Witryna zapisu Nintendo las iluzji Udało mi się zdobyć kolejny rzadki kawałek historii gier. Udało mu się zarchiwizować japoński prototyp oprogramowania układowego Nintendo DS X4 – pobrany z prototypowej jednostki X4.
Według źródła „każdy aspekt tej wersji różni się od ostatecznej wersji detalicznej”. Jedną z najważniejszych atrakcji jest ekran startowy. Zamiast wyświetlać logo Nintendo DS, wydaje się, że jest to ekran zastępczy GBA i plik dźwiękowy dzieci krzyczących „Nintendo” (możesz posłuchać poniżej).
Menu również bardzo różni się od ostatecznej wersji. podłoga w krojowni Szczegółowo opisuje, w jaki sposób menu zastępcze zawiera opcje rozruchu DS i GBA, odtwarzanie bezprzewodowe i ustawienia Nitro — zawierające informacje o użytkowniku (nazwa konsoli, data urodzenia, kolor), data i godzina, opcje językowe, ustawienia touchpada i inne.
Współtwórca podłóg krojowni zauważa również, że „niektóre części” tego prototypu bardzo przypominają wczesną implementację ustawień DSi:
Umieść tweeta – „Należy wykazać, że niektóre części tego prototypu są bardzo podobne do tych z wczesnej implementacji ustawień DSi, przede wszystkim układ samych ustawień menu i menu kalibracji dotyku”.
Niektórzy entuzjaści DS również skonfigurowali i uruchomili oprogramowanie układowe na własnych urządzeniach dzięki staraniom Forest of Illusion:
Nintendo pokazało wcześniej prototypy DS na E3, który w tamtym czasie był znany wewnętrznie jako Nitro. Co myślisz o tym kawałku historii oprogramowania układowego? Co powiesz na ten efekt dźwiękowy? Zostaw komentarz poniżej.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro