Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Final Fantasy 14 przeprojektowuje kod, aby powstrzymać fobię graczy związaną z dziurami • Eurogamer.net

Dziesiątki graczy w trypofobię odpowiedziało na oficjalnych forach.

Square Enix, twórca Final Fantasy 14, ujawnił, że przeprojektuje logo pod kątem nowej funkcjonalności po opiniach fanów, które dla niektórych doprowadziły do ​​trypofobii – fobii dziur.

zabrać do Oficjalna strona internetowa Aby wyjaśnić zmiany, producent i reżyser Final Fantasy 14, Naoki Yoshida, powiedział, że zespół nie sądził, że kod pracy był „szczególnie wielką sprawą”, ale szybko „otrzymał opinie od graczy z całego świata”, że kod „sprawiał im dyskomfort lub przestraszony.”

Yoshida wyjaśnił: „Ta niechęć jest znana jako trypofobia, a ci, którzy na nią cierpią, odczuwają obrzydzenie i strach, gdy widzą skupiska maleńkich dziur lub wybrzuszeń” (dzięki, gry komputerowe). „Intensywność reakcji jest różna u różnych ludzi, a to, co ją wywołuje u niektórych, może nie działać u innych.

„Ale niezależnie od tych różnic, przekazaliście nam swoje poważne uwagi i wciąż jest mnóstwo czasu, aby to zmienić. Biorąc również pod uwagę fakt, że ikony pracy pojawiają się w grze tak wyraźnie, a także pojawiają się na towarach, my podjął decyzję o przeprojektowaniu ikony mądrze”.

Po długim okresie trasa Na oficjalnej stronie internetowej (po japońsku) nowa ikona Teraz na dole jest tylko jeden mały otwór, a pozostałe trzy ostrza pokazane na zdjęciu są teraz całkowicie wypełnione.

„Koncepcja projektu nie uległa zmianie, ponieważ ikona opiera się na czterech nolitach, które składają się na broń mędrca” – dodaje Yoshida. „Otwory w oryginalnym projekcie zostały dodane dla szczegółów, ale ostatecznie pojawiły się jako grupa. Aby rozwiązać ten problem, nowy kod zmniejsza otwory, jednocześnie akcentując koncepcję projektu. Teraz nieuchronnie zostaną wykonane porównania, a niektóre może wolisz oryginalny projekt, ale myślimy, że te projekty rozwijają się w tobie, gdy grasz w misję, i prosimy o zrozumienie, gdy zmierzamy w kierunku Endwalkera.

READ  Ubisoft prezentuje „narracyjną rozgrywkę” w Skull and Bones w nowym strumieniu deweloperskim

Jak podsumował Matt na początku tego tygodnia, Rekordowa liczba graczy przybyła ostatnio do dziesięcioletniego MMO, a Steam odnotował rekordową liczbę 67 019 jednoczesnych graczy. Chociaż dobra wiadomość dla gry, nieoczekiwany wzrost spowodował długi czas oczekiwania, ponieważ serwery nie nadążały za popytem.

wtorek, Yoshida Przepraszamy graczy Final Fantasy 14 W przypadku bieżących problemów technicznych nalegał, aby Square Enix starało się poprawić sytuację i wydał łatkę do automatycznego wylogowania graczy AFK jako „awaryjny środek zwalczania zatorów”. Zespół zwiększył również limity logowania na serwerach w Ameryce Północnej.