Europejski Związek Piłki Nożnej (UEFA) ogłosił FedEx nowym oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów.
Firma logistyczna podpisała trzyletnią umowę z UEFA, która będzie obowiązywać do 2024 r., Aw ramach partnerstwa będzie również wspierać Fundację Dzieci UEFA. Prawa sponsorskie FedEx obejmą również Superpuchar UEFA, finały Ligi Młodzieżowej UEFA i finały futsalu Ligi Mistrzów UEFA.
W 2019 roku FedEx – który był wcześniej partnerem Ligi Europy UEFA – podpisał czteroletnią umowę na sponsorowanie Reprezentacji UEFA w piłce nożnej. W rezultacie posiada obecnie prawa do sponsorowania Pucharu Narodów Europy UEFA 2020 tego lata – który rozpocznie się w Rzymie 11 czerwca, a finał odbędzie się w Londynie 11 lipca – oraz finałów Europejskiej Ligi Narodów UEFA.
„FedEx udowodnił, że jest niezwykle cennym partnerem UEFA. Cieszymy się, że kontynuują z nami rozwój, który rozpoczął się w 2015 roku i teraz widzimy, że wspierają nasze główne rozgrywki klubowe – Ligę Mistrzów UEFA” – powiedział Jay Laurent Epstein , Dyrektor Marketingu UEFA.
– Liga Mistrzów UEFA to największe rozgrywki klubowe na świecie i nie możemy się doczekać bliskiej współpracy z FedEx przez następne trzy lata, aby pomóc im ożywić wiele projektów. Nie tylko przyniosą one korzyści społeczności piłkarskiej, ale także będą wyglądać wywrzeć pozytywny wpływ na środowisko ”.
„Nasze globalne sponsorowanie Ligi Mistrzów UEFA zapewni niezrównane możliwości naszej marce, członkom naszego zespołu, naszym klientom i naszym społecznościom. Dostosowanie naszej marki do światowych wyników sportowych pozwala nam łączyć nasze usługi z publicznością poprzez pasję i emocje. Generowane przez sport i pozwalają nam pozytywnie wpływać na nasze lokalne społeczności.
„Będziemy kontynuować współpracę z Fundacją Dzieci UEFA w zakresie odpowiedzialności społecznej, tak jak robiliśmy to podczas sponsorowania Ligi Europejskiej UEFA”.
W 2015 roku, dzięki początkowemu sponsorowaniu Ligi Europejskiej, FedEx został pierwszym partnerem Fundacji Dzieci UEFA, umożliwiając młodym ludziom dostęp do piłki nożnej na całym świecie i budując stadiony w Hiszpanii, Polsce, Brazylii i RPA.
Wraz z Fundacją UEFA, FedEx jest także współzałożycielem programu Football for Employment, który wykorzystuje piłkę nożną jako narzędzie do wprowadzania młodych ludzi, którzy nie uczestniczą w inicjatywach edukacyjnych, zawodowych lub szkoleniowych, na rynek pracy.
Zdjęcie: Shutterstock
„Dumny miłośnik mediów społecznościowych. Nieprzejednany badacz sieci. Internetowy guru. Przez całe życie uzależniony od muzyki.”
More Stories
Najlepsi bukmacherzy na Euro 2024: Twój kompletny przewodnik po zakładach na piłkę nożną
Zakłady sportowe dla początkujących: kompletny przewodnik
Fan tenisa pojechał z wnukiem z Polski do Dubaju, aby kibicować Idze Świątek – Aktualności