Film jest również niesamowity, ponieważ, jak powie ci każdy dzieciak z lat 90., praktycznie błaga o kontynuację, która dotyczyłaby jednego z pierwszych prawdziwie nowoczesnych kroków synergii korporacyjnej: powietrzeI przez przypadek lub projekt film jest doskonale nakręcony o branży zatłoczone miejsce (1996).
Wyobraź sobie taką sytuację: jeden z antagonistów pracujących przeciwko Vaccaro Damona nagle staje się bohaterem, gdy agent Michaela Jordana, David Falk (Chris Messina), przedstawia kierownictwu Warner Bros. propozycję nakręcenia filmu, w którym Michael Jordan współpracuje z Królikiem Bugsem przez 90 minut z rzędu… do akcji/animacji Hybryda, styl Kto wrobił królika Rogera (1988) …i pierwsza runda kierownictwa Banku Światowego tego nie zrozumiała. Messina, długoletni współpracownik Afflecka (który również zagrał główną rolę argo I Żyj nocą) mógłby stanowić posiłek poza kolejnością, w którym facet, który próbował odrzucić Nike, jest teraz facetem, który próbuje połączyć reklamy Nike Air Jordan z hollywoodzką własnością intelektualną, która mogłaby grać w teatrze.
Mniej więcej tak też się potoczyło zatłoczone miejsce Powstał w dużej mierze dzięki reklamom Nike i Air Jordan na początku lat 90. W rzeczywistości zaczęło się jeszcze wcześniej, kiedy Jordan nawiązał współpracę ze Spike’em Lee w 1989 roku dla The Seria reklam Nike. W tym samym roku Lee wydał swoje arcydzieło Robić co należyPowtórzył postać Marsa Blackmona z The Powinieneś to zdobyć (1986), w którym pojawił się jako szybko mówiący Mars naprzeciw stoickiego króla Jordanii na korcie. Ta kampania reklamowa z kolei zainspirowała Jima Reswolda, dyrektora wykonawczego ds. reklamy w firmie Wieden + Kennedy z jedną z najsłynniejszych reklam Super Bowl w historii: „Hare Jordan” z 1992 roku, którą możesz obejrzeć poniżej.
Reklama jest w zasadzie starą rutyną Królika Bugsa, w której sympatyczna, anarchiczna postać z kreskówek odwraca stoły od niektórych łobuzów z niedorzecznym asem w rękawie – w tym przypadku wyciąga Michaela Jordana znikąd, aby był jego kolegą z drużyny, gdy jacyś zbiry rzucają mu wyzwanie na mecz koszykówki w miejscowej sali gimnastycznej. To głupie, zaawansowane koncepcyjnie i wystarczająco głupkowate, by pomóc ukształtować współczesne reklamy Super Bowl z lat 90. Wyprodukuje nawet kontynuację na przyszłorocznym Super Bowl”Przestrzeń Jordana. „
Był to również impuls dla agenta Jordana, Falka, aby w końcu dostrzegł możliwość zrobienia filmu z Michaelem Jordanem. Do tego momentu Falk odrzucał wiele ofert filmowych i nieustannie próbował odwieść Jordana od aktorstwa.
„Zawsze mówiłem mu, kiedy odrzucaliśmy oferty:„ Nie możesz grać. – Jest tylko jedna rola dla ciebie – powiedział Falk. Washington Post W 2016 r. przed zatłoczone miejsce20. rocznica. Ale to się zmieniło po Hare Jordanie. Film, w którym Jordan gra samego siebie i pozwala Królikowi Bugsowi mówić? Nie możesz go kochać?
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Firma zajmująca się planowaniem powierzchni handlowych CADS postrzega technologię jako odpowiedź na Święta Wielkanocne i inne sezonowe wyzwania w 2024 r. — Retail Technology Innovation Hub
Astronomowie odkryli, że woda unosi się w części przestrzeni, która tworzy planetę
Tęskniłam za nim bardzo długo! Satelita NASA i martwy rosyjski statek kosmiczny zbliżają się do siebie na swojej orbicie