Pierwotnym planem Square Enix było ogłoszenie pod koniec roku wielkiego ogłoszenia dotyczącego Final Fantasy XVI. Tak się nie stanie, a mecz został przełożony o co najmniej pół roku.
„Kiedy ostatnio rozmawialiśmy, obiecałem, że zdobędę więcej informacji o Final Fantasy XVI Później w 2021 roku producent Naoki Yoshida napisał w oficjalnym komunikacie. „Jednak z przykrością informuję, że nie będę w stanie dotrzymać tej obietnicy, ponieważ komplikacje związane z trwającą pandemią Covid-19 opóźniły rozwój gry o prawie pół roku”.
Final Fantasy XVI Został opracowany przez wielu twórców z całego świata. W ramach wysiłków Square Enix mających na celu zrównoważenie skutków pandemii umożliwił pracownikom pracę w domu. „To niestety utrudniło komunikację z biura w Tokio, co z kolei opóźniło – lub w skrajnych przypadkach anulowało – dostawę aktywów od naszych zewnętrznych partnerów”.
To jest zrozumiałe. Pandemia wywróciła sprawy do góry nogami i skomplikowała ludziom na całym świecie.
„Jednak w 2021 roku spędziliśmy dużo czasu, aby rozwiązać ten problem i mamy nadzieję, że jego wpływ będzie minimalny do nowego roku, co pozwoli nam lepiej skoncentrować się na bieżących zadaniach: podniesieniu jakości zasobów graficznych, poprawie mechanika walki, rozpoczynanie bitew jeden na jednego i finalizowanie scen oraz ogólna optymalizacja grafiki.”
Według Yoshidy obecny plan zakłada dokonanie poważnego ujawnienia wiosną 2022 roku.
„Szczerze przepraszam wszystkich, którzy nie mogli się doczekać, aby dowiedzieć się o niej więcej Final Fantasy XVIYoshida podsumował: „I dziękujemy za nieustanną cierpliwość, gdy skupiamy nasze wspólne wysiłki na rozwoju”.
To jest moje, A może współczujesz Yoshidzie? Ciągle musi przepraszać? Rzeczy, które się dzieją. Rozumiemy. Do zobaczenia następnej wiosny.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro