni cuda z lakierem Barge Grey tego samochodu.

Jest wystawiony za 57 991 funtów z zaledwie 2000 mil na liczniku. Tak, to wciąż około 8 000 funtów więcej niż standardowy Mustang GT, ale uwierz nam, kiedy mówimy, że jest tego wart, aby zapewnić lepsze wrażenia z jazdy. Nie popełnij błędu, nie ma wielu prawie dwutonowych samochodów wyczynowych, które są tak przyjemne w prowadzeniu jak Mach 1. Nie jest też tak głośny.

Specyfikacje | FORD MUSTANG MACH 1