Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Film Air Bena Afflecka przechodzi bezpośrednio do filmu Alien Origins of the Space Jam

Film jest również niesamowity, ponieważ, jak powie ci każdy dzieciak z lat 90., praktycznie błaga o kontynuację, która dotyczyłaby jednego z pierwszych prawdziwie nowoczesnych kroków synergii korporacyjnej: powietrzeI przez przypadek lub projekt film jest doskonale nakręcony o branży zatłoczone miejsce (1996).

Wyobraź sobie taką sytuację: jeden z antagonistów pracujących przeciwko Vaccaro Damona nagle staje się bohaterem, gdy agent Michaela Jordana, David Falk (Chris Messina), przedstawia kierownictwu Warner Bros. propozycję nakręcenia filmu, w którym Michael Jordan współpracuje z Królikiem Bugsem przez 90 minut z rzędu… do akcji/animacji Hybryda, styl Kto wrobił królika Rogera (1988) …i pierwsza runda kierownictwa Banku Światowego tego nie zrozumiała. Messina, długoletni współpracownik Afflecka (który również zagrał główną rolę argo I Żyj nocą) mógłby stanowić posiłek poza kolejnością, w którym facet, który próbował odrzucić Nike, jest teraz facetem, który próbuje połączyć reklamy Nike Air Jordan z hollywoodzką własnością intelektualną, która mogłaby grać w teatrze.

Mniej więcej tak też się potoczyło zatłoczone miejsce Powstał w dużej mierze dzięki reklamom Nike i Air Jordan na początku lat 90. W rzeczywistości zaczęło się jeszcze wcześniej, kiedy Jordan nawiązał współpracę ze Spike’em Lee w 1989 roku dla The Seria reklam Nike. W tym samym roku Lee wydał swoje arcydzieło Robić co należyPowtórzył postać Marsa Blackmona z The Powinieneś to zdobyć (1986), w którym pojawił się jako szybko mówiący Mars naprzeciw stoickiego króla Jordanii na korcie. Ta kampania reklamowa z kolei zainspirowała Jima Reswolda, dyrektora wykonawczego ds. reklamy w firmie Wieden + Kennedy z jedną z najsłynniejszych reklam Super Bowl w historii: „Hare Jordan” z 1992 roku, którą możesz obejrzeć poniżej.

Reklama jest w zasadzie starą rutyną Królika Bugsa, w której sympatyczna, anarchiczna postać z kreskówek odwraca stoły od niektórych łobuzów z niedorzecznym asem w rękawie – w tym przypadku wyciąga Michaela Jordana znikąd, aby był jego kolegą z drużyny, gdy jacyś zbiry rzucają mu wyzwanie na mecz koszykówki w miejscowej sali gimnastycznej. To głupie, zaawansowane koncepcyjnie i wystarczająco głupkowate, by pomóc ukształtować współczesne reklamy Super Bowl z lat 90. Wyprodukuje nawet kontynuację na przyszłorocznym Super Bowl”Przestrzeń Jordana. „

Był to również impuls dla agenta Jordana, Falka, aby w końcu dostrzegł możliwość zrobienia filmu z Michaelem Jordanem. Do tego momentu Falk odrzucał wiele ofert filmowych i nieustannie próbował odwieść Jordana od aktorstwa.

„Zawsze mówiłem mu, kiedy odrzucaliśmy oferty:„ Nie możesz grać. – Jest tylko jedna rola dla ciebie – powiedział Falk. Washington Post W 2016 r. przed zatłoczone miejsce20. rocznica. Ale to się zmieniło po Hare Jordanie. Film, w którym Jordan gra samego siebie i pozwala Królikowi Bugsowi mówić? Nie możesz go kochać?

READ  Elon Musk mówi, że SpaceX „podchodzi bardzo ostrożnie” z testem statku kosmicznego