Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

FIFA skupia się na większej liczbie partnerów w e-sporcie i kobiecej piłce nożnej

FIFA skupia się na większej liczbie partnerów w e-sporcie i kobiecej piłce nożnej

FIFA po raz pierwszy od ośmiu lat restrukturyzuje swój format partnerstwa handlowego.

Football Board będzie teraz zawierał poprzeczki Piłka nożna dla mężczyzni Piłka nożna kobiet, I Gry sportowe – Po raz pierwszy marki mogą przypisywać partnerstwa dwóm ostatnim.

Po koncentracji na kobiecej piłce nożnej i e-sporcie nastąpił niewielki wzrost zainteresowania obiema kategoriami.

  • Globalny rynek e-sportowy prawie zyskał na wartości 50% Od 2020 do 2021 r. Do 2024 r. szacuje się jego wartość 1,62 miliarda dolarów. Rynek amerykański Powiedziało W tym roku masz 26,6 mln widzów miesięcznie.
  • Od 2020 roku najbardziej wartościowy zespół e-sportowy przyniósł szacunkowo 45 milionów dolarów On wygrał.
  • Ankiety Wassermana dla osób w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Polsce, Szwajcarii i Rosji znaleźli ten który 88% osób Oglądałaby kobiecy futbol, ​​gdyby miała więcej szans.
  • Narodowa Liga Kobiet w piłce nożnej rozbiła ligę Zapisy klasyfikacyjne Około 300% w roku 2020.

W odniesieniu do kobiecego futbolu Anna Afolabi, zintegrowana strategia w Wasserman, podkreśliła, że ​​„ważne jest, aby marki, sponsorzy i partnerzy nie czekali tylko, aż to zainteresowanie wzrośnie jeszcze bardziej”.

pakiety handlowe

FIFA chce dostarczać Więcej pakietów zaprojektowanych dla firm, aby dostosować się do ich strategicznych celów na czterech poziomach: Partnerzy Mistrzostw Świata/Piłka Nożna Kobiet/FIFA, Sponsorzy, Kibice Turniejów i Partnerzy FIFA.

Partnerzy FIFA otrzymują status Partnera Globalnego i „najwyższy poziom łączności”. Teraz Adidas, Coca-Cola, Visa, Hyundai, Qatar Airways i Wanda Group to sześć firm zajmujących tę pozycję.

READ  świat nie. 1 Djokovic wysyła Auger-Aliassime do ćwierćfinału Italian Open